Ken genoeg nummers van The Beatles.. helaasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een nummer van the Beatles open-minded proberen en bij de naam the Beatles al meteen in de aanval schieten dat ze slecht zijn en dat ze oud zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat had ik afgelopen week. Blij dat ik er nu vanaf ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Avonddienst, had ik helemaal de pestpokkehekel aan.
Want je ontloopt gewoon iedereen, vrienden en familie.
Nou nee. Je mist het contact met de rest van de sociale gemeenschap hier toch wel. Fok niet. want dat leeft snachts ook nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet eens zo heel erg vinden, wel lekker rustig
jap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Bestaan die blikken nog steeds dan.
Ik viel bijna in een maniakale lachbui door jouw postquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ken genoeg nummers van The Beatles.. helaas
En JA ze hebben invloed gehad... en zijn nu al door duizenden voorbijgestreeft qua muzikaliteit en talent.
Het was gewoon een van de eerste bands die bij het grote publiek aansloeg. En dat is het.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik viel bijna in een maniakale lachbui door jouw post
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nou nee. Je mist het contact met de rest van de sociale gemeenschap hier toch wel. Fok niet. want dat leeft snachts ook nog. Maar gewoon je vrienden ff smsen kan niet (geen bereik onder een poedersilo
) En als zij slapen ben jij nog wakker.
Wat dat betreft kun je beter Ochtend of Nacht hebben.
Werkze.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
jap.
Maar nu moet ik haasten nog ook![]()
Atjeuh
Wat heeft half Fok! toch met in de nacht shoarma bestellen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Al kon ik wel smsen/bellen, maar ik had meer lol met collega's.
Midden in de nacht shoarma bestellen bijv.
Man the harpoonsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Fredo55 het volgende:
omg gaat mijn broertje op mijn kamer slapen.
Recessie he, dan doe je dingen op het werk die je normaal nooit doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat heeft half Fok! toch met in de nacht shoarma bestellen?
Ik heb vandaag nog shoarma gegeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat heeft half Fok! toch met in de nacht shoarma bestellen?
Dönner is die shitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog shoarma gegeten.
Het was lekker.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef Rauw. het volgende:
whehe, morrgen niet overwerken... WEEEEEEEEEEKEND!!
Ik heb vandaag weer 3 LP's van the Beatles gekochtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef KingGone het volgende:
Your item left the United States from ISC SAN FRANCISCO.
Jeej.
The Beatles.
Hoe oud ben je? 50?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 3 LP's van the Beatles gekocht
Nog maar 5 te gaan en ik heb alle studio albums sjewaits
16quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |