Airco ftw. Vooral als je met 2 personen in bed ligt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:54 schreef Remsjo het volgende:
Hoi KLB maisjes. Ick b¤n K@pOdt w@Nd Ick hEp eGt kEi sL¤cHt gEsL@p¤n @boO!
Klacht: 's nachts 20 graden + nog de warmte van de klamme lappen = 25 graden en dan proberen te slapen
Ik heb geen airco en gelukkig lig ik alleen in me bed met deze vieze kleffe warme nachten. Komende nacht ook weer weinig slapen denk ik want me buurman is jarig en ze vieren het buiten in een tent en die verjaardagen van hun gaan gepaart met hard geroep en veel orgelmuziekquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Airco ftw. Vooral als je met 2 personen in bed ligt.
Nee, maar boeiend?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:06 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Zou die zelf dan nog wel slapen?
In September kan het ook nog 25 graden zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:10 schreef beantherio het volgende:
Klagen over de warmte zou een instant slotje + ban moeten opleveren.![]()
Over een maandje (september komt er weer aan) klagen ze weer over de regen.
Je zit om half 10 al bier te zippen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:38 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Mijn vriendin is gelukkig ijskoud.
Ja daardoor kon ik slapen vannacht Whahahahahahah!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:38 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Mijn vriendin is gelukkig ijskoud.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het juist heerlijk met dat warme weer slapen. Dekbedje erbij
Koop dan een klein ventilatortje. Hoeft niet zo duur te zijn en het is echt lekker verkoelendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb geen airco en gelukkig lig ik alleen in me bed met deze vieze kleffe warme nachten. Komende nacht ook weer weinig slapen denk ik want me buurman is jarig en ze vieren het buiten in een tent en die verjaardagen van hun gaan gepaart met hard geroep en veel orgelmuziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |