Luister nou eerst maar eensquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
't origineel is van the Beatles dus dat is bij voorbaat al de beste
omg, moet opeens aan mijn vorige werkgever denken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar ikke gaat ervandoor want ik moet werken.
Ja nu nog
Nachtdienstje draaien van 11 tot 7 en ik wil nog ff douchen en moet een halfuurtje fietsen.
Sterkte!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar ikke gaat ervandoor want ik moet werken.
Ja nu nog
Nachtdienstje draaien van 11 tot 7 en ik wil nog ff douchen en moet een halfuurtje fietsen.
Mensen die de invloed van the Beatles op de (moderne) muziek maar niet begrijpenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die muziek van the Beatles nog steeds het beste vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je crasht je eigen pc nog.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef livalo het volgende:
Oh wacht, ik zou geen linkjes meer spammen.
ach het is beter dan van 15 tot 23 wat ik anders had gemoeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Das kut![]()
Succes
Morgen moet ik werken van 9:00 tot 20:00
Kloon-alertquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
omg, moet opeens aan mijn vorige werkgever denken.
Ook werken van 11 tot 7, en ook een halfuurtje fietsen.
Succes.![]()
Mensen die dat als enige argument noemen, wat compleet de plank misslaat, als het over the Beatles gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mensen die de invloed van the Beatles op de (moderne) muziek maar niet begrijpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(bovendien toch de beste)
Avonddienst, had ik helemaal de pestpokkehekel aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ach het is beter dan van 15 tot 23 wat ik anders had gemoeten.
Vandaag wel te verstaan.
Weetje hoe warm het is/was . Nu is het lekker afgekoeld en kun je lekker werken.
Mensen met overload aan smileysquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen die dat als enige argument noemen, wat compleet de plank misslaat, als het over the Beatles gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet eens een nummer van the Beatles open-minded proberen en bij de naam the Beatles al meteen in de aanval schieten dat ze slecht zijn en dat ze oud zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen die dat als enige argument noemen, wat compleet de plank misslaat, als het over the Beatles gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik opzich niet eens zo heel erg vinden, wel lekker rustigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Avonddienst, had ik helemaal de pestpokkehekel aan.
Want je ontloopt gewoon iedereen, vrienden en familie.
Ik werk bij nestle.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
omg, moet opeens aan mijn vorige werkgever denken.
Ook werken van 11 tot 7, en ook een halfuurtje fietsen.
Succes.![]()
Vandaar die nierstenen, ik zat al te denkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik werk bij nestle.
In de babypoeder, Jwz die blikken die jullie vroeger ook de inhoud van consumeerden.
En slaapze jullie allemaal.(voor strakkies)
Bij ons was het vrij benauwd, ik had voor het eerst geen problemen om de diepvries te vullenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef Desunoto het volgende:
In de supermarkt hier was het heerlijk koel.
Zo af en toe vond ik het wel lekker ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet eens zo heel erg vinden, wel lekker rustig
Bestaan die blikken nog steeds dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik werk bij nestle.
In de babypoeder, Jwz die blikken die jullie vroeger ook de inhoud van consumeerden.
En slaapze jullie allemaal.(voor strakkies)
Ze zijn sowieso focking geniaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |