Ja toch, die gram waait zo weg hoor. En het prikt als de neten.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja toch, die gram waait zo weg hoor. En het prikt als de neten.
Waarom moet je die 'speciaal' hebben?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef Houniet het volgende:
Ik moet speciale Nike hardloopschoenen hebben, zijn die gemiddeld 170 euro.
pfff daar haal ik 3 paar voorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef Houniet het volgende:
Ik moet speciale Nike hardloopschoenen hebben, zijn die gemiddeld 170 euro.
Ik heb een ding dat je in het stopcontact kan douwen (ook voor die rare dingen in de VS enzo), waar je dan je gewone 'usb-oplader' instopt. Super handig op vakantiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:12 schreef RayMania het volgende:
Bestaan er Ipod-opladers die gewoon in een stopcontact kunnen?
Ik hou me aanbevolen als je het antwoord weet. Onze ijskast vriest elke 3 weken dichtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet iemand of je relatief makkelijk en eenvoudig de koelkastdeur-rubbers kan vervangen? Volgens mij sluit dat ding niet goed.
Voor Nike + Ipod set.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom moet je die 'speciaal' hebben?
Hoofdkleiquote:
Ouderwets avondje Ajax toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:53 schreef RayMania het volgende:
Jeuj, wat een drama, maar drie punten.
Jep, ben al ingeschreven. Maar vooralsnog nog niks kunnen vinden. Beetje lastig ook die kijkavonden en dergelijke (via kamersites) aangezien de afstand groot is en je vaak veel meer gegadigden hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je Stadswonen nog gechecked, Kopbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |