GMTAquote:
En al die Limburgers toch maar weer CDA stemmenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef Timo20 het volgende:heel Nederland is aan `t vertrutten. We leven bijna in `n politie staat.
Kinderen die zwemmen in een riviertje en van een brug in het water springen beboeten met 20 euro of 2 uur werkstraf. Ongeloofelijk![]()
dat ze wat nuttigs gaan doen
ze leeftquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef Timo20 het volgende:
wat is er met die stadsdeelvoorzitster dan?
Ja daar kan ik met m`n domme kop echt niet bijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En al die Limburgers toch maar weer CDA stemmen
De hoer wil het centrum dood hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef Timo20 het volgende:
wat is er met die stadsdeelvoorzitster dan?
Daar stemt mijn hele familie op en de helft is ook allemaal lid van de pvda maarja dat doet iedereen hier zowat ze noemen mijn dorp dan ook een rood dorpquote:
Ach ja, ik kom weer uit een VVD-stadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar stemt mijn hele familie op en de helft is ook allemaal lid van de pvda maarja dat doet iedereen hier zowat ze noemen mijn dorp dan ook een rood dorp
Blijft lastig idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef Sersjee het volgende:Jerk it out
![]()
Weer een plaat met een spelfout in het systeem... "Caesars" is dan ook erg moeilijk.
Dan zat ze vroeger goed in het centrumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
De hoer wil het centrum dood hebben.
Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Blijft lastig idd.
Vraag mij af of Then Jerico nu al eens juist in het systeem staat
Heb die gekuikt toen ik `m voor het eerst hoorde bij Ekstra Weekendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:38 schreef Againzender het volgende:
Vraag mij af of Then Jerico nu al eens juist in het systeem staat
Was mijn allereerste request bij 3FMquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb die gekuikt toen ik `m voor het eerst hoorde bij Ekstra Weekend![]()
ja, het antwoord is 42!quote:
Hoe de PVDA nu bezig is zullen ze nooit mijn stem krijgen. Draaikonten dat het zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar stemt mijn hele familie op en de helft is ook allemaal lid van de pvda maarja dat doet iedereen hier zowat ze noemen mijn dorp dan ook een rood dorp
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was mijn allereerste request bij 3FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |