Echt geweldigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Elwar het volgende:
[..]![]()
YEAH! Fok!ers die van ons kunstwerk hebben kunnen genieten! (96 rollen voor iets van 1000 HUF bij de Auchan
).
Verder een onwijs geslaagd festival. Toppunten voor mij waren de avond van Pendulum-Prodigy en Al Di Meola (ben groot fan en was enorm verrast toen ik hem in 't programma boekje zag staan)
Komend jaar staat heel Den Helder weer op dezelfde spot langs het strand (met waarschijnlijk 5x zoveel man), dus pas maar op
Haha, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja die op de heenweg was echt superirritant.
En die op de terugweg was echt helemaal dronken of stoned ofzo.
Als je maar blijft herhalen dat een muntje 250 forint is terwijl je collega al 4x zegt 750![]()
Wel echt relaxed dat je gewoon kon roken en smoken in je coupe als degene met wie je zit er geen last van heeft
Dat was zo gaaf!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef Rayan het volgende:
Oeps typo, wtf waarom kan ik mijn vorige bericht niet editen![]()
Anyways iemand m in youtubeformaat zetten hier?
Pics? Ruilen tegen mijn karaoke filmpje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik krijg net een smsje van m'n Hongaarse meisje.
Een vriend heeft foto's op zijn fototoestel staan, ik hoop ze morgen te krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pics? Ruilen tegen mijn karaoke filmpje?
Haha, je had jezelf moeten zien liggen gastquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, het was erg leuk. Vooral gisteren nog die meeting!
Die gasten in bananenpakken? Die waren epic.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik stond daar bij het kamp met de 2 gele bananen. (Over die bananen gesproken, iemand die nog gezien tijdens het crowdsurfen aan het begin van the offspring?) Echt een supermooie plek. Ik hoorde van andere mensen in de slaaptrein dat er nogal veel gejat was maar bij ons gelukkig helemaal niet.
Jaaaaa, Jimi Hendrix Memorial!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef SlaggY het volgende:
De treinreis was wel slopend hey, wel lachen.
Verder weer goed vermaakt daar op 't eiland. Hoogtepunten : Jimi Hendrix Memorial (gekkenhuis), SKA-P (leuk feestje), Karen Karol (lekkere Mississippi blues), Calexico (beter dan verwacht) en verder gewoon chillen bij de World Music of Blues stage.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
Echt geweldig
Ik die zaterdagavond zag het er al mooi uit maar toen ik zondagnacht terug kwam had ik echt zoiets van "WTF!"
Ik stond daar bij het kamp met de 2 gele bananen. (Over die bananen gesproken, iemand die nog gezien tijdens het crowdsurfen aan het begin van the offspring?) Echt een supermooie plek. Ik hoorde van andere mensen in de slaaptrein dat er nogal veel gejat was maar bij ons gelukkig helemaal niet.
Die gasten waren best aardig bezig. Op 't laatst nog een mini-pit onder een enorme stofwolk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Brammie1 het volgende:
ik wou ook even gaan kijken bij de Jimi Hendrix Memorial maar het werd zo druk dat ik niks meer kon zienben toen maar na 1 nummer al weggegaan
Hehe, vage shit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:38 schreef Elwar het volgende:
[..]Ik stond onder die blauwe partytent naast jullie. En die bananen heb ik idd nog over het publiek zien gaan.
Edit: ff je fobo gechecked...en die tenten op de achtergrond van je foto was ons kamp.
Nee, we hadden van die grote opblaasbare bananen waaraan mensen gingen crowdsurfen, helaas voor korte duur, ze gingen al snel naar de beveiliging.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die gasten in bananenpakken? Die waren epic.
Wij stonden daar te vroeg dus het was nog niet superdruk. Maar toen begon het en leek het niet eens op jimi dus toen maar weer weggegaan. Blijkt dat we naar een toegift hebben zitten kijken en zon beetje het vetste van het festival hebben gemist.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Brammie1 het volgende:
ik wou ook even gaan kijken bij de Jimi Hendrix Memorial maar het werd zo druk dat ik niks meer kon zienben toen maar na 1 nummer al weggegaan
Ik liep in een Lyon shirtje rond daar voor een dag. Ik zo blij lopen, begint zo'n kerel in het Frans allemaal dingen te schreeuwen ovre Lyon en het klonk niet echt positiefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
Inderdaad, al die Fransen die om sigaretten vroegen.
Niet eens in het Engels, nee in het Frans.
Balen. Ik heb een gewone verkoudheid er aan over gehouden. Tenminste dat hoop ik maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:43 schreef Duizendpootje het volgende:
hmm ik heb trouwens een leuk souvenirtje mee gekregen uit Hongarije..
de Mexicaanse griep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |