Ja hequote:
Vanochtend bij Michiel Veenstra in première gegaan, dus inderdaad nog heel erg nieuw.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef Derek010 het volgende:
Anouk..... die nieuwe single heb ik nog nooit gehoordEcht nog nooit gehoord, hoe kan dat nou een MH worden...
![]()
Anouk - 3 days in a row
Dan kom ik in ieder geval aan mijn nachtrust nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef Derek010 het volgende:
Anouk..... die nieuwe single heb ik nog nooit gehoordEcht nog nooit gehoord, hoe kan dat nou een MH worden...
![]()
Anouk - 3 days in a row
bij 2 gig had je het al gemerkt, verschil tussen 2 en 4 merk je minder goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:24 schreef DaMook het volgende:
Goedemiddag.
Net uit bed en nu al het geheugen in mijn imac vervangen. Had 1gb heb nu 4 gb. Verschi merk je echt goed.
Typisch dat dat bij dit soort platen wel kan (vóórdat ie kapot gedraaid is al MH worden). Heel verrassend ook dat de nieuwe single van Anouk MH wordtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef Derek010 het volgende:
![]()
Anouk - 3 days in a row
Zou kunnen, maar voor 50 euro vond ik dat ik maar meteen 4 moest nemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij 2 gig had je het al gemerkt, verschil tussen 2 en 4 merk je minder goed.
geef je daarin volkomen gelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar voor 50 euro vond ik dat ik maar meteen 4 moest nemen.
Eerst al twitteren met Lens en nu ook al bij het journaal.Als ik jou was zou ik bij de tv gaan werken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef borisz het volgende:
Gister ging het ook in het acht uur journaal over twitter. Wie kwam daar in beeld?
[ afbeelding ]
Eh, nee? Laat 'n ander ook eens wat winnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Horen we je vandaag weer in de uitzending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Wereldberoemd in heel nederland nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef borisz het volgende:
Gister ging het ook in het acht uur journaal over twitter. Wie kwam daar in beeld?
[ afbeelding ]
Say What?!?!!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Ray Cokes... Nu al eenvoor die uitzending.
De Ray Cokes van MTV?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Als ik Michiel goed begrijp wel ja, tijdens 90's request.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Say What?!?!!!!
Mijn held? Die komt?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Helden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik Michiel goed begrijp wel ja, tijdens 90's request.
De held van toen mtv nog een muziekzender wasquote:
quote:
Hoeft het effe niet?!quote:
Inderdaad zeg. Lijkt me toch logischer om Muse of Arctic Monkeys te kiezen boven dit katten gejankquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Sersjee het volgende:
Prima dat Neerlands fabrikaat lichtelijk positief gediscrimineerd wordt, maar hadden ze niet voor Muse kunnen gaan? Anouk MH maken is wel erg Pavlov.
Het is smaakvoller om Muse of AM te kiezen, maar gezien muzieksmaak van de gemiddelde Nederlander (die naar mijn mening dramatisch is) is Anouk toch wel de logischer keuze.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Lijkt me toch logischer om Muse of Arctic Monkeys te kiezen boven dit katten gejank
Nou, oké dan.quote:
ze maken elkaar aardig gek er meequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Nou, met al die iPhones bij 3FM, denk ik dat die beveiliging beter op de mobiele telefoons kon letten dan op de single van Anouk.
Dat is dan dus het klootjesvolk dat vroeger SkyRadio luisterde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is smaakvoller om Muse of AM te kiezen, maar gezien muzieksmaak van de gemiddelde Nederlander (die naar mijn mening dramatisch is) is Anouk toch wel de logischer keuze.
Aan de 3FM de taak om de muziek smaak proberen te veranderenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is smaakvoller om Muse of AM te kiezen, maar gezien muzieksmaak van de gemiddelde Nederlander (die naar mijn mening dramatisch is) is Anouk toch wel de logischer keuze.
Vind ook een zeer goed ideequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:26 schreef themauster het volgende:
Lilly Allen volgende week MH maakt mij een blij mens zon tof nummer he
Kuik jij Mika?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Sersjee het volgende:
Nou, ik hoef niet naar de radio te luisteren voor de nieuwe Mika. Die is gewoon te kuiken.
Beter Mika kuiken dan dat gezeik van Anoukquote:
quote:
Scheelt niet heel veel, maar ok je hebt gelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Beter Mika kuiken dan dat gezeik van Anouk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |