Ja natuurlijk! Er hebben mensen net 4 kinderen verloren en jij maakt je ter dege zorgen om de uitgelubberde kut van de moeder, omdat ze er naast die 4 ook nog 11 anderen heeft uitgeperst.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen met 15 kinderen
Huh, was een vrij normale reactie hoor.
Oh sorry dat was niet me bedoeling, ik ging uit van het feit van grote gezinnen in het algemeen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Er hebben mensen net 4 kinderen verloren en jij maakt je ter dege zorgen om de uitgelubberde kut van de moeder, omdat ze er naast die 4 ook nog 11 anderen heeft uitgeperst.![]()
Als dat voor jou een normale reactie is, denk ik echt dat je eens professionele hulp moet zoeken!
Niet dat ik er van opkijk, maar jij en ik hebben een andere definitie van het begrip normaal gok ik zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen met 15 kinderen
Huh, was een vrij normale reactie hoor.
Kijk me reactie hierboven dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet dat ik er van opkijk, maar jij en ik hebben een andere definitie van het begrip normaal gok ik zo.
Nee je hebt gelijk, zoiets is volstrekt normaal in een topic over 4 dode kinderenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kijk me reactie hierboven dan.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oh sorry dat was niet me bedoeling, ik ging uit van het feit van grote gezinnen in het algemeen.
Alsof "sorry" volstaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk me reactie hierboven dan.
Wat doe je dan in dat topic als ik het vragen mag ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
En toch ben ik serieus dat ik de OP niet eens gelezen heb.
Pak maar een leugendetector.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof "sorry" volstaat.
De enige reden dat je "sorry" zegt is omdat Adelante aangaf dat je dicht bij een ban bent.
Huichelaar.
Net of dat er serieuze dingen langskomen in KLB, dit is misschien een uitzondering van het jaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dat topic als ik het vragen mag ?
Je bent al de 2e die ik dit binnen 10 minuten hoor zeggen. Sorry hoor, alle discussies van de afgelopen dagen en goede bedoelingen van de mods ten spijt, KLB heeft echt een heel, heel groot probleem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Net of dat er serieuze dingen langskomen in KLB
Als je nou behalve de OP ook de rest van het topic nog eens leest snap je dat het wel daarover gaat, en dat het n.a.v. die brand is geopend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Na de OP te hebben gelezen zie ik dat het hoofdonderwerp over mensen die 15! (Ja met uitroeptekens) kinderen hebben gaat en helemaal niet zo zeer over de brand.
Hier kappen, ga maar verder in "serieus" geouwehoer over KLB door Bowa, Coopert en anderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
De bagger SC is niet om serieuze dingen te bespreken.
En dit valt onder de categorie "serieus".
Mag toch zeker wel wat van gezegd worden? Als ik dat in het huidig lopende topic had gedaan was het offtopic.
Vooral omdat mr.Cooper wel overal een beetje met zijn vinger loopt te wijzen dat anderen "generaliseren" en bagger sproeien in KLB.
En volgens mij was Mr. Cooper ook degene die voorop liep met te flamen en te kutten toen IK de opmerking "al draagt een aap een gouden ring..." postte in een topic. Ook na mijn excuses.
Oog om oog. Tand om tand.
Jankert dat het is.
Opgeruimd en een aantal users genote.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef jordeeeh het volgende:
Kan iemand Creep_Bastard eens aanpakken in Flitsservice.nl ?
Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |