Ik ben ook weer semi-aanspreekbaar:
+
Sfeer in het algemeen
Fransen die grappig zijn als ze dronken zijn
Budapest is een leuke stad: badhuizen waren fijn en dat paleis is supermooi om bij te liggen even

!
Fatboy Slim! Zoveel mensen had ik daar niet verwacht eigenlijk, maar vette act!
Uiteraard Prodigy en Pendulum! Stond bijna vooraan, niet te geloven! Zo ongelofelijk vet!
Armin Van Buuren die een topset draaide in de Burn Area
Op aanraden naar White Lies gegaan, beviel heel erg
The Offspring die oudjes speelden (maar een invulling verder van likmevestje, we zijn niet "the greatest thing ever happened to rock and roll etcetera...")
Bloc Party was onverwachts een dik succes
Blues en Jazz stage waren erg fijn om te hangen
Het dagelijke circus tussen 11 en 12 was echt supermooi!
Prijzen van het festival vielen me redeljk mee
De WC's waren na de afterparty's en de afterparty-base (met vanaf 4 uur goddelijke muziek, regelmatig tot 7 gebleven) zeer schoon ik kon zeer clean mijn dagelijkse dosis kwijt
Het drama rondom een zeer dronken vrouw die naakt, over alles heen pissend, in een vreemde tent sliep. De ambulance moest haar ophalen.. HEEEL grappig tafareel, zelfs de security lachte zich een breuk.
-
Camera door Roemeense bende gestolen tijdens Fatboy Slim
De hoeveelheid Roemeense bendes die uberhaupt actief waren, je moest echt verdomde goed opletten wat je bij je had en wat er in je tent lag (die bij mij ook 3 x doorzocht is, stond achter de Jazz-stage)
Fransen die soms te dronken zijn en dan irritant sigaretten bietsen (nee ik rook niet)
Faith No More: Muziek was redelijk, maar ben totaal niet van die dierengeluiden en WTF waar slaat het inslikken van je veter op? Wil je een statement maken ofzo? Toegegeven: hij kan veel met zijn stem.
Lily Allen: Iets te veel drugjes achter de kiezen?? Met name de giechel na: "I'm gonna lite a sigarette, cuz that's what jazzy people do.." Oei...
De dubbele ontsteking na het festival: 1 in mijn long, 1 vlak onder mijn knie, nu nog steeds onder de antibiotica, duurt nog wel even