Maar een frietei is best lekker hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je kan alles frituren, beetje paneermeel + beslag of hoe je 't ook noemt is alles wat je nodig hebt, dus ik zou zeggen probeer 't eens met sla, lijkt me persoonlijk beter te eten dan ei, maar goed smaken verschillen.
Venloquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je zegt waar ik hem kan halen wil ik best langs gaan en foto's maken en testen enzo
Een ei kan je er zo in gooien hoor, smaakt gewoon als een gekookt ei.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je kan alles frituren, beetje paneermeel + beslag of hoe je 't ook noemt is alles wat je nodig hebt, dus ik zou zeggen probeer 't eens met sla, lijkt me persoonlijk beter te eten dan ei, maar goed smaken verschillen.
Waar zit die ergens? Dan kan ik vanmiddag wel ff gaan kijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:28 schreef dikkekaas het volgende:Ik zag vanmiddag dat ze 'm verkopen bij De Snackstek in Amsterdam-Oost..binnenkort maar even halen
Op de Dapperstraat (klik). Wilde 'm net halen maar de snackbar bleek dichtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar zit die ergens? Dan kan ik vanmiddag wel ff gaan kijken
Misschien dat ik vanavond even ga kijken wat het is, maak ik er wel een fotoreportage van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:14 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Op de Dapperstraat (klik). Wilde 'm net halen maar de snackbar bleek dicht
Sorry, ik had de laatste 5 frieteieren gekocht vanmiddagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef dikkekaas het volgende:
Wat een paupertent, die Snackstek. Ze hadden 'm niet meer en wanneer het frietei weer binnenkwam wist de slecht verstaanbare medewerker mij niet te vertellen.Toen ik toen maar voor een kroket ging kreeg ik te horen dat ze alleen nog kaaskroketten op voorraad hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |