abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 4 mei 2002 @ 09:23:42 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_4059084
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 16:09 schreef Catty het volgende:
Stephany en Debby zitten in de ontslagprocedure. Stephany en Debby stonden gelijk en Michel heeft toen gekozen voor Stephany. Daarna koos Michel, als manager, alsnog voor Debby met als excuus dat Debby de ontslagprocedure wel aan kan.
Lekker vaag!
Ja, dat vond ik ook wel apart. Hij kan toch op z'n minst zeggen waarom ie nou juist Debby in de ontslagprocedure heeft gegooid (volgens mij vindt ie haar gewoon niet zo sympathiek) en niet de anderen? Ik vind z'n excuus erg slap.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  † In Memoriam † zaterdag 4 mei 2002 @ 09:37:29 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4059122
Goeie analyse, Bus watcher!
Ik zit een beetje met dezelfde bezwaren. Het krijgt me maar niet te pakken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 4 mei 2002 @ 11:50:25 #153
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_4059685
Toch is het sensatie gehalte best hoog. De redaktie doet er ook alles aan om dit uit te buiten gezien het zwart maken van Richard. Ik heb het idee dat ze uit zijn op een echte rel.
  zaterdag 4 mei 2002 @ 22:13:25 #154
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_4064147
Niet alleen The Bar is open maar Marjan ook

  zondag 5 mei 2002 @ 03:14:16 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_4067305
Vanavond samen met karn even naar The Bar geweest

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_4068748
quote:
Op zondag 05 mei 2002 03:14 schreef APK het volgende:
Vanavond samen met karn even naar The Bar geweest

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Heej wat leuk! Zijn jullie ook in de gele bar geweest?
  zondag 5 mei 2002 @ 12:27:29 #157
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_4069078
quote:
Op zondag 05 mei 2002 11:43 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Heej wat leuk! Zijn jullie ook in de gele bar geweest?


Als je naar de gele bar was geweest dan had je hun ook nog tegen kunnen komen.

pi_4069092
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:27 schreef marky het volgende:

[..]

Als je naar de gele bar was geweest dan had je hun ook nog tegen kunnen komen.

[afbeelding]

[afbeelding]


ah, nog 2 redenen om de gele bar te mijden
pi_4069158
quote:
Op zondag 05 mei 2002 03:14 schreef APK het volgende:
Vanavond samen met karn even naar The Bar geweest

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Wat hebben jullie trouwens tegen haar gezegd? Ze is vandaag vertrokken
pi_4069298
Heee APK en KARN, jullie zijn naar the BAR geweest en hebben Gaby gesproken !! WAT LEUK !! VERTEL VERTEL !!
  zondag 5 mei 2002 @ 13:38:08 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_4069770
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:36 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Wat hebben jullie trouwens tegen haar gezegd? Ze is vandaag vertrokken


Gisteren was ze nog in een uiterst goed humeur....
Misschien kon ze de druk van www. bbc.co.uk/karn niet aan

http://www.sgop.nl/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&tid=2526&page=1

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 6 mei 2002 @ 11:35:40 #162
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_4079791
Interview The Bar Site met Itsme!!!


'Marjan gaat winnen'

Veel fans kunnen geen genoeg krijgen van The Bar. Zij hebben hun eigen fansite opgezet. Wat komt daar allemaal bij kijken en bovenal wat vinden zij van The Bar? Marlène Meijer van de clubsite Reality geeft antwoord.

Wat vind je van The Bar?
Ik ben erg enthousiast over het programma. Vooral Steven vind ik prachtig. Waarom? Ik herken veel dingen van mezelf in hem. Ik vind die gevoeligheid mooi. Zoals in elk reality-programma vind ik het leuk om de personen te leren kennen. Maar het is ook een goed concept. Hoe gaan die verschillende karakters samenwerken? Wat gaan ze ondernemen?

Dat klinkt positief, nog kritiek?
Er kwam iets te weinig uit het huis. Op zich logisch want het gaat om The Bar. Kijk ik ben een streamer. Daar moet je overigens heel goed voor kunnen typen. De streams uit The Bar zijn lastig te streamen. In het begin vond ik het ook iets te flitserig. De laatste uitzendingen zijn heel goed. Dat hoor ik van verschillende kanten.

Waarom ben je een fansite over The Bar begonnen?
Ik vind het volgen van een groep mensen heel erg leuk. Hoe ontwikkelen de karakters zich. De onderlinge irritaties, de concurrentiestrijd. Daarom zijn we een paar jaar geleden, tijdens BB 2 een clubsite begonnen. In eerste instantie met zijn drieën, nu doen we het met zijn vijven. Dat moet ook wel, want de club bestaat inmiddels uit bijna 2000 leden.

Hoe komen jullie aan je informatie?
De meeste informatie halen we van de streams en jullie website. Ik heb mijn computer de hele dag aanstaan. We krijgen ook tips van leden want we hebben een heel druk forum. Dat is misschien een tip voor jullie site. Laat de Barkeepers zelf reageren op jullie forum. Onze razende reporter gaat binnenkort naar The Bar. Het zou mooi zijn als ze een paar Barkeepers kan interviewen.

Ben jij al vaak in The Bar geweest?
Ik ben nog niet in The Bar geweest.

Wat zeg je nou?
Het zit wel in de planning. Maar ik ga nu eerst twee weken op vakantie.

Het moet niet gekker worden.
Ik heb twee banden van 4 uur gekocht. Ik ben morgen de hele dag bezig om de video te installeren.
Dat wordt een lekker The Bar - dagje als je terugkomt.
Heerlijk!!!

Tot slot, wie gaat The Bar winnen?
Marjan. Dat is een namelijk een meisje waar Nederland van houdt. Kim maakt ook een goede kans, maar dan moet hij wel zijn repertoire af en toe veranderen. En Michel weet ook van wanten, maar ik weet weer niet of hij te vertrouwen is.

Bron: www.thebar.nl

  maandag 6 mei 2002 @ 11:50:30 #163
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4079900
Wat een kutwijf die Martine... echt niet normaal dat men dat pikt.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 8 mei 2002 @ 01:56:57 #164
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_4106480
Eindelijk winst voor Geel!

Dag 20 - Het is het Gele Team eindelijk gelukt. Na twee keer verlies hebben ze deze week het Rode Team glansrijk verslagen. Bekijk hier de glorieuze eindstand van de Gele kampioenen.

Winst
Het is ze gelukt. Het Gele Team heeft onder leiding van Barmanager Michel zichzelf overtroffen. Na twee jammerlijke nederlagen hebben ze deze week eindelijk een hogere omzet behaalt. Het Rode Team haalde slechts 20.965,45 euro binnen. Het Gele Team daarentegen scoorde een prachtige 22.117,82 euro. Het Gele Team zit veilig deze week, het Rode Team moet helaas iemand gaan ontslaan.

Je ligt eruit

Dag 20 - Het moment is daar. Matthias haalt Debby en Stephany naar voren. De zenuwen gieren door de kelen. Matthias maakt bekend dat Debby weg moet. Tranen springen in haar ogen. "Debby, je ligt eruit", zegt Matthias.

Aardig plannetje
De spanning is van hun gezichten af te lezen. "Dit is het moment", zegt Matthias. Hij vraagt Debby hoe ze zich voelt. "Het is heel heftig", zegt ze nerveus, "Maar het gaat nu pas beginnen en ik wil het heel graag meemaken." Matthias vraagt ook Stephany hoe ze zich voelt. "Jij wilde de kijker voor je winnen. Je had een aardig plannetje om mensen te laten stemmen zodat Debby ontslagen zou worden?" Stephany moet lachen.

Gewoon ontslagen
Matthias komt ter zake. "Meiden, we gaan het bekend maken. Eén van jullie wint in ieder geval niet de 100.000 euro. Sterker nog, één van jullie wordt gewoon ontslagen." Op het grote scherm komen de namen van Debby en Stephany in beeld. Langzaam lopen de balkjes naast hun namen vol, tot de meter blijft staan bij 46,4 procent voor Stephany en 52,6 procent voor Debby. Tranen springen in haar ogen. "Debby, je ligt eruit."

Tranen
Stephany omarmt haar innig. "Wat denk je, heeft je sms bombardement geholpen?", vraagt Matthias. Stephany staat een beetje te bibberen. "Ja, ik mag blijven. Maar ik leef heel erg mee met Debby", zegt ze. Matthias richt zich tot Debby. "Ik ga het nog erger maken Debby, je moet nu weg. Je bent ontslagen." Debby omarmt haar teamgenoten en loopt The Bar uit. Tranen staan in haar ogen. Het Bar avontuur is voorgoed voorbij.

Camiel & Michel populairst

Dag 20 - Het is weer dinsdag en tijd om nieuwe Barmanagers te kiezen. Voor de tweede op volgende keer zwaait Michel de komende week de scepter. Camiel zal de leiding gaan nemen bij Rood.

Camiel heeft de meeste stemmen gehaald. Aan Matthias heeft hij al eerder verteld dat hij het roer totaal omgooit als hij Barmanager zou zijn. De komende week mag hij dit dus waarmaken. "Moet ik je feliciteren?" vraagt Matthias als hij de einduitslag bekend heeft gemaakt. De kersverse Barmanager antwoordt lauwtjes. "Ik denk het niet, want het wordt alleen maar zwaarder."

Kleine kinderen
Volgens zijn teamgenoot Stephan gaat het helemaal goed komen met Camiel als Barmanager. "Tuurlijk, we zijn geen kleine kinderen", zegt de student stoer. Marjan is blij, zegt ze. "Het is goed dat hij deze week de touwtjes in handen heeft. Presentator Camiel kan maar één ding concluderen: "Het lijkt wel of het Rode team heeft gesmacht naar Camiel!"

Bij Geel moet er ook weer een nieuwe Barmanager worden gekozen. Matthias vraagt voordat hij de uitslag bekend maakt of Michel nog een week aan het roer zou willen staan. "Ik wil wel, maar als een ander manager zou worden, zou ik ook niet erg vinden."

Vervolgens is het tijd om de verlossende woorden te brengen. Op het scherm verschijnt de uitslag. Michel haalt wederom de hoogste score. Een brede grijns verschijnt er op het gezicht van de Barmanager. Jeroen is minder blij. Hij zal hard gaan optreden deze week geeft hij te kennen. Volgens Michel komt het helemaal goed. "Het zal allemaal wel lukken", roept hij blij.

www.thebar.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 8 mei 2002 @ 08:08:23 #165
521 ruby
Hell yeah!
pi_4107288
Het viel me overigens op dat Team Geel niet bepaald enthousiast was met het feliciteren van Stephany nu ze mag blijven.
Een paar minuten later pas zag ik dat Jeroen in ieder geval wel de moeite deed..

Zal dat door die sms-bombardement komen of omdat ze Stephanie gewoon niet zo mogen?

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_4107341
Ik vind de uitslag van de stemming ongeloofwaardig. Ik vind dat Stephany veel minder sympathiek overkwam als Debby en ik had dan ook verwacht dat Stephany zou moeten vertrekken. Dat had Michel ook verwacht, die zei Debby genomineerd te hebben omdat zij de strijd met Stephany wel aan zou kunnen. Ik vind het merkwaardig dat voordat bekend gemaakt werd wie zou moeten vertrekken het telefoongesprek met de ex van Stephany getoond werd over het sms-bombardement, het lijkt dat men hiermee de uitslag geloofwaardig wilde maken. Ik heb het idee dat de redactie liever Stephany wilde houden opdat er niet weer een spraakmakende barkeeper zou vertrekken. Met name de interactie tussen Stephany en Martine kan de komende tijd nog voor spanning in de bar zorgen.
  woensdag 8 mei 2002 @ 09:43:06 #167
19333 Catty
aka Miran250
pi_4107806
Misschien was het wel de arrogantie van Michel dat Debby nu is weggestemd. Ik kreeg namelijk na die opmerking van Michel dat Debby sterker was dan Stephany en dus de ontslagprocedure wel zou overleven, ernstig de neiging om er voor te zorgen dat ie geen gelijk zou krijgen. (Jeetje, wat een zin )
Ach......
  woensdag 8 mei 2002 @ 13:57:20 #168
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_4111493
Beste mensen,

Zoals jullie afgelopen avond weer hebben kunnen zien is er weer een Barkeepster uitgestemd. Er zijn nogal wat vragen bij diverse mensen over de invloed van Stephanie en haar vriendenclub op de stemming.

Ik ben zelf ook ex-barkeeper en heb nog meer vragentekens over de wijze waarop YORIN de stemming kan beinvloeden. Ik zal de komende dagen alle mogelijke moeite doen om vanuit het software systeem van de votings de 'logs' te krijgen, om te kijken of we met z'n allen niet helemaal voor de gek worden gehouden....

Je hoort er meer over!!

Groetjes,

http://www.richardzijlstra.com

Bron : Fansite The Bar

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 8 mei 2002 @ 21:00:40 #169
521 ruby
Hell yeah!
pi_4116974
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 09:43 schreef Catty het volgende:
Misschien was het wel de arrogantie van Michel dat Debby nu is weggestemd. Ik kreeg namelijk na die opmerking van Michel dat Debby sterker was dan Stephany en dus de ontslagprocedure wel zou overleven, ernstig de neiging om er voor te zorgen dat ie geen gelijk zou krijgen. (Jeetje, wat een zin )
Toen Matthias om opheldering vroeg aan Michel over zijn reden waarom hij Debby ook op de nominatielijst had gezet, stond ie wel met z'n bek vol tanden. Hij realiseerde zich blijkbaar dat zijn reden sloeg als een kip op Dirk.
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 08:30 schreef Bus watcher het volgende:
Met name de interactie tussen Stephany en Martine kan de komende tijd nog voor spanning in de bar zorgen.
Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar dat is zeker niet onlogisch inderdaad. Het kan nog heel gezellig worden tussen die twee. Vooral die Martine lijkt me een monstertje.

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 08-05-2002 22:05]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:16:17 #170
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_4124018
Dag 22 - Matthias komt binnen met gele shirts die namen van Rode Barkeepers. Iedereen is nog bewust van wat hen te wachten staat. "Even gaan zitten. Ik heb iets belangrijks te melden", zegt Matthias serieus.

Matthias kondigt aan dat Rood iemand moet verliezen. Maar deze keer bepalen concurrenten wie dat is. Want zij mogen hem of haar krijgen. Dit is bedoeld om de verschillen in team aantallen enigszins weer recht te trekken. De onspannen sfeer is meteen verdwenen. Het gele team gaat naar de vergaderzaal. Michel moet de vergaderen gaan leiden.

Eenmaal in de vergadeerzaal neigt iedereen direct naar Camiel. Maar als Barmanager van het Rode Team blijft hij zitten. Martine zegt: "Ik wil iemand erbij die gezellig en feestend is." Stephany vraagt zakelijk: "Wie geven het meeste geld uit in de bar? Zijn dat de mannen of de vrouwen?" De groep is er wel snel achter dat het mannen zijn de portemonnee sneller grijpen. Stephany wil dus Natasja. "Zij is een mooie meid achter de bar."

De Friezin Marjan die "veel mannen trekt" krijgt de voorkeur van Martine. "Dat is voor mij ook een pluspuntje. Daar kan ik wat van meepikken", lacht Martine. Op gegeven moment hakt Michel een knoop door. Zijn gevoel gaat uit naar Natasja of Melissa. Matthias benadrukt dat de nog geringe bekendheid van de twee nieuwelingen misschien minder mensen zal trekken. Michel zegt stellig: "Dan gaat mijn voorkeur uit naar Kim. Die weet wat hij doet. Daar kunnen allemaal wat van leren." Zijn team vertrekt en Michel moet een keuze maken tussen Melissa, Natasja of Kim. "Be wise my dear", fluistert Stephany nog in de weg naar buiten.

Matthias attendeert hem: "Je bent voor de tweede keer gekozen door het publiek. Je neemt anderen beslissingen dan je teamgenoten." Michel moet de knoop door hakken. En de penenzwetende Barmanager heeft het inderdaad niet makkelijk. Matthias probeert hem te helpen met vragen zoals 'een man of vrouw?' en 'Amsterdam of Rotterdam?'

Opeens weet Michel het: "Ik ga voor Natasja, dat zegt mijn gevoel." Matthias houdt hem even tegen. Weet hij het wel zeker? Blijkbaar niet omdat Michel weer gaat twijfelen. "Wil je een minuut praten Melissa en Natasja?" Eerst komt Natasja binnen. Met enige spanning wordt ze op de proef gezet. "Heb je horeca ervaring? Kan je veel regelen? Hoe groot is je contactenlijst?" Zij wordt overdondert door de vragen. Melissa overkomt hetzelfde. "Hoe goed sta je bekend in Rotterdam?" vraagt de Barmanager die duidelijk er zin in begint te krijgen.

Als de dames weer weg zijn, houdt Matthias de gespannen manager in twijfel. "Als je wil winnen, dat moet je zorgen dat je blijft. Heel simpel. Dat is waar het om gaat. Je moet een zakelijke beslissing nemen." Michel denkt opeens niet meer aan de nieuwe dames uit Team Rood en wil Kim spreken. Die komt vervolgens lachend binnen met: "Wil je leuke televisie met DJ el Bonko?" De goedlachse Amsterdammer krijgt dezelfde sollicitatie. "Wat is jouw toegvoegde waarde?" vraagt Michel. De taak van leidinggevende begint hem te bevallen. Met als klap op de vuurpijl: "Wat voor publiek komt er op je af?" Kim zegt: "Hele mooie vrouwen."

Als Kim weggaat is Michel voor de vierde maal alleen met Matthias. Deze keer heeft hij weinig bedenktijd nodig. "Kim, dat zegt mijn gevoel." Michel weet het nu zeker. Zij vertrekken gelijk uit de vergadeerzaal en vertellen het aan de rest van de groep. Kim vindt het helemaal top. Zijn oude Barmanager Camiel ziet hem niet graag vertrekken. Camiel: "Het is wel een gangmakertje natuurlijk."

www.thebar.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 11 mei 2002 @ 12:06:48 #171
521 ruby
Hell yeah!
pi_4147330
Ik geloof dat The Bar niet zo'n verpletterende indruk maakt op de mensen... Er is al twee dagen niet meer gereageerd.
Over de uitzending van gisteravond heb ik in ieder geval weinig te melden aangezien ik weer eens in slaap ben gevallen. Vanavond weer een nieuwe poging.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  † In Memoriam † zaterdag 11 mei 2002 @ 12:58:23 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4147661
Ik zag ineens een team-Rood, terwijl ik dacht dat er alleen een team-Groen en een team-Geel was. Dat zegt wel iets, zeker?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 11 mei 2002 @ 20:47:20 #173
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_4152352
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 12:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zag ineens een team-Rood, terwijl ik dacht dat er alleen een team-Groen en een team-Geel was. Dat zegt wel iets, zeker?
Foei!!!! ga je zitten schamen je hebt al zeker 2 weken niet gekeken.
  maandag 13 mei 2002 @ 12:24:54 #174
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_4169265
Dat was best grappig met al dat zand
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  maandag 13 mei 2002 @ 19:05:06 #175
521 ruby
Hell yeah!
pi_4175818
Lekker brak type die Martine. Wat zag ze er uit toen ze met Kelly aan het wauwelen was!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')