Is het doek nu gevallen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, 5 cm eraf. Maakt vrij weinig uit, maar toch, stom dat ik daar niet beter op heb gelet.
quote:
Wil je een doekje voor het bloeden?quote:
Dude.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wil je een doekje voor het bloeden?
Voor Bobby. Had 'm weken terug al af moeten maken, maar was echt oververmoeid en de laatste paar weken echt weinig uitgevoerd. Hij moet echt voor morgen af vind ik. Het verfen is echt het simpelste werk en die droogt ook vrij snel, maar het voorbereidende werk is tijdrovend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
Is het een doek voor Slavia of voor Ajax?
Ben benieuwd. Zal proberen een fotootje te schieten als het lukt en als je 'm af hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor Bobby. Had 'm weken terug al af moeten maken, maar was echt oververmoeid en de laatste paar weken echt weinig uitgevoerd. Hij moet echt voor morgen af vind ik. Het verfen is echt het simpelste werk en die droogt ook vrij snel, maar het voorbereidende werk is tijdrovend.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
DirkZz adblockert, doeg.
Blokken van advertenties/pop-ups of het promoten hiervan... Is banwaardig op Fok...quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Blokken van advertenties/pop-ups of het promoten hiervan... Is banwaardig op Fok...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |