Yendor? Ou est l'Yendor?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben er al lang niet meer geweest maar vroeger hadden ze die wel. Bij Yendor in R'dam misschien wel?
stoeltjes? bij een low-budget film moet je op de grond zitten toch???quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij Acmetrendz misschien ook wel. Kun je ook direct een paar stoeltjes kopen....![]()
http://www.acmetrendz.com/
Een stripspeciaal zaak in R'Dam.quote:
Ohh, tegenover waar de Dump zit/zat? (failliet of doorstart geloof ik is/doet de Dump)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een stripspeciaal zaak in R'Dam.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ohh, tegenover waar de Dump zit/zat? (failliet of doorstart geloof ik is/doet de Dump)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, daar maak je het niet goed mee...
quote:
Mr. A had al gezegd dat dat er niet van ging komen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik zal fluffy dan maar vragen onze romance niet in de film te verwerken...
Ben daar al vaker binnen geweest, maar niet om naar dit te kijken.quote:
mn zusje gaat in september naar Euro Disney Disneyland Resort Paris, kan haar wel vragen om er een mee te nemen?quote:
Ik had al gezegd dat ik het nog wel zou bezien omdat ik toch uiteindelijk het script schrijfquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mr. A had al gezegd dat dat er niet van ging komen...... Maarre, heb je er niet meer voor over om het goed te maken?
![]()
Als je de klok eruit sloopt heb je watquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:27 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geweldig! Die gast weet totaal niet waar het voor isWil het alleen voor het stoere
Dit is de enige die ik bij acme vind:
[ afbeelding ]
Dat had ik dan toevallig niet gelezen, maarre... leukquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:29 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik het nog wel zou bezien omdat ik toch uiteindelijk het script schrijf
dat dus... wel de goede persoon om bepaalde dingen vragen he...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:29 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik het nog wel zou bezien omdat ik toch uiteindelijk het script schrijf
Ik zie het niet gebeuren omdat hun characters niet met elkaar in contact komen lijkt me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:29 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
neuh, dat had ik via pm gedaan, omdat anders iedereen mijn oneerbare voorstellen kon lezen... (je moet er iets voor overhebben he...)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat had ik dan toevallig niet gelezen, maarre... leuk
Er zijn toch wel deleted scenes?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren omdat hun characters niet met elkaar in contact komen lijkt me.
Natuurlijk. Het budget is eigenlijk niets. Maar het is ook wel leuk om te hebben natuurlijk. Voor 16 pond incl. verzenden zou ik het nog wel gewoon voor mijn hobby willen bestellen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je de klok eruit sloopt heb je wat
Maar wat is het budget? Kun je anders niet gewoon 2 houtjes pakken en daar mee op elkaar klappen, scheelt weer geld
Sorry hoor... Leuk dat je er weer bent...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef Patch het volgende:
Mensen die het nog steeds Euro Disney noemen...
In films kan alles gebeuren, wie weet verzin ik er wel een twistplot bijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren omdat hun characters niet met elkaar in contact komen lijkt me.
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry hoor... Leuk dat je er weer bent...
(Nog maar 25 minuten!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |