quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ok,
Allereerst een paar sorry'tjes aan iedereen dat ik TMF heb aangezet en hun marktaandeel heb verhoogd, maar ik kon gewoon niet anders. Mijn geest zei: Doorzappen, maar
van mijn vingers moest ik blijven kijken.
Wat een kutprogramma vol opgeschoten sletjes en mooibois die menen dat ze de vrouw/man zijn.
Om dan nog maar te zwijgen van die twee kabouterpresentatoren. Wat een falerts.
Hoe kan het dat dit soort mensen nog geboren wordt? Tering wat een gepeupelte. Gaan ze voor ¤700 naar Blanes of Chersonissos en doen ze net alsof ze
big spenders zijn. En lol dat ze hebben in die SOA oorden
Hopen dat ze met Mexicaanse griep terugkomen, ALLEMAAL !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Rock on.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben je nu echt serieus of heb je weer wat dingen verkeerd gelezen?
Klik even op die datum in de quote van boswachter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef griekjeee het volgende:
linkje naar deel 1?
En dan een vlag mee waar de naam van een of ander kutdorp op staat, en iedereen heeft klompen aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef Penisbaard het volgende:
Paupernationalisten die overal met hun Nederlandse vlag zwaaien en denken dat op vakantie gaan naar een pauperplaats vol andere faalhonden helemaal de granaat is
Sorry man. Ik had niet door wat ik aan het doen was. Vergeef me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef nuget het volgende:
uh ja, leuk....
als je post... post dan nuttig
Alleen op vakantie gaan naar plekken die "in" zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Salou.Dat was 8 jaar geleden 'in', nu gaan alleen Pa en Ma Tokkie met de kinderen erheen.
Griekenland (eilanden) Bulgarije, Kroatie en Portugal it is.
Pft, ik was 2 jaar terug al op Kroatie. Stelletje laatkomers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Salou.Dat was 8 jaar geleden 'in', nu gaan alleen Pa en Ma Tokkie met de kinderen erheen.
Ja, want het is veel gaver om elke avond in je eentje in de disco te staan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan naar plekken die "in" zijn![]()
Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat het nu over 16/17-jarigen gaat die je op TMF ziet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan naar plekken die "in" zijn![]()
Waarom? Werd het te duurquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Het is toch alleen maar Ibiza, Blanes, Kos, Antalya of Salou wat ze kennen, ik moet trouwens nog de eerste puber tegenkomen die op vakantie is geweest naar Santiago De Cuba.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat het nu over 16/17-jarigen gaat die je op TMF ziet.
Vete? Ik citeer slechts de OP en sluitpost. Dat is gebruikelijk. Over mijn vermeende oorlogsmisdadigen jegens die faalhaas heb ik al een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk en aardig dat je een vervolg hebt geopend TS, maar het is niet de bedoeling dat je hier je "vete" met een andere user gaat voortzetten.
Hou het bij het onderwerp, anders gaat hij alsnog dicht.
Tnx.
Zoals ik dit jaar in Kroatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, want het is veel gaver om elke avond in je eentje in de disco te staan.
Ja, want KLB zit zo vol van nuttige topicsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef nuget het volgende:
uh ja, leuk....
als je post... post dan nuttig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |