abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71991865
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Elwar het volgende:

[..]

YEAH! Fok!ers die van ons kunstwerk hebben kunnen genieten! (96 rollen voor iets van 1000 HUF bij de Auchan ).
Verder een onwijs geslaagd festival. Toppunten voor mij waren de avond van Pendulum-Prodigy en Al Di Meola (ben groot fan en was enorm verrast toen ik hem in 't programma boekje zag staan )

Komend jaar staat heel Den Helder weer op dezelfde spot langs het strand (met waarschijnlijk 5x zoveel man), dus pas maar op
Echt geweldig
Ik die zaterdagavond zag het er al mooi uit maar toen ik zondagnacht terug kwam had ik echt zoiets van "WTF! "

Ik stond daar bij het kamp met de 2 gele bananen. (Over die bananen gesproken, iemand die nog gezien tijdens het crowdsurfen aan het begin van the offspring?) Echt een supermooie plek. Ik hoorde van andere mensen in de slaaptrein dat er nogal veel gejat was maar bij ons gelukkig helemaal niet.
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja die op de heenweg was echt superirritant.
En die op de terugweg was echt helemaal dronken of stoned ofzo.
Als je maar blijft herhalen dat een muntje 250 forint is terwijl je collega al 4x zegt 750

Wel echt relaxed dat je gewoon kon roken en smoken in je coupe als degene met wie je zit er geen last van heeft
Haha, ja inderdaad.
Die heenreis met die loterij. "Ja ennuh, als jullie nu je prijsuh niet op komen halen houden wij hem zelf maar".
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef Rayan het volgende:
Oeps typo, wtf waarom kan ik mijn vorige bericht niet editen

Anyways iemand m in youtubeformaat zetten hier?

Dat was zo gaaf!
Dat iedereen moest zitten.

Ik krijg net een smsje van m'n Hongaarse meisje.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_71991934
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik krijg net een smsje van m'n Hongaarse meisje.
Pics? Ruilen tegen mijn karaoke filmpje?
pi_71991991
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Pics? Ruilen tegen mijn karaoke filmpje?
Een vriend heeft foto's op zijn fototoestel staan, ik hoop ze morgen te krijgen.
Maar waar heb je gekaraoked?
[..]
pi_71998186
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, het was erg leuk. Vooral gisteren nog die meeting!
Haha, je had jezelf moeten zien liggen gast
Had je eigenlijk wel door dat ik het was?
Ik kon trouwens niemand vinden op de meet bij Mokka Chucka, volgende keer maar wat beter regelen.

Verder was dit mijn eerste festival, maar ik heb echt genoten! De week is hard gegaan. De trein reis vond ik wel zuur. Ik zat in de Express en op de heenweg misschien maar een half uurtje geslapen. De terug reis was stukken beter en met veel minder stops!
pi_71999549
quote:

Ik stond daar bij het kamp met de 2 gele bananen. (Over die bananen gesproken, iemand die nog gezien tijdens het crowdsurfen aan het begin van the offspring?) Echt een supermooie plek. Ik hoorde van andere mensen in de slaaptrein dat er nogal veel gejat was maar bij ons gelukkig helemaal niet.
Die gasten in bananenpakken? Die waren epic.
pi_72000370
Muzikale hoogtepunten:
Faith No More : wat een comeback zeg!! Hard, strak, goede setlist, humor, nostalgisch. Gewoon van begin tot eind geweldig.
Life Of Agony: vette band, catchy nummers, Keith Caputo (jammer van de korte set en mindere geluid in de rockstage)
Pendulum: op pinkpop al een stukje van meegekregen, maar nu compleet verrast. Goede liveact!
Fatboy Slim: niet echt bekend mee, maar zeer goed geamuseerd.

Nou moet ik eigenlijk ook de prodigy noemen, maar ondanks dat ze leuke nummers hebben, vind ik het maar irritante, vervelende, arrogante gasten.

Verder waren Ska-P en Die Toten Hosen wel aardig, voor de rest muzikaal niet veel bijzonders gezien.

Ondanks het kwijtraken van camera, telefoon en een stuk film (kut uniquem ), zeer goed geamuseerd. Leuke mensen ontmoet, lekkere drankjes genuttigd, leuke en onnozele gesprekken gehad, vette en vet kutte bands gezien, eigenlijk alles wat op een festival thuis hoort was er. Voor herhaling vatbaar.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:58:00 #157
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_72001498
Tvp voor de rest van de verhalen en eventuele pica's
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_72003890
Deed er nou zo'n kerel in een politiepak de Hitlergroet enzo tijdens het optreden van Ska-P?
pi_72005676
Zoo anders ben ik even naar de tering!
maar het festival was dope!
Dit is mijn top 5 van vetste optredens:

1. The Prodigy
2. Pendulum
3. Disco Ensemble!!
4. Placebo
5. Life of Agony

Nu ga ik in de zon aan het zwembad uitbrakken en bijkomen
pi_72005793
De treinreis was wel slopend hey, wel lachen.

Verder weer goed vermaakt daar op 't eiland. Hoogtepunten : Jimi Hendrix Memorial (gekkenhuis), SKA-P (leuk feestje), Karen Karol (lekkere Mississippi blues), Calexico (beter dan verwacht) en verder gewoon chillen bij de World Music of Blues stage.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_72008582
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef SlaggY het volgende:
De treinreis was wel slopend hey, wel lachen.

Verder weer goed vermaakt daar op 't eiland. Hoogtepunten : Jimi Hendrix Memorial (gekkenhuis), SKA-P (leuk feestje), Karen Karol (lekkere Mississippi blues), Calexico (beter dan verwacht) en verder gewoon chillen bij de World Music of Blues stage.
Jaaaaa, Jimi Hendrix Memorial!
Ik heb daar voor het eerst gecrowdsurft.
[..]
pi_72010472
ik wou ook even gaan kijken bij de Jimi Hendrix Memorial maar het werd zo druk dat ik niks meer kon zien ben toen maar na 1 nummer al weggegaan
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_72019974
quote:
Echt geweldig
Ik die zaterdagavond zag het er al mooi uit maar toen ik zondagnacht terug kwam had ik echt zoiets van "WTF! "

Ik stond onder die blauwe partytent naast jullie. En die bananen heb ik idd nog over het publiek zien gaan.

Edit: ff je fobo gechecked...en die tenten op de achtergrond van je foto was ons kamp.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Brammie1 het volgende:
ik wou ook even gaan kijken bij de Jimi Hendrix Memorial maar het werd zo druk dat ik niks meer kon zien ben toen maar na 1 nummer al weggegaan
Die gasten waren best aardig bezig. Op 't laatst nog een mini-pit onder een enorme stofwolk.
pi_72020843
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:38 schreef Elwar het volgende:

[..]

Ik stond onder die blauwe partytent naast jullie. En die bananen heb ik idd nog over het publiek zien gaan.

Edit: ff je fobo gechecked...en die tenten op de achtergrond van je foto was ons kamp.
Hehe, vage shit.
Ik heb op de eerste dag nog een plectrum aan een van jullie gegeven.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Die gasten in bananenpakken? Die waren epic.
Nee, we hadden van die grote opblaasbare bananen waaraan mensen gingen crowdsurfen, helaas voor korte duur, ze gingen al snel naar de beveiliging.
[..]
pi_72029020
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Brammie1 het volgende:
Wij stonden daar te vroeg dus het was nog niet superdruk. Maar toen begon het en leek het niet eens op jimi dus toen maar weer weggegaan. Blijkt dat we naar een toegift hebben zitten kijken en zon beetje het vetste van het festival hebben gemist.
pi_72030156
Muchachito was best geinig in de A38.
Stop rockin' the boat.
pi_72040151
Mijn hoogtepunten waren:
Ska-P, ik heb me daar helemaal het zweet in geskanked . Zeer grappige acts/ verkleedpartijtjes op het podium en gewoon heerlijk los gaan zoals het hoort bij ska/skacore!

Fatboy Slim, wat ging dat uit zijn pan zeg! En die kerel was hyper, constant blij springen en klappen ! Ik was daarna echt kapot. Dit was voor mij in ieder geval de klapper van Sziget.

Prodigy, vrij steady show, had er eerlijk gezegd wel iets meer van verwacht maar desalniettemin toch een heerlijke party .

Pendulum, blij verrast, ik vond het wel aardig alleen ergerde ik me wel aan die MC die constant "Say HOOOO, (hoooo), Say HO HO HO (ho ho ho), SAY YOO, (yoo), en dat echt om de paar minuten. Hou toch je muil man, een aantal keren ok, maar dit spande de kroon .

De Staat was 1 grote Nederlandse aangelegenheid , wel een zeer goede performance en ik heb me daar erg goed vermaakt!

En geniaal, die acts van Diva Tomasz (een ongelooflijke travestiet ), de DC Cowboys (Amerikaans linedancen van een soort chippendales) en nog wat zeer foute maar echt enorm grappige acts.

Een enorm goed optreden op de Reggae/ Latin stage van een reggae/dancehall band waar ik de naam niet meer van weet , er kwamen steeds meer mensen langs die bleven hangen omdat het echt zeer goed optreden was met een heerlijk relaxte sfeer.

Ook Lily Allen gezien maar wat een aanfluiting was dat. En na elke regel dat domme gegiechel, volgens mij heeft ze het er aardig van genomen voordat ze opkwam.

Goed, dit waren even snel wat voorbeeldjes, het was mijn eerste festival en ik heb echt genoten. Ik denk dat ik het festivalvirus wel te pakken heb want dit smaakt naar meer.

Oja en hoe vaak ik wel niet ben gevraagd om een sigaret, echt armzalig, buiten het feit dat ik niet rook heb ik zoiets van koop gewoon je eigen sigaretten ofzo, die dingen kosten geen hol in Hongarije .
pi_72040240
Ik vergeet The Offspring, wat zijn dat bokken geworden. Na elke 2-3 nummers weer naar achter om aan het infuus te gaan, het is maar een uur, dat hou je toch wel vol achter elkaar? Gelukkig speelde ze daarentegen wel een aantal classics van Smash, daarmee hebben ze het een klein beetje goed gemaakt.
pi_72040307
Inderdaad, al die Fransen die om sigaretten vroegen.
Niet eens in het Engels, nee in het Frans.
[..]
pi_72040770
Zo ik ben ook weer terug na bijna 3 weken hongarije, waarvan een week Sziget.
Echt super fijne tijd gehad, alleen willen jullie volgend jaar eens allemaal thuis blijven ?!
Er werd meer Nederlands gesproken dan elke andere taal daarzo @ Sziget, en daar rijdt ik dan 1500km voor...
pi_72041639
Klopt ja, dat viel ons ook al op. Erg veel Nederlanders, soms zelfs iets teveel. Maarja volgens jaar sowieso naar EXIT in Belgrado waarschijnlijk met wat Servische vrienden uit NL en Serviers die ik op Sziget tegen ben gekomen, daar zal het al wel iets minder zijn.
pi_72044565
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
Inderdaad, al die Fransen die om sigaretten vroegen.
Niet eens in het Engels, nee in het Frans.
Ik liep in een Lyon shirtje rond daar voor een dag. Ik zo blij lopen, begint zo'n kerel in het Frans allemaal dingen te schreeuwen ovre Lyon en het klonk niet echt positief !

Het grappige was dat ie dat deed nadat ie 20 meter van me vandaan stond !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_72044787
hmm ik heb trouwens een leuk souvenirtje mee gekregen uit Hongarije..
de Mexicaanse griep
pi_72045646
Een vriend van me heeft het waarschijnlijk ook, hij sliep in de tent naast me. Zelf nergens last van.
pi_72046599
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:43 schreef Duizendpootje het volgende:
hmm ik heb trouwens een leuk souvenirtje mee gekregen uit Hongarije..
de Mexicaanse griep
Balen. Ik heb een gewone verkoudheid er aan over gehouden. Tenminste dat hoop ik maar.
Stop rockin' the boat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')