Daar gebeurd nog wat, afgelopen woensdag is er zelfs een kind van 8 verzopen.quote:
Is er een hele boer'nfamilie verzopuh?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:46 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Daar gebeurd nog wat, afgelopen woensdag is er zelfs een kind van 8 verzopen.
en blijkbaar achterachterachterachter boeren familie
Nee, het was een kind van 8jaar, uit een boeren familie, die niet kon zwemmen blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Is er een hele boer'nfamilie verzopuh?
Viezerik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:43 schreef arnold-d het volgende:
eerste keer dat ik in de zon kom dit jaar, zonder t-shirt enzo.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:01 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens aan, lekker poezelig en zacht, speciaal voor WOW'ers die voor het eerst in een jaar met ontblote voeten aan het Henschotermeer zitten.
en dan nog klagenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb me verder wel ingesmeerd, maar mijn voeten niet.
Was op de fiets, 2e ingang, op het jongeren-stuk met gras, tegenover de achterkant van het eiland, rechts van de brug... pffffquote:
Hee, daar ben ik nog naartoe gezwommen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Was op de fiets, 2e ingang, op het jongeren-stuk met gras, tegenover de achterkant van het eiland, rechts van de brug... pffff
Ohja, er waren nog 3 andere FOK!'ers met mij mee, die hebben dit topic nog niet ontdekt blijkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |