Bron?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef Jahr00n het volgende:
Dichtbranden kan je zelf toch ook wel.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef Jahr00n het volgende:
Dichtbranden kan je zelf toch ook wel.
Dat is mijn vermoeden, omdat het optioneel is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Maar vreemd dat het dichtbranden niet wordt verzekerd
Geen idee. Ik denk dat het heel duur is, en dan geef ik dat geld liever uit aan keukenrolquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
Maar TS hoeveel kost inbranden dan?
Je moet ook niet zoveel snuiven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb soms ook vanuit het niets een bloedneus. Al gebeurt dat gemiddeld een paar keer per jaar, dus niet problematisch. Wel irritant. Op skivakantie ooit 4 keer in 1,5 dag. Dat was behoorlijk irri.
Neukfout?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:02 schreef Acinonyx het volgende:
Ik krijg alleen een bloedneus als ik een te lekkere chick zie, mijn neus ontplofd dan spontaan
Eh, ik probeer clean te blijven. Maar ik ben wel behoorlijk verslaafd aan cola.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:02 schreef ImMaxa het volgende:
Snuiven... Right.
Bedankt voor de oplossing. Jammer dat ik geen junk ben... TS wel?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:07 schreef Myraela het volgende:
Huilen bij de dokter verzekeringsmaatschappij , dan krijg je het wel vergoed.
Idd, Micheal Scofield had het ook. Die is nu ook dood.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef HSG het volgende:
Misschien heb je wel een tumor.
Bedankt...ik moest nog kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, Micheal Scofield had het ook. Die is nu ook dood.
Lekker he? Of met een net iets te lange nagel te diep in je neus te peuteren en uitschieten, geeft ook zo'n lekkere stroom voldoening.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik heb er zelf ook vaak last van. Wat wel heerlijk is om dan direct je neus dicht te houden en na een paar minuten die hele bloed en snotzooi eruit te snuiten. Heerlijk gevoel.
Je vergeet de eigen risicoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef BorusBulldog het volgende:
Als je aangeeft dat je door het bloeden van je neus ook mentaal in de knoei raakt kan je het zeker wel vergoedt krijgen.
Bekijk even je mogelijkheden en ga dan de emo uithangen bij je huisarts, voor de 110 euro per maand mag je toch ook wel even een chronische bloedneus op laten lossen vind ik.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja! laten we er weer een TS gaat dood topic van maken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:46 schreef HiroYui het volgende:
Naar de huisarts, die stuurt je door naar de KNO arts, en die schroeit het dicht
Volgens mij is je bloed ook wat dunner als het warm isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:53 schreef IntercityAPT het volgende:
maar ff serieus, bloedneuzen heb ik alleen als het heet is of als ik verkouden ben, dus dat heeft wellicht iets te maken met de omstandigheden. Een tumor lijkt me erg vergezocht
Dat in combinatie met airconditioning in veel openbare gebouwen waardoor je neus erg droog wordt en sneller gaat bloedenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgens mij is je bloed ook wat dunner als het warm isDaar zou het ook aan kunnen liggen.
Dat hebben ze mij ook wijs gemaaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:57 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Dat in combinatie met airconditioning in veel openbare gebouwen waardoor je neus erg droog wordt en sneller gaat bloeden
Volgens mij wordt de ingreep wel vergoed... de narcose niet. Die is alleen nodig als de bloeding erg diep zit. Ffies contact opnemen met je zorgverzekeraar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat het heel duur is, en dan geef ik dat geld liever uit aan keukenrol
Want na dat dichtbranden komt het na verloop van tijd toch weer terug?
Inderdaad, even een belletje en ze vergoeden het heus wel als je er erg onder te lijden hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de ingreep wel vergoed... de narcose niet. Die krijg je alleen als de bloeding erg diep zit. Ffies contact opnemen met je zorgverzekeraar.
Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Inderdaad, even een belletje en ze vergoeden het heus wel als je er erg onder te lijden hebt.
E-Lise in [KLB]????![]()
Heeft hij je ook al een beetje wijsgemaakt in KLB?quote:
quote:
Zo'n ding had ik ook toen ik op mijn 13de een beugel kreegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef Charmian het volgende:
Het meest pijnlijke was dat ding om je neusgat open te houden.
Narcose???? Als kind zijn bij mij de neusbloedvaatjes ook dichtgebrand diep in de neus maar dat ging zonder enige verdoving! Heerlijk hoor, je eigen vers gebakken vlees ruiken, ik weet nu ook wat dieren voelen die gebrandmerkt worden.....geen aanrader.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de ingreep wel vergoed... de narcose niet. Die is alleen nodig als de bloeding erg diep zit. Ffies contact opnemen met je zorgverzekeraar.
Die staan in mn fobo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Heeft hij je ook al een beetje wijsgemaakt in KLB?
Oh enne: pics van E-Lise, niet van het neusbloeden!
Ohw... manlief kreeg een narcose, de KNO arts raadde dat aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Narcose???? Als kind zijn bij mij de neusbloedvaatjes ook dichtgebrand diep in de neus maar dat ging zonder enige verdoving! Heerlijk hoor, je eigen vers gebakken vlees ruiken, ik weet nu ook wat dieren voelen die gebrandmerkt worden.....geen aanrader.
Gelukkig dan maar want zonder narcose is het echt geen aanradertje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:26 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Ohw... manlief kreeg een narcose, de KNO arts raadde dat aan.
Martelpraktijken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar want zonder narcose is het echt geen aanradertje.
Ach toen ik mijn enkel brak (gecompliceerde enkelbreuk) een aantal jaren geleden en mijn voet scheef aan het been zat werd die ook zonder enige verdoving even rechtgetrokken door de arts op de eerste hulp (tot 2 keer toe zelfs de eerste keer stond mjin voet nog niet helemaal recht). Is ook niet echt lekker als ze dat zonder enige verdoving doen, bleek later dat die arts me eerst een locale verdoving had moeten geven maar ja het was druk op de eerste hulp en hij deed het zo wel even als ik er niet op verdacht was (dus net toen ik voor de rontgenfoto werd weggereden om daarna een operatie te ondergaan). Nou ik kan je verzekeren dat je het wel door hebt als er iemand met zijn volle gewicht aan je gebroken enkel zit te trekken en te draaien, leef je in een tijd waarin dit soort dingen verdoofd kunnen worden krijg jij een middeleeuwse arts die vindt dat het wel even zonder kan i.v.m. de drukte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |