ongetwijfeld, het is er gewoon nog nooit van gekomen om m te kijken. mn zusje is er helemaal idolaat van, dus ik heb alles bij elkaar denk ik ook wel de hele film gezien, maar dan in stukjes...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:03 schreef Patch het volgende:
Moulin Rouge is gewoon een topper.
Zo ook de meeste Disney-tekenfilms.
Ik ben 30.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Opa, ben jij niet de jongste van ons 3 ?
ha, dan ben je dus de oudste van ons 3! wij zijn 27 (dyon al bijna 28...)quote:
Ja maar helaas..... ik was denk ik te vroeg.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ha, dan ben je dus de oudste van ons 3! wij zijn 27 (dyon al bijna 28...)
nog boodschappen wezen doen?
hoop blijven houden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar helaas..... ik was denk ik te vroeg.....
Misschien toch maar iets sturen..... ik denk dat dat sneller gaat....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoop blijven houden!![]()
volgende week weer!
dat kan natururlijk ook; een roos laten bezorgen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien toch maar iets sturen..... ik denk dat dat sneller gaat....
Oops, foutje. Ik dacht onthouden te hebben dat het kassameisje nog niet zo oud was, dus ging er van uit dat jij het dan ook niet wasquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oops, foutje. Ik dacht onthouden te hebben dat het kassameisje nog niet zo oud was, dus ging er van uit dat jij het dan ook niet was
Sorry dat ik te vroeg conclusies trok hoor...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
het kassameisje is inderdaad nog niet zo oud als jij, maar dat zegt toch niks...![]()
ik ga zo onverwacht uit eten!!!
ben je nou nog niet gewend aan mijn karakter?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry dat ik te vroeg conclusies trok hoor...
Gezellig en smakelijk, wat word het?
Wat is de russel crowe award en jawel, ik weet dat je zo reageerd, maar ik reageer daar ook elke keer weer zo op...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben je nou nog niet gewend aan mijn karakter?![]()
Ik blijf proberen de Russel Crowe award in de wacht te slepen!!!![]()
(gewoon bij een simpel grand cafe in het dorp even snel buiten in de zon iets eten, maar leuk)
De Russel Crowe award is voor de meest opvliegende user...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is de russel crowe award en jawel, ik weet dat je zo reageerd, maar ik reageer daar ook elke keer weer zo op...
Welke zon by the way? tis hier bijna ijskoud (ok, wat overdreven, maar de 20 zal het niet zijn buiten)
En hou es op met spanken!!! + schaam je dat je Moulin Rouge niet gezien hebt...
Ben je graag zo druk bezig?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De Russel Crowe award is voor de meest opvliegende user...mr_ a heeft mij genomineerd, dus daarom moet ik er wel voor zorgen dat ik m krijg he...
hier is het warm! denk wel 25 graden! was nog bijna naar het strand gegaan, maar had het druk... (strand ligt op 20 min. fietsen en toch heb ik altijd het idee dat het zo lang duurt dat ik beter mn tijd ergens anders aan kan besteden...)
nee. maar ik heb geen zin om het een hele week een beetje druk te hebben, dan liever 2-3 dagen heel druk...quote:
Ok, ok. Zit wat inquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee. maar ik heb geen zin om het een hele week een beetje druk te hebben, dan liever 2-3 dagen heel druk...
quote:
Das een leuke reisje voor je, van NH dicht bij het strand, naar Brabant... veel plezierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en aangezien ik morgen naar brabant afreis en ik maandag t/m donderdag moet werken... kon ik t beter vandaag doen. (en als je zo dicht bij het strand woont kan je ook voor maar heel even heen. terwijl in de praktijk we helemaal niet zo vaak gaan...)
ach, het is maar 1 uur en 38 minuten rijden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das een leuke reisje voor je, van NH dicht bij het strand, naar Brabant... veel plezier
Ga je echt naar alle optredens? Waarom? Vind je de muziek zo leuk, ben je hun cameravrouw? (sorry als ik te nieuwsgierig benquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, het is maar 1 uur en 38 minuten rijden...
en ik ga altijd mee, ben al wezen kijken in groningen, drenthe, limburg... ben er aan gewend dus...
ja, ja, ja geeft nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je echt naar alle optredens? Waarom? Vind je de muziek zo leuk, ben je hun cameravrouw? (sorry als ik te nieuwsgierig ben)
Ja ik ben een vieze oude man.....ik val op meiden die jonger zijn dan ik......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oops, foutje. Ik dacht onthouden te hebben dat het kassameisje nog niet zo oud was, dus ging er van uit dat jij het dan ook niet was
Hahah, zo bedoelde ik het niet... en vallen niet 99% van alle mannen op jongere vrouwen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik ben een vieze oude man.....ik val op meiden die jonger zijn dan ik......
Ja dat wel maar ik ben zelf ook niet echt gelukkig met het leeftijdsverschil. (zo'n 10 -12 jaar) Ik vind haar wel heel leuk maar ik ben wel bang dat het leeftijdsverschil een obstakel gaat vormen....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, zo bedoelde ik het niet... en vallen niet 99% van alle mannen op jongere vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |