Ach is iig gezellig tochquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee ik verveelde me alleen dood.
En als ik inet had gehad had ik me wat minder verveeld denk ik.
Want op vakantie gaan met mijn Paps is nu niet echt van de leukste dingen die je kunt doen
Die kan ook niet veel aan zeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n internet wordt er heel sloom van.
Er is vanaf 4 augustus een DVD te koop, maar alleen bij concerten van Creed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De kwaliteit is beter dan die stomme klere telefoon filmpjes die veel vind op internets
Maar ik zie dat het van die dvd komt.
Kun je die niet gewoon kopen ? Als het echt zo vet is/was
quote:A deluxe version, which will be a box set of the entire concert complete with deluxe packaging, an 16 page book, a 60 minute documentary, a photo gallery, outtakes, and 4 audio streams, is to be released also on September 29.
"Come to Life"
"Find the Real"
"Before Tomorrow Comes"
"Brand New Start"
"White Knuckles"
"Buried Alive"
"Coming Home"
"One Day Remains"
"Watch Over You" (acoustic version)
"Ties That Bind"
"Blackbird"
"In Loving Memory"
"Metalingus"
"Open Your Eyes"
"Broken Wings"
"New Way to Live"
"Traveling Riverside Blues" (Robert Johnson cover)
"Rise Today"
Note: The inclusion of "New Way to Live," a Best Buy exclusive bonus track for Blackbird and the B-side for "Rise Today," marks the second recorded time the song was performed live
Tsja eigenlijk welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan ben jij zelf ook internetverslaafd.
quote:
SPOILER: FuckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ondertussen ook 6 DVD's en 9 CD's aan 't downloaden, dus daar ligt 't ook wel aanquote:
Tja het jaar daarvoor zaten we op terschelling. Dat was nog wel lachen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ach is iig gezellig toch
Ik zit zometeen ook een week lang met m'n 2 stiefbroertjes van 8 en 10, stiefmoeder en vader opgescheept.. Mja ik verwacht wel dat de 2 mij weer bezig zullen houden zoals vorig jaar
En tsja, anders internet
Dat verklaart het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook 6 DVD's en 9 CD's aan 't downloaden, dus daar ligt 't ook wel aan.
Dat maakt niet uit, hij komt er in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar ik denk dat lieke mag wachten. Want die dvd komt pas in de winkel 5 dagen na mijn verjaardag
Ook van Alter Bridge. En die vind ik persoonlijk ook veeeeeel beter dan the Beatles.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, hij komt er in ieder geval![]()
![]()
.
't origineel is van the Beatles dus dat is bij voorbaat al de bestequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Ook van Alter Bridge. En die vind ik persoonlijk ook veeeeeel beter dan the Beatles.
Ik zit er al vanaf december op te wachten en ben verslaafd aan de 2 nummers die al op youtube staan, dus vandaar de overkill aan smileys.quote:
wat was er niet goed danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef Hyman het volgende:
Maar dan vanwege mn gedrag en mn houding
Das kutquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar ikke gaat ervandoor want ik moet werken.
Ja nu nog
Nachtdienstje draaien van 11 tot 7 en ik wil nog ff douchen en moet een halfuurtje fietsen.
Vlegelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef Hyman het volgende:
* Hyman heeft toch nog op zijn donder gekregen van de baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |