quote:
burberry maakt wel petjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:33 schreef PietPrak het volgende:
Idioten die stoer doen met Burberry petjes. Terwijl Burberry helemaal gaan petjes maakt. Zie mij eens met mijn petje.
TS klaagt dus moet die ook met voorbeeld komen.quote:
Goed punt, poep TS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
TS klaagt dus moet die ook met voorbeeld komen.
Die dingen kosten 100 euro als ik het niet mis heb en zo'n neppe voor een tientje.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:39 schreef RPD het volgende:
ik hoorde ooit dat burberry geen caps meer maakt omdat al die chavs er mee rondlopen en ze daarmee niet geassioceerd willen worden..
voorzover wiki correct is..quote:The company has taken a number of steps to distance itself from the stereotype. It ceased production of its own branded baseball cap in 2004 and has scaled back the use of its trademarked checkered/tartan design to such an extent that it now only appears on the inner linings and other very low-key positions of their clothing.[
Kloptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:39 schreef RPD het volgende:
ik hoorde ooit dat burberry geen caps meer maakt omdat al die chavs er mee rondlopen en ze daarmee niet geassioceerd willen worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |