Volgens mij verzint ze de helft ter plekkequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef TheZapster het volgende:
Hoeveel paar schoenen zal die Heleen wel niet hebben?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Beter Mika kuiken dan dat gezeik van Anouk
Gelukkig geen crocs.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij verzint ze de helft ter plekke
Het is wel een vrouw hè.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij verzint ze de helft ter plekke
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat Guantanamo Bay gesloten is, de gevangenen zouden 'blij' zijn met dit nummer.
zijn vreselijke ondingen om te zien, en toch staan er 2 paar hier in huis , van vrouwlief en kindliefquote:
Maar op water en brood is het redelijk goed uit te houdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ANWB verdient nou ook weer niet zo goed
Pluggers,pluggers en pluggersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef Timo20 het volgende:
Als ze trouwens bij 3FM allemaal zo gek zijn op deze track, waarom maken ze die dan niet MH?
misschien zijn die schoenen wel nodig om van de rest af te leidenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar op water en brood is het redelijk goed uit te houden
afknallen, en hardquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pluggers,pluggers en pluggers
ze zijn weer bezig met nieuw albumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:43 schreef Timo20 het volgende:
http://www.pukkelpop.be/nl/blog/surprise-act
K`s Choice?
Dat zou in november uitkomen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zijn weer bezig met nieuw album
morgen spelen ze voor het eerst in jaren weer samenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zijn weer bezig met nieuw album
Daarom ook weer bezigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zou in november uitkomen...
2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |