abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71691475
MIjn schoonouders hebben een pakket van Ziggo maar het internet ligt er meer uit dan dat het werkt. Al een aantal weken.

Ze willen graag van Ziggo af, kunnen ze het contract laten verbreken onder het mom van: ze kunnen niet voldoen aan de diensten die ze beloven en waar mijn schoonouders voor betalen?
pi_71691524
ziggo heeft toch geen jaarcontracten? Het is volgens mij per maand opzegbaar.
pi_71691547
Je kan het gewoon verbreken (online) als ze een Mijn Ziggo account hebben.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:56:35 #4
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_71691587
Heb 2 weken gelden een sollicitatie gehad voor callcenterwerk bij Ziggo, sinds kort kun je nu een week van te voren opzeggen.
pi_71693130
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef JamFlava het volgende:
Heb 2 weken gelden een sollicitatie gehad voor callcenterwerk bij Ziggo, sinds kort kun je nu een week van te voren opzeggen.
Je bent vast niet aangenomen he?? Wat een _! post!

Wat heeft je sollicitatie er mee te maken en... twee weken voor wat? Voor het einde contract? Voor het einde van de maand? Voor het einde van Pasen 2010??

TS ik zou de post van deze poster niet als een betrouwbare bron opnemen en daaraan refereren bij het opzeggen van je contract
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_71693610
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef JamFlava het volgende:
Huh?
Huh?
pi_71697666
Even aangenomen dat je nog niet je minimumduur van het contract hebt bereikt: je moet Ziggo - na herhaaldelijk klagen bij de klantenservice - schriftelijk in gebreke stellen, met een duidelijke omschrijving van je klachten. In je brief moet je ze een 'redelijke' termijn geven om de problemen op te lossen. De definitie van 'redelijk' verschilt nogal, vooral tussen consumenten en ISP's (in mijn geval vond de ISP twee maand nog best te doen), ik zou het op 10 werkdagen stellen.

Als ze daarna nog steeds niet een deugdelijke dienst leveren kan je het contract ontbinden, misschien zelfs telefonisch. Heb het zelf voor elkaar gekregen met Telfort, heb er echter wel ruim 4 maand over gedaan. Reken er maar niet op dat het soepeltjes gaat. Geluk bij jou is dat je parallel ADSL kan nemen, ik had toen geen andere opties en heb vier maand met de verbinding van de buren mee mogen liften .

- edit: E.e.a. is ongetwijfeld ook in de algemene voorwaarden te vinden.
pi_71712269
Echt hoor het staat gewoon op de site van ziggo bij elk product: Zonder vast contract.

Afhangende van wel moment in de maand je het opzegt zit je er dus nog 1 tot 2 maanden aan vast.
pi_71744620
quote:
Standaard is de opzegtermijn 1 maand. Deze gaat in op de eerste dag van een maand. Als je bijvoorbeeld opzegt op 15 december, stopt je abonnement op 1 februari. Het is mogelijk dat je een contract voor een bepaalde minimum duur hebt, bijvoorbeeld 1 jaar. Dat kan als je hebt meegedaan aan een bepaalde actie.
Moeilijk he, zoeken.
ne okuyon, bokmu var?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')