Moonmovies is de grote reus onder de Fok!kers, daar valt niet mee te sollen. Een echte baas die je zo herkent.quote:
Omdat xalo ooit door een vriendin is aangemaakt, met de bedoeling te doen alsof het Maik was (ImTheBase) die zichzelf altijd xalo noemt. Echter had ik 't account gejat, het wachtwoord veranderd en het zelf in gebruik genomen, maar ik heb sinds twee weken besloten toch maar een 'eigen' account te maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik loop achter
waarom jij geen xalo?
Burnaboy is de grote reus onder de Fok!kers, daar valt niet mee te sollen. Een echte baas die je zo herkent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Haha. Ik ben er vrij aardig in. Als ik dat van mezelf mag zeggen
Maar gps op telefoon is makkelijker
Oja heb je hem wel op lopen gezet ?
Anders moet je 5 km oplopen
Moonmovies is newbiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Moonmovies is de grote reus onder de Fok!kers, daar valt niet mee te sollen. Een echte baas die je zo herkent.
1 van de weinige uitspraken waar ik het volkomen mee eens ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef blckbb het volgende:
Juicyhil is de grote reus onder de Fok!kers, daar valt niet mee te sollen. Een echte baas die je zo herkent.
HA HA Newbquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat xalo ooit door een vriendin is aangemaakt, met de bedoeling te doen alsof het Maik was (ImTheBase) die zichzelf altijd xalo noemt. Echter had ik 't account gejat, het wachtwoord veranderd en het zelf in gebruik genomen, maar ik heb sinds twee weken besloten toch maar een 'eigen' account te maken.
En dat doe je pas 1.5 jaar nadat 't account is geregistreerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat xalo ooit door een vriendin is aangemaakt, met de bedoeling te doen alsof het Maik was (ImTheBase) die zichzelf altijd xalo noemt. Echter had ik 't account gejat, het wachtwoord veranderd en het zelf in gebruik genomen, maar ik heb sinds twee weken besloten toch maar een 'eigen' account te maken.
har.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef BurnaBoy het volgende:
blckbb je bent hondsirritant. De buitenspeelplaats is niet hier.
Ga in KLB/ONZ trollen.
Wees blij, als ik een straat moet vinden dan ben ik meestal binnen de korste keren hartstikke verdwaald. Pas moest ik naar een vriend in Nijmegen, waar ik een jaar daarvoor voor het laatste was geweest, en dacht ik nog te weten waar de straat was. Na drie kwartier ronddolen dacht ik, fuck it, ik loop weer naar het centraal station en bel 'm op zodat 'ie me op kan halen. Dus ik loop weer richting centraal, zie ik uiteindelijk het bordje met de straatnaam, en laat het nou net de straat zijn waar ik helemaal in 't begin doorheen was gelopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Haha. Ik ben er vrij aardig in. Als ik dat van mezelf mag zeggen
Maar gps op telefoon is makkelijker
Oja heb je hem wel op lopen gezet ?
Anders moet je 5 km oplopen
Wil je vechten? Hè? Hè?quote:
Zeg Juicy geloof je het zelf dat ze er daar ouder uitziet ?quote:Miley Cyrus staat komende editie in de Elle in Amerika. Een shoot waar ze erg volwassen oogt, dat is deels ook de doel van de fotoshoot/interview. Check de foto`s hieronder!
Het was nu de perfecte tijd. En het was de 300ste keer dat ik te horen kreeg, "hè, ben jij een kloon van ImTheBase", dus ik was het zat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
En dat doe je pas 1.5 jaar nadat 't account is geregistreerd?![]()
Moedige Lieke
Hoe oud ís ze eigenlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef BurnaBoy het volgende:
http://miley.be//index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=14#usercomments
[..]
Zeg Juicy geloof je het zelf dat ze er daar ouder uitziet ?
Ze ziet er nog steeds uit als iemand van 16 hoor.
Die laatste foto valt wel mee, maar die eerste.. Ik zou d'r 15 schatten, en ik denk dat 't ook te maken heeft met de roze kleren die ze draagtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef BurnaBoy het volgende:
http://miley.be//index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=14#usercomments
[..]
Jaaaaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ok.quote:
Ik vind haar idd op die foto's er nóg jonger uitzien. Meer een klein meisje in de kleren van haar moeder zeg maarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Die laatste foto valt wel mee, maar die eerste.. Ik zou d'r 15 schatten, en ik denk dat 't ook te maken heeft met de roze kleren die ze draagt.
Morgen, bij onze hangplek. Neem je vrienden mee.quote:
Maar je hebt al mijn negervrienden allemaal al gedaan. Echt niet dat ze je willen slaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Morgen, bij onze hangplek. Neem je vrienden mee.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Wees blij, als ik een straat moet vinden dan ben ik meestal binnen de korste keren hartstikke verdwaald. Pas moest ik naar een vriend in Nijmegen, waar ik een jaar daarvoor voor het laatste was geweest, en dacht ik nog te weten waar de straat was. Na drie kwartier ronddolen dacht ik, fuck it, ik loop weer naar het centraal station en bel 'm op zodat 'ie me op kan halen. Dus ik loop weer richting centraal, zie ik uiteindelijk het bordje met de straatnaam, en laat het nou net de straat zijn waar ik helemaal in 't begin doorheen was gelopen..
En ja, ik heb 'm op lopen gezet, maar ik werd er niet veel wijzer uit. Jammer genoeg heb ik geen gps op m'n telefoon.
Dat was m'n tweelingzus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar je hebt al mijn negervrienden allemaal al gedaan. Echt niet dat ze je willen slaan.
Ik ga wel gewoon rechtdoor lopen in de hoop dat ik een bordje zie met Gele Rijders Plein, dan komt het vast wel goed. Is er geen bordje, dan heb ik morgen een heel cool verhaal te vertellen over de grote zoektocht naar de New Yorker in Arnhem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
![]()
Zo moeilijk ziet het er niet uit. Al zijn die kleine kutstraatjes hondsirritant vooral als er net geen bordje staat welke straat het nu precies is. Of het staat half achter een boom ofzo.
Enne koop ITB om. Jat gewoon de zijne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |