Helemaal niet, er zit toch geen patat inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Wie heeft die TT veranderd!!![]()
terugzetten A.U.B!
Het is een FRIETEI!!,
geen ''gefrituurd-ei''
Hollanders
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Helemaal niet, er zit toch geen patat in
Gewoon een gefrituurd eitje
quote:friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:35 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
verander die TT gewoon terug manwhat the fuck
heb er geen toestemming voor gegeven en doe dat ook niet.
misbruik zeker
Spoetnik jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ! Bij ons heet die volgens mij anders !
Wel vaker gehad
Je praat wel anders als je er eentje gehad hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:35 schreef Afwazig het volgende:
Wie frituurt er in godsnaam een ei.
Je flikkert toch ook geen crop sla in de frituurpan?
Inderdaad. Ik meen me te herinneren dat de tt eerst wel gewoon (zoals het hoort) 'friet-ei' was. Moet eigenlijk wel even aangepast worden natuurlijk. Binnenkort van mij ook een reviewquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:29 schreef fratsman het volgende:
Wat een kut-tt.Het is gewoon friet-ei, prutsers. In een berehap zit ook geen echte beer.
De Febo in zaandam heeft ze ook weleens gehadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef Tahiti het volgende:
Ik weet een snackbar in Zaandam die ze verkoopt/verkocht, en ze zijn best lekker
Er heeft een Mod aan de titel liggen hannesen, dat zij de TS ook al.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik meen me te herinneren dat de tt eerst wel gewoon (zoals het hoort) 'friet-ei' was. Moet eigenlijk wel even aangepast worden natuurlijk. Binnenkort van mij ook een review
Als je zegt waar ik hem kan halen wil ik best langs gaan en foto's maken en testen enzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ananas zou nog kome. met een review.
Ben benieuwd!
Echt kinderachtig van die mod om zijn rechten te gebruiken om friet weg te modden omdat hij 'patat' zegt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Wie heeft die TT veranderd!!![]()
terugzetten A.U.B!
Het is een FRIETEI!!,
geen ''gefrituurd-ei''
Hollanders
Je kan alles frituren, beetje paneermeel + beslag of hoe je 't ook noemt is alles wat je nodig hebt, dus ik zou zeggen probeer 't eens met sla, lijkt me persoonlijk beter te eten dan ei, maar goed smaken verschillen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:35 schreef Afwazig het volgende:
Wie frituurt er in godsnaam een ei.
Je flikkert toch ook geen crop sla in de frituurpan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |