slaap lekker!!!quote:
Nou, ik heb 2 ook nog nooit gehoord... en 1... tja, die is zo bekend dat ik niet zou kunnen zeggen of ik m vorige keer gehoord heb, of dat ik m gewoon nog ken...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Tombolafan, had jij laatst in de Efteling of muziek op de Pardoes Promenade?
Op Youtube zeggen ze dat 1 niet meer draait sinds 2005, maar ik ken heel 2 niet en heb 1 toch echt gehoord een paar weken terug in de Efteling
Nouja, dat je 2 nog nooit hebt gehoord lijkt me wel genoeg zeggen. Snap er ook niets van, heb daar nog nooit een andere gehoord voor zover ik weetquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb 2 ook nog nooit gehoord... en 1... tja, die is zo bekend dat ik niet zou kunnen zeggen of ik m vorige keer gehoord heb, of dat ik m gewoon nog ken...
slaap lekker!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:34 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga ook maar es slapen denk ik.
Good night dame en heren
Slaapze! En morgen meer succes bij tombola hequote:Op zondag 9 augustus 2009 00:34 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga ook maar es slapen denk ik.
Good night dame en heren
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Slaapze! En morgen meer succes bij tombola he
Dank je denk ik...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Slaapze! En morgen meer succes bij tombola he
dank je! wel fijn is dat daar altijd nog licht brandt...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank je denk ik...![]()
Jij ook slaap lekker.
Tombo, veel plezier in Brabant
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Het gaat, had liever nog een paar uur liggen te slapen in plaats van wakker te liggen... En een leeg bed vind ik toch maar niks, heb liever iemand naast me... maar ja...
Hahah, jij hebt er vertrouwen inquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltAch, daar komt heus wel snel verandering in
Ik werd trouwens ook te vroeg wakker, vond ik...
De magische krachten van het scriptquote:
QFTquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De magische krachten van het script
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltAch, daar komt heus wel snel verandering in
Ik werd trouwens ook te vroeg wakker, vond ik...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |