abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72050759
quote:
[b]Op donderdag 20 augustus 2009 14:34

De Staat was 1 grote Nederlandse aangelegenheid , wel een zeer goede performance en ik heb me daar erg goed vermaakt!

Serieus? Ik vond dat optreden echt afschuwelijk dikke echo en galm. Ze kunnen zoveel beter en dan verneuken ze het precies op sziget. De mensen liepen ook echt met 10tallen tegelijk weg
pi_72059402
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Serieus? Ik vond dat optreden echt afschuwelijk dikke echo en galm. Ze kunnen zoveel beter en dan verneuken ze het precies op sziget. De mensen liepen ook echt met 10tallen tegelijk weg
Ik heb ze verder nooit live gezien dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar ik vond die gast achter het keyboard/ cowbell echt geniaal .
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:53:50 #178
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_72068546
Veel Nederlanders ja... Maar wat hadden jullie anders verwacht? De Staat was wel het toppunt .

+
prodigy, pendulum, paul oakenfold, bloc party, disco ensemble, subways, iamx en nog wat mainstage acts
genoeg dixies, geen lange wachtrijen
het eten, yummie!
sfeer
bomen tot de nok vol met hangmatten
non stop toffe dingen te beleven
camping plek in de schaduw!
de gaytent met captain jack muziek

-
dag na aankomst weer moeten werken
flinke verkoudheid
dak van de tent vergeten na Sziget icm regenbui minder handig
veel dingen die ik wilde zien die al om 15:00 begonnen
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_72068708
Dat vind ik ook zo fijn aan Sziget, de eerste dingen beginnen om 15:00. Ik had iig genoeg tijd om wakker te worden, stond rond 12 uur op, even vers fruit en sap halen en dan rond 3 uur een keer het festivalterrein op lopen.
Op Lowlands heb je acts die om 12 uur of half 1 beginnen, moet je zowat je wekker zetten als je het niet wil missen.
pi_72069639
Ik weet wel dat ik een aantal dingen anders ga doen volgende keer.
Zoals bijvoorbeeld een andere tent meenemen. We waren ons puptentje vergeten... Dus moesten we 2 zakken van 20kg meeslepen waar de bungalowtent in zat die we de rest vd vakantie ook gebruikt hebben. Ideaal zo'n tent, maar niet zo handig op een festival ^^

Mss hebben sommigen hem wel zien staan, stond achter de eetstalletjes bij de bungeejumpkraan. Een vierkante oranje jaren 70 bungalowtent
pi_72070432
Ik ben ook weer semi-aanspreekbaar:

+
Sfeer in het algemeen
Fransen die grappig zijn als ze dronken zijn
Budapest is een leuke stad: badhuizen waren fijn en dat paleis is supermooi om bij te liggen even !

Fatboy Slim! Zoveel mensen had ik daar niet verwacht eigenlijk, maar vette act!
Uiteraard Prodigy en Pendulum! Stond bijna vooraan, niet te geloven! Zo ongelofelijk vet!
Armin Van Buuren die een topset draaide in de Burn Area
Op aanraden naar White Lies gegaan, beviel heel erg
The Offspring die oudjes speelden (maar een invulling verder van likmevestje, we zijn niet "the greatest thing ever happened to rock and roll etcetera...")
Bloc Party was onverwachts een dik succes
Blues en Jazz stage waren erg fijn om te hangen
Het dagelijke circus tussen 11 en 12 was echt supermooi!

Prijzen van het festival vielen me redeljk mee
De WC's waren na de afterparty's en de afterparty-base (met vanaf 4 uur goddelijke muziek, regelmatig tot 7 gebleven) zeer schoon ik kon zeer clean mijn dagelijkse dosis kwijt
Het drama rondom een zeer dronken vrouw die naakt, over alles heen pissend, in een vreemde tent sliep. De ambulance moest haar ophalen.. HEEEL grappig tafareel, zelfs de security lachte zich een breuk.

-
Camera door Roemeense bende gestolen tijdens Fatboy Slim
De hoeveelheid Roemeense bendes die uberhaupt actief waren, je moest echt verdomde goed opletten wat je bij je had en wat er in je tent lag (die bij mij ook 3 x doorzocht is, stond achter de Jazz-stage)
Fransen die soms te dronken zijn en dan irritant sigaretten bietsen (nee ik rook niet)

Faith No More: Muziek was redelijk, maar ben totaal niet van die dierengeluiden en WTF waar slaat het inslikken van je veter op? Wil je een statement maken ofzo? Toegegeven: hij kan veel met zijn stem.
Lily Allen: Iets te veel drugjes achter de kiezen?? Met name de giechel na: "I'm gonna lite a sigarette, cuz that's what jazzy people do.." Oei...

De dubbele ontsteking na het festival: 1 in mijn long, 1 vlak onder mijn knie, nu nog steeds onder de antibiotica, duurt nog wel even
Mixes onder de naam Khadber
pi_72072783
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me heeft het waarschijnlijk ook, hij sliep in de tent naast me. Zelf nergens last van.
in dezelfde tent? Ga dan maar naar de huisarts voor zo'n griepremmer. Tenten zijn zo'n vochtige bedoening dat je 's nachts lekker elkaars' ziektekiemen overneemt.
pi_72072844
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef WrineX-Joske het volgende:

[..]

in dezelfde tent? Ga dan maar naar de huisarts voor zo'n griepremmer. Tenten zijn zo'n vochtige bedoening dat je 's nachts lekker elkaars' ziektekiemen overneemt.
Ja.

Alleen de incubatietijd is 3 dagen en ik zag hem voor het laatst maandag. Heb nog nergens last van dus het zal wel meevallen.
pi_72073686
Ja die peukenbietsers daar Op mijn standaard antwoord: you can buy them everywhere, kreeg ik de standaard reactie: I lost all my money
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_72073804
mijn 'medicijnenetui' is gejat uit de tent misschien wel voor 10 euro aan paracetamol, pijnstillers en pleisters

MP3 speler hebben ze niet gevonden, die zat onder in de tas.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_72074555
Bij mij is helemaal niks gejat!
had al mn waardevolle spullen als ipod, sleutels, telefoon, camera, paspoort altijd bij me in een tasje.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:44:34 #187
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72074673
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:40 schreef Duizendpootje het volgende:
had al mn waardevolle spullen als ipod, sleutels, telefoon, camera, paspoort altijd bij me in een tasje.
ja ik ook alleen zat mn beurs er niet meer in
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:46:56 #188
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72074722
Mijn idkaart zat er ook in maar gelukkig is mn (lege)beurs met idkaart erin mooi afgegeven bij de lost & found, scheelde een hoop regelwerk aangezien we met het vliegtuig waren
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_72074967
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:46 schreef zwartedoos het volgende:
Mijn idkaart zat er ook in maar gelukkig is mn (lege)beurs met idkaart erin mooi afgegeven bij de lost & found, scheelde een hoop regelwerk aangezien we met het vliegtuig waren
Bij ons in de groep precies hetzelfde.
Pretentieus geneuzel.
pi_72076090
Dat vind ik dan wel weer stijl he, een knip jatten, het geld eruit stelen en 'm dan leeg inleveren bij de lost & found. Wel vervelend voor degenen die het overkomt echter...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:02:54 #191
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_72079563
Een suuperleuk festival was het. Bij ons is niks gejat, en we hebben 7 dagen feest gevierd. Ik heb het gevoel dat ik nog niet alles op het eiland gezien heb
I'm just a girl in the world.
pi_72091597
ik heb nog lang niet alles gezien!
Een groot deel van het rode gedeelte heb ik niet gezien..
Bij het theater dorp en het Hongaarse dorp enzo..
Daarom volgend jaar weer!
pi_72091711
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:24 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb nog lang niet alles gezien!
Een groot deel van het rode gedeelte heb ik niet gezien..
Bij het theater dorp en het Hongaarse dorp enzo..
Daarom volgend jaar weer!
Ik heb jou ook niet gezien.
Wel een stuk of 10 mensen die mij wel kende maar waar ik geen idee had wie ze waren.
En vragen "Wie ben jij eigenlijk?" staat ook zo lullig.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_72091768
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ik heb jou ook niet gezien.
Wel een stuk of 10 mensen die mij wel kende maar waar ik geen idee had wie ze waren.
En vragen "Wie ben jij eigenlijk?" staat ook zo lullig.
Maar je had dan zeker ook je bord niet mee!
oww nou wie weet volgend jaar
voor zover ik weet heb ik geen vreemde mannen aangesproken!
Geen Nederlanders iig
pi_72092004
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:33 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

Maar je had dan zeker ook je bord niet mee!
oww nou wie weet volgend jaar
voor zover ik weet heb ik geen vreemde mannen aangesproken!
Geen Nederlanders iig
Nee klopt.
Het waren bij mij allemaal dames.
Ook een aantal oud klasgenootjes tegengekomen waarvan ik nooit had verwacht dat ze op Sziget zouden rondlopen.

Maar ik mis hier een beetje foto's.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_72092125
ik heb volgens mij alleen foto's van emmertjes

edit: ohja en van eten
pi_72092146
Ik heb geen een foto gemaakt. Ik heb geen compact camera en m'n telefoon was na dag 1 al leeg .
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:51:39 #198
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72101349
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:40 schreef Duizendpootje het volgende:
Had zelfs m'n slr camera in m'n tent liggen, niet gejat.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:52:40 #199
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72101380
Er zijn trouwens 10 mensen dood gegaan op Sziget
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_72105612
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 16:52 schreef Juicyhil het volgende: