Tot zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Lesje? Leer jezelf maar een lesje. Bijvoorbeeld hoe je een forum moet modereren, zodat het niet grenzeloos wordt.
Ajuus.
Tsja, de overgang is een bitchquote:
Ga dan eens weg, iedere keer blijf je reageren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Lesje? Leer jezelf maar een lesje. Bijvoorbeeld hoe je een forum moet modereren, zodat het niet grenzeloos wordt.
Ajuus.
Ook iets uit de Fok cultuur. Iemand heel snel een huillie noemen. Jongens jullie moeten eens weten, hoeveel mensen uit de ECHTE wereld Fok niet moeten.quote:
Waar haal jij toch telkens het idee vandaan dat jij kunt reguleren wie wat waar post? Om vervolgens iemand van de crew zo ongeveer te sommeren zaken te sluiten, weg te halen of te veranderen als het jou niet aanstaat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ajuus.
Of jou niet moetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ook iets uit de Fok cultuur. Iemand heel snel een huillie noemen. Jongens jullie moeten eens weten, hoeveel mensen uit de ECHTE wereld Fok niet moeten.
U zegt echt tig keer gedag en u blijft maar weer terugkomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Heb dit in een jaar opgespaard, nu spui ik het lekker even.
Dag pubers!
Hier staan genoeg tips voor u over behandeling in de overgang:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ook iets uit de Fok cultuur. Iemand heel snel een huillie noemen. Jongens jullie moeten eens weten, hoeveel mensen uit de ECHTE wereld Fok niet moeten.
Lijkt mij nu typisch zo'n zeikwijf, die net n slechte scheiding achter de rug heeftquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
Michael Jackson #66 - Tabloid Junkie
Het wil gewoon niet weg
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lijkt mij nu typisch zo'n zeikwijf, die net n slechte scheiding achter de rug heeft
Was haar ex toch de snuggerste van de twee
Je vergeet paranoia! Ze speurt alle topics af op zoek naar roddels over zichzelf schrijft ze.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lijkt mij nu typisch zo'n zeikwijf, die net n slechte scheiding achter de rug heeft
Was haar ex toch de snuggerste van de twee
Kots is ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
Had ik al, wilde al niet meer reageren. Heb even gekeken wat er allemaal over mij geroddeld werd, en zie tot mijn stomme verbazing dat er iemand onder mijn naam zit. Maar alles is hier normaal he. Kots.
Ze kan nu ff niet reageren, ze zit nu zwaar te hyperenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je vergeet paranoia! Ze speurt alle topics af op zoek naar roddels over zichzelf schrijft ze.
Je hebt nu al een aantal keer afscheid genomen en nog vaker je ongenoegen over het forum geuit, en toch kom je elke keer weer terug. Blijf dan weg, ben jij van dit "grenzeloze" forum af en wij van jou gezeik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Heb dit in een jaar opgespaard, nu spui ik het lekker even.
Dag pubers!
Te laaaaat!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nou en nu allemaal die arme mevrouw met rust laten... Beetje profiteren van haar midlife-crisis/menopauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |