quote:
Maar er werd ons toch aangeraden om niet op hakken te komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:48 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen me er aan houden
Heb boven even de ramen tegen elkaar open gezet, maar het helpt geen donder
Om Hara happy te maken/houden, zeg je dat beter zo!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag Harajuku staan dus ik dacht ik zeg hier even 'Welterusten'.
Zulks gifjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Om Hara happy te maken/houden, zeg je dat beter zo!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:08 schreef MysteryMan het volgende:
Enge geluiden.
[ afbeelding ]
Whoop whoop.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen.. .![]()
Gewekt door Loekie (poes 2), die via het platte dak de slaapkamer in kwam en begon te mrrrrrrrrrooooaaaaaw-en, naast m'n oor op het kussen. Gisteren was het laat, want de ceremoniemeesters hadden overleg, met eten en drinken. (Ravage's broer gaat trouwen 11 sept, daarom kunnen we ook de 12e niet... ) En daar was een baby van 5 weken...![]()
Greys, wat een k*tdag had jij gisteren, en wat ontzettend sneu voor je baas...![]()
oh-oh, mooi filmpje, vind dat stukje dat Kees naar beneden kijkt naar het vallende kussen zo grappig.. Schoot spontaan in de lach![]()
Sterkte iedereen die moet werken vandaag... dat is vast niet grappig met deze temperaturen..
Dan moet je een keer Birkenstocks proberen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Birckenstocks. Geprobeerd, maar is het niet voor mij. Ze hebben een voetbed dat mij irriteert.
De eerste paar dagen strompelde ik dr ook echt op, en ineens zaten ze als gegoten en nu wil ik noooooooooit meer wat anders aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Birckenstocks. Geprobeerd, maar is het niet voor mij. Ze hebben een voetbed dat mij irriteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |