UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
aahquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Chr1st1aan het volgende:Fantastische OP
word er sentimenteel van
Goede voorbereiding inderdaad!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb nu ongeveer 15 pils op, denk dat ik zo maar ga slapen
Maar moet deze nog wel even leegdrinken, ik blijf nog evenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Goede voorbereiding inderdaad!
Dat moet dan toch zo gebeurd zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar moet deze nog wel even leegdrinken, ik blijf nog even
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
PS. kijk ff naar mijnenveger!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:02 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Niet opgeven nu je aan het verliezen bent!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bedankt voor de pm, wel beetje jammer van het weinige licht, maar kan nog genoeg zien!
Geen dankquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bedankt voor de pm, wel beetje jammer van het weinige licht, maar kan nog genoeg zien!
Good call!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:51 schreef Bob-B het volgende:
Henrike stuur eens naaktpics!
Wut?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Good call!
Een naakte Henrike![]()
Sanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook aan het biermaar m'n vriendjes zijn op vakantie. Zonde weer.
ga jij mij bier brengen?quote:
nicequote:
echt welquote:
Henrikequote:
Wouterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike![]()
![]()
nog plannen voor 't weekend?
nog geen plannen. ik denk zondag donders uitslapenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef norich het volgende:
[..]
Wouter![]()
eigenlijk niet echt. uitrustenen inpakken voor vakantie
![]()
du?
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Morgen een dagje Rotterdam doen met een chick
Uhm tja als je niet voor de dance parade gaat zou ik rotterdam vermijden op die dagquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dance ParadeIk zat met haar in een metalkroegje \m/
2 weken lang 28-30 gradenquote:
Tja, dat wisten we dus nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhm tja als je niet voor de dance parade gaat zou ik rotterdam vermijden op die dagpokkedruk.
das wel een grote steen, daar lag ik ook onderquote:
je had wel lekkere tietjesquote:
Dat waren mn ballen met muggebulten eropquote:
hmm, en die lolly was zeker heel wat anders?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat waren mn ballen met muggebulten erop
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
Wouter: "Even nog een computer fixen voor het slapen gaan"
Je bilnaad loopt door tot je nekquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je bilnaad loopt door tot je nek
Enkele jaren geledenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:41 schreef norich het volgende:
Alanya. Wel eens geweest?
Yup, iedereen is op vakantie. Wat doe je nog hier??quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoeist hier?
Iedereen op vakantie zeker, aangezien het zo ontzettend traag gaat
Werken. Ga in oktober pas op vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Yup, iedereen is op vakantie. Wat doe je nog hier??
nee middagquote:
Nathquote:
Ja, goed he. Nog anderhalve week met mn meisje alleen in mijn huisquote:
pas je eens aanquote:
sexyquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed he. Nog anderhalve week met mn meisje alleen in mijn huis
deze keer nietquote:
Even met haar overleggen....quote:
jammerquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even met haar overleggen....
Nee, wil ze niet.
quote:
Geen één? Ik werk niet meer bij de Mc he.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heu David
Hoeveel glazen heb je al thuis?
neeh johquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen één? Ik werk niet meer bij de Mc he.
Moet ik nog een keer uitleggen dat ik verhuisd ben?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
neeh johhoezo?
Ander werk gevonden?
aah, ik weet van niks hoor?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer uitleggen dat ik verhuisd ben?
maar in het begin werkte je soms toch nog wel bij de mac?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer uitleggen dat ik verhuisd ben?
hoe ist dan?quote:
goed hoorquote:
joah, ben nog steeds kats moe van de vakantie maar dat komt omdat ik mezelf ook geen rust gunquote:
Ben je op vakantie geweest?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ben nog steeds kats moe van de vakantie maar dat komt omdat ik mezelf ook geen rust gun
alleen naar een festival en vorige week woensdag ook nog even naar de camping. en dat is best zwaar af en toequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je op vakantie geweest?
Haha, okequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen naar een festival en vorige week woensdag ook nog even naar de camping. en dat is best zwaar af en toe
quote:
Goeiendagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mhoa, op dit tijdstip zou het een "olé!" kunnen zijn ja
Ik kijk anders gewoon netjes elke dag hoorquote:
Remcoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
in 8 dagen vakantie geen heel topic gemist, moet wel erg rustig zijn geweest hier
maar goed, ben terug in NL; hallo iedereen
geen idee wat ik van de tegenstander moet verwachten, al is Rosenborg uitschakelen niet niks natuurlijk...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hehe, misschien wordt het wel een spektakelspel
niet te hard blazen, straks blaas je het wegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal ik eens proberen wat leven in ToF te blazen?
raar dat ik dan nog geen mega-chat venster op msn hebquote:
Ooja, dat is in de komkommertijd nog reëel ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet te hard blazen, straks blaas je het weg
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, dat is in de komkommertijd nog reëel ook.
ik doe niksquote:
ook goed hoorquote:
Nog even wachten tot een meisje dat hier nog zit naar huis gaat, en dan bij mn chick in bed kruipen. Die ligt er al inquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook goed hoor
voort maar eens naar bed
ik krijg altijd gezeik als ik d'r later in kruip dan m'n meissiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog even wachten tot een meisje dat hier nog zit naar huis gaat, en dan bij mn chick in bed kruipen. Die ligt er al in
Mja, ik wilde er dus niet later in, maar dat andere meisje ging maar niet weg. En vind het ook zo lullig om te zeggen "Rot eens op!". Dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik krijg altijd gezeik als ik d'r later in kruip dan m'n meissie
tjah, gewoon hard zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik wilde er dus niet later in, maar dat andere meisje ging maar niet weg. En vind het ook zo lullig om te zeggen "Rot eens op!". Dus
laten merken wie thuis de baas isquote:
juustemquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:08 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
laten merken wie thuis de baas is
welkom hierquote:
Halloooooquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:09 schreef J0ttem het volgende:
O hai
* J0ttem de Almeloër meldt zich
Hehe, dankje. Heb ik afgelopen nacht bedacht toen ik me zo verveelde dat ik daar gewoon zin in hadquote:
serieus?!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hehe, dankje. Heb ik afgelopen nacht bedacht toen ik me zo verveelde dat ik daar gewoon zin in had
vanavond niks doen, morgen 09.30 weg en ergens rond 01.30 weer thuis, ook zondag uitgarenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond terrasje pakken, morgenavond de kroeg in en zondag uitgaren
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is erg tof
maar deze is ook vet:
Doe mij deze maar van Rascalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is erg tof
maar deze is ook vet:
quote:
quote:
die heb ik al een tijd niet gehoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat em keihard te spacen op de Spice Girls
Hmmm, ik hoopte op 'm bij PSV, maar ik hoorde afgelopen weekend al dat hij een huis laat bouwen in Oldenzaal, dus ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hejje t niet gelezen? Knakker gaat op dezelfde manier (terug) naar Twente komen als Perez
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, ik hoopte op 'm bij PSV, maar ik hoorde afgelopen weekend al dat hij een huis laat bouwen in Oldenzaal, dus ik was er al bang voor
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stel je dit gewoon eens even voor
Venngoor of Hesselink - Kufo
Janssen - Perez - Brama- Stoch
Douglas - Rajkovic - Wisgerhof - Stam
Mikhaylov![]()
In Joop we trustquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja ochIk weet wel zeker dat ze eruit komen qua salaris
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |