Dat ga ik is even proberen als ie weer terug is. Bedankt voor de tip. En als het niet mocht lukken eet ik 'm denk ik maar op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Kun je hem niet vangen en het nummer op het ringetje lezen? Daarmee kun je op internet checken van wie hij is en de eigenaar inlichten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Dat ga ik is even proberen als ie weer terug is. Bedankt voor de tip. En als het niet mocht lukken eet ik 'm denk ik maar op.
Ja, die gevleugelde kut schijt alles onder. Hij of zij gaat er ’s avonds gewoon gezellig tussen zitten. Maar dat zal ik wel een keer moeten opruimen dus (als het niet door natuurlijke omstandigheden weggaat).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef MadMarine het volgende:
[..]
maar ff serieus: schijt die gevleugelde kut niet alles onder dan?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:49 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik schoot ze altijd van het balkon af, vooral Duiven met een ringetje![]()
Maar dat was toen![]()
Hij is waarschijnlijk gewoon moe en is bij jou in de buurt op krachten aan het komen.
Haha, naja een bak borrelnootjes krijgt hij/zij niet van me. En afschieten/opeten is wel een vaak genoemde optie. Ik heb geen idee hoe een duif smaakt. Maar we zullen zien vanavond of ie nog terugkomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:51 schreef vosss het volgende:
Ik had er gister ook een op mijn balkon zitten.
Ik ben er maar gezellig bij gaan zitten. Hij heeft er meer dan 4 uur gezeten en op een gegeven moment heb ik maar een bakje borrelnootjes voor hem neergezet.
Ik vond het zo zielig dat ik lekker nootjes aan het eten was en bier aan het drinken en hij niks.
Hij vond ze wel lekker, want ze waren zo op
Misschien zit ie er vanavond wel weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |