I smell sexual harasment suitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
ik vind collega's die met hun handen aan mij zitten niet zo fijn
Stroekie. Zo kom je nooit aan de man hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
ik ben door een 59 jarige man ruw zijn kamer uitgeduwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
I smell sexual harasment suit
deze beker laat ik graag aan mij voorbij gaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Stroekie. Zo kom je nooit aan de man he.
Of het water inrennenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
Ging het over zwembroeken?
ik vind alles wel lekker zitten. Maar ga meer voor de bermuda. Mocht er onverwacht een tent opgezet worden. Kan ik nog mijn handen snel in mijn zak doen.![]()
dirty hands, i demand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
Sue himquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben door een 59 jarige man ruw zijn kamer uitgeduwd
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
I smell sexual harasment suit
neu nog niet, ik geef zijn leidinggevende nog even de tijd, en anders heb ik komende maandag een leuk gesprekje met de nieuwe bu manager die pot is en bij mij in het roze netwerk zitquote:
Als je de buik van die beer over die van Mr Garrison legt heb je een foto van desbetreffende collegaquote:
maar dat is Sexual Harassment Panda, die zou zoiets nooit doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je de buik van die beer over die van Mr Garrison legt heb je een foto van desbetreffende collega
hij is al lang en breed de penopauze voorbijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar dat is Sexual Harassment Panda, die zou zoiets nooit doen.![]()
is het een bear? u know what i mean? is het ook een poofter?
Wel eerst een kuiltje graven he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of gewoon op je buik gaan liggen
en dat vertelde hij opd e wekelijkse borrwel ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij is al lang en breed de penopauze voorbij
al beweert hij elk jaar nog dat hij ruige sex heeft met zijn vriendin de duinen tijdens de vakantie
maar dat zal dan ook wel het enige jaarlijkse hoogtepunt van hem zijnen wellicht met dank aan farmaceuticals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |