haha gewoon x-tra in de gaten houden hoe ze met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zn ex van fucking 2,5mnd terug! Ik vind het echt bizar, zei ik ook. Maar hij zei dat ik me geen zorgen moet maken, maar daar gaat het niet eens om. Het is gewoon raar
o god ja!quote:
thnx nu zit ik de rest van de avond, ik heb bolletjes in mn holquote:
Oow daar ben ik niet bang voor en dat ga ik zeker niet in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha gewoon x-tra in de gaten houden hoe ze met elkaar omgaan.
nou dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oow daar ben ik niet bang voor en dat ga ik zeker niet in de gaten houden![]()
Hij moet mij maar leuk vinden en zo niet, dan niet.
Het is meer van, waarom zou ik me die jongen uit eten moeten? haha, ik wil gewoon lekker met mijn Dave zijnquote:
omdat zn vriender er bij zijn en blijkbaar is hij nog on good terms with the Exquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is meer van, waarom zou ik me die jongen uit eten moeten? haha, ik wil gewoon lekker met mijn Dave zijn
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:20 schreef Desmonkey het volgende:
4 heb ik al te vaak gezien. Die duikt echt overal op.
jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Is het erg gay als meisjes je 'liefje' en 'liefie' noemen?
neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
zitten hier alleen maar heumeus ofwat
Leuk haar, neuken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ja, want een hetero had ze allang geneuktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Is het erg gay als meisjes je 'liefje' en 'liefie' noemen?
Nou, de laatste tijd wel.. Tenzij je Dizer onder "nee" schaartquote:
ja, ga maar liggen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
er komt per ongeluk wel eens een hetero langsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd wel.. Tenzij je Dizer onder "nee" schaart
wat een taal weer....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want een hetero had ze allang geneukt
SAJ toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er komt per ongeluk wel eens een hetero langsen er moet hier toch ook wel iemand bi zijn
Oh ja. Je hebt gelijk.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ach, ik denk niet in die termen.quote:
Maar je maakt je er wel druk overquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, ik denk niet in die termen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |