abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71744785
Op dinsdag aankomen is kut, alle schaduwplekken zijn dan al weg .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:13:58 #127
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71744887
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op dinsdag aankomen is kut, alle schaduwplekken zijn dan al weg .
Ach, anders zit je ook maar te wachten tot er wat begint
Maar ik mag niet klagen, zit er voor nop
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71882301
hai, het is tof. Tot later, szia!
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 18:14:22 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_71955849
En en en en? ben benieuwd naar de verslagen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_71959626
Dat was leuk! Het weer viel me enorm mee - alhoewel het op de camping wel een rotzooi zijn geweest, dat is dan weer het voordeel van een hotel. Bij lange na niet zo warm als vorig jaar alhoewel het de laatste twee dagen nog even flink aanzette. Biertjes smaakten weer goed, alhoewel de hoofdsponsor van vorig jaar het liet afweten.

Bandjes waren er ook nog!: IAMX (de enige band die ik graag wilde zien) waren enorm leuk, maar drie uur op het hoofdpodium is natuurlijk niet goed bedacht, Nouvelle Vague was grappig en Ska-P bleek helemaal niet mijn ding dus toen zijn we maar vast met de woensdag-after-party begonnen. Donderdag's Die Toten Hosen gezien, wat leuk was maar niet denderend, toen wilde ik Vive la Fête zien maar die kwamen niet dus maar een stukje Fatboy Slim meegepakt. Dat was hels druk en geen flikker aan dus toen zijn we maar metalbandjes gaan kijken, wat natuurlijk altijd leuk is. Satricon klonk dit jaar echter belabberd, helemaal omdat het twee jaar geleden enorm tof was. Vrijdag dan, Jet was een leuke binnenkomener, tijdens Primal Scream wat rondgelopen maar dat klonk niet heel overtuigend, en toen Pendulum en Prodigy die allebei best de moeite waard waren. Deathstars ook wel volgens mij, maar ik heb toen maar even een tukkie gedaan, anders kwam ik de rest van de nacht niet meer door. Placebo was erg goed, blij dat ik die toch maar ben gaan kijken, Manic Street Preachers (stonden ervoor) viel mij wat tegen qua muziek maar klonk wel strak. Tijdens Babylon Circus maar de waterpijp uit de tas geplukt en van een afstandje toegekeken

En de laatste dag was Danko Jones (ik vind die grote bek van 'm wel wat hebben), Isolated viel vies tegen en begon drie kwartier te laat, The Offspring was ook al niet en Faith No More was niet zo bijzonder.

Kort samengevat: leuk gehad! Volgend jaar is Boedapest culturele hoofdstad van Europa volgens mij? Dan zal het nog wel wat drukker worden.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:13:30 #131
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71960016
Hihi, het was erg leuk. Vooral gisteren nog die meeting!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71962653
Ik ben net teruggekomen van het vliegveld na m'n eerste keer Sziget. Ik ging met een groep vrienden die er al eerder waren geweest en dus alle spots kenden.

Het begon al goed op de heenweg, het hele vliegtuig zat vol met mensen die duidelijk naar het festival gingen . Skateschoenen, hier en daar een bandshirt of dreadlocks en een relaxte sfeer. Na aankomst een beetje staan ouwehoeren en met twee Nederlandse meisjes een taxi genomen, scheelde toch wel aardig gedeeld door vier ipv twee. Daarna vrienden gebeld, die in de oostelijke punt bleken te staan maar dat vonden we te ver dus maar willekeurig onze tent opgezet .

's Avonds zijn we toen even met hun en de meisjes naar de Mokka Cuka geweest en vodka gedronken die we binnen hadden gesmokkeld in een waterfles. Toen we terugkomen alweer het eerste festivalmoment. Een dronken Fransman die in onze tent lag en te dronken was om ons te begrijpen of weg te gaan . Uiteindelijk heeft een beer van de security hem aan z'n enkels eruit gesleept terwijl hij krijsend wakker werd . Daarna zijn we gaan slapen en werden we om 8 uur 's ochtends wakker gebeukt omdat we blijkbaar 5 meter achter de Jack Daniel's tent stonden. We hebben toen met een paar vrienden allemaal een hoek van de tent gepakt en zijn naar het noorden van het eiland gelopen, waar ook een aantal vrienden stonden. Net iets voorbij die vlonder op het smalle stukje.

Dat was een prima plek eigenlijk, lekker rustig, maar toch niet te ver lopen van het festivalterrein. En gezellig bij een aantal bekenden. Ook maar even kennis gemaakt met onze buren die Frans bleken te zijn, maar voor de verandering wel goed Engels spraken en geen enorme ego hadden . Als welkomstgroet maar een hasjjoint gerookt met hun en toen een beetje over het terrein geslenterd. 's Avonds weer even naar de Mokka Cuka gegaan en later naar de Unicum tent waar erg dikke drum 'n bass was.

Dinsdag ging eigenlijk hetzelfde. Overdag een beetje over het terrein lopen en naar dat anti racisme optreden geweest. Irie Maffia was erg chill, had ze nog nooit eerder gehoord maar ik ben echt fan geworden. 's Avonds zijn we ook weer o.a. naar de Unicumtent gegaan, maar dit keer met een andere vriend en zijn Servische vriendin en twee vriendinnen van haar die ook uit Belgrado kwamen. Met hun ongeveer een halve liter vodka gezopen en toen weer naar de tent gewaggeld na een nacht drum 'n bass en techno.

Nu eerst maar eens koffie en een peuk en een paar uur onder de douche weken. Daarna typ ik de rest wel, of ga ik slapen want ik ben kapot. Elke nacht gefeest en gezopen tot een uur of 6/7 en dan rond 12 uur weer de tent uit omdat het te warm werd of je toch niet meer kon slapen door al het geluid om je heen .
pi_71963205
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:02 schreef Pantheon het volgende:
Dat was leuk! Het weer viel me enorm mee - alhoewel het op de camping wel een rotzooi zijn geweest, dat is dan weer het voordeel van een hotel. Bij lange na niet zo warm als vorig jaar alhoewel het de laatste twee dagen nog even flink aanzette. Biertjes smaakten weer goed, alhoewel de hoofdsponsor van vorig jaar het liet afweten.

Bandjes waren er ook nog!: IAMX (de enige band die ik graag wilde zien) waren enorm leuk, maar drie uur op het hoofdpodium is natuurlijk niet goed bedacht, Nouvelle Vague was grappig en Ska-P bleek helemaal niet mijn ding dus toen zijn we maar vast met de woensdag-after-party begonnen. Donderdag's Die Toten Hosen gezien, wat leuk was maar niet denderend, toen wilde ik Vive la Fête zien maar die kwamen niet dus maar een stukje Fatboy Slim meegepakt. Dat was hels druk en geen flikker aan dus toen zijn we maar metalbandjes gaan kijken, wat natuurlijk altijd leuk is. Satricon klonk dit jaar echter belabberd, helemaal omdat het twee jaar geleden enorm tof was. Vrijdag dan, Jet was een leuke binnenkomener, tijdens Primal Scream wat rondgelopen maar dat klonk niet heel overtuigend, en toen Pendulum en Prodigy die allebei best de moeite waard waren. Deathstars ook wel volgens mij, maar ik heb toen maar even een tukkie gedaan, anders kwam ik de rest van de nacht niet meer door. Placebo was erg goed, blij dat ik die toch maar ben gaan kijken, Manic Street Preachers (stonden ervoor) viel mij wat tegen qua muziek maar klonk wel strak. Tijdens Babylon Circus maar de waterpijp uit de tas geplukt en van een afstandje toegekeken

En de laatste dag was Danko Jones (ik vind die grote bek van 'm wel wat hebben), Isolated viel vies tegen en begon drie kwartier te laat, The Offspring was ook al niet en Faith No More was niet zo bijzonder.

Kort samengevat: leuk gehad! Volgend jaar is Boedapest culturele hoofdstad van Europa volgens mij? Dan zal het nog wel wat drukker worden.
faith no more niet zo bijzonder? fat boy slim geen hol aan? man, wat is dat voor triest gelul. dat waren twee van de hoogtepunten van deze sziget.
pi_71977707
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef HanSchwulo het volgende:

[..]

faith no more niet zo bijzonder? fat boy slim geen hol aan? man, wat is dat voor triest gelul. dat waren twee van de hoogtepunten van deze sziget.
Het interesseert mij geen reet wat JIJ de hoogtepunten van Sziget vond, als je zo'n reactie geeft.

Al MIJN hoogtepunten stonden op de World Stage, met absolute topper Amadou & Mariam, waar gewoon alles klopte.

Ik skip dus gewoon makkelijk Offspring, Pendulum, Prodigy, Faith No More, Fatboy Slim etc om naar echte kwaliteitsmuziek te luisteren.
pi_71978474
Ik vond Ska-P op woensdag erg vet. Het is totaal niet mijn soort muziek, maar het was echt een enorm feest en een geweldige show erbij . Ook nog I Am X gezien die dag, kende ze helemaal niet maar was toch wel positief verrast. Heb even het album gecheckt maar ik vond het live toch een stuk beter uit de verf komen.

Wat ik verder erg goed vond was Oi Va Voi (helaas niet meer met KT Tunstall), Mala Vita, Prodigy was echt gruwelijk, Fatboy Slim ook alleen daar heb ik maar 10 minuten van gezien omdat ze tegelijk speelden met Buena Vista.

Verder nog Olah Gipsy Allstars gezien, wat een enorm feest was. Ook nog bij Bloc Party gaan kijken, geen idee wat het was maar ze speelden wel wat nummers die me bekend voorkwamen achteraf. Babylon Circus was ook erg vet, net als het lange optreden van Irie Maffia op zondag. Khaled was ook erg aangenaam, echt heerlijke muziek, net als Vieux Farka Touré. En ook nog Coldcut gezien waarvan de visuals te ziek waren. De muziek zelf vond ik net iets te lauw voor in de party arena.

Er waren eigenlijk maar twee dingen die een beetje tegenvielen. Pendulum vond ik echt crap. Ik had een paar DJ Sets gezien van hun en die waren lekker, stevige drum 'n bass en flink gedanst, maar dit was meer een rockbandje met breakbeats. Had het natuurlijk kunnen verwachten want hun laatste album was ook niet echt DnB meer.
Verder vond ik squarepusher ook maar matig. Ik had liever gehad dat hij losging op een stel apparaten en vage hardware, maar hij zette even een loopje op, klapte de laptop dicht en ging erbij spelen op een bas. Okay hij speelde wel enorm goed, maar het was niet echt mijn ding. Toen later die drummer erbij kwam ben ik weggegaan want toen werd het meer gare punk ofzo, jammer.
pi_71979449
En ik ben ook weer terug. Straks even alles doorlezen, nu eerst lekker douchen en scheren.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_71981898
Ik heb 2 karaoke filmpjes
pi_71982158
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:47 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb 2 karaoke filmpjes
Liet jij de eerste dag met een blauw ajax shirt?
Zo ja
[..]
pi_71982292
Het was vet maar nou kom ik thuis met een tas vol vuile kleren en is de wasmachine kapot
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_71982689
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:55 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Liet jij de eerste dag met een blauw ajax shirt?
Zo ja
Dat was ik ja !

Waarom kwam je niet hallo zeggen in de trein, ik had speciaal mijn Kobayashi shirt aangedaan zodat je me kon herkennen
pi_71982870
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:12 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat was ik ja !

Waarom kwam je niet hallo zeggen in de trein, ik had speciaal mijn Kobayashi shirt aangedaan zodat je me kon herkennen
Ik kon je niet vinden. Ik wist ook niet meer in welke coupe je zat.
Die omroepster in de trein, wtf.

Heb je laatste dagen trouwens nog al die wcrollen in de bomen gezien? Een stel Nederlanders had een heel stuk geTPt.
Het smerigste van het hele festival waren naast de Toi Toi's de zweetregen in de Party Arena. Ik snap niet waarom ze niet als bij medusa het gewoon open hadden gelaten. Zeker bij Armin was het echt verschrikkelijk.
[..]
pi_71984312
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ik kon je niet vinden. Ik wist ook niet meer in welke coupe je zat.
Die omroepster in de trein, wtf.
.
Ja die op de heenweg was echt superirritant.
En die op de terugweg was echt helemaal dronken of stoned ofzo.
Als je maar blijft herhalen dat een muntje 250 forint is terwijl je collega al 4x zegt 750

Wel echt relaxed dat je gewoon kon roken en smoken in je coupe als degene met wie je zit er geen last van heeft
pi_71984496
Jezus christus mensen...wat heb ik allemaal gedaan deze afgelopen dagen....
Echt ongelofelijk, net weer terug na 5 dagen drankmisbruik, teveel lijntjes coke, en mogelijk een soa

WTF IS ER ALLEMAAL GEBEURDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Eerst even douchen, en dan de verhalen pfff

Khad veel verwacht, maar dit sloeg alles
pi_71986091
wie heeft er nog meer de Mexicaanse griep opgelopen ik heb 'm ook flink verspreid de afgelopen week...
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_71988157
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef Zotheid het volgende:

[..]
Heb je laatste dagen trouwens nog al die wcrollen in de bomen gezien? Een stel Nederlanders had een heel stuk geTPt.
Het smerigste van het hele festival waren naast de Toi Toi's de zweetregen in de Party Arena. Ik snap niet waarom ze niet als bij medusa het gewoon open hadden gelaten. Zeker bij Armin was het echt verschrikkelijk.
YEAH! Fok!ers die van ons kunstwerk hebben kunnen genieten! (96 rollen voor iets van 1000 HUF bij de Auchan ).
Verder een onwijs geslaagd festival. Toppunten voor mij waren de avond van Pendulum-Prodigy en Al Di Meola (ben groot fan en was enorm verrast toen ik hem in 't programma boekje zag staan )

Komend jaar staat heel Den Helder weer op dezelfde spot langs het strand (met waarschijnlijk 5x zoveel man), dus pas maar op
pi_71988218
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:33 schreef Brammie1 het volgende:
wie heeft er nog meer de Mexicaanse griep opgelopen ik heb 'm ook flink verspreid de afgelopen week...
Geen mexicaanse griep maar m'n keel is wel schraal van die 2 pakjes Hongaarse Gauloises per dag.
pi_71989607
[img]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hwHZVPROCHU&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hwHZVPROCHU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/img]

Dit was echt zoooo fucking mooi mensen

Echt heerlijk gewoon
pi_71989643
Oeps typo, wtf waarom kan ik mijn vorige bericht niet editen

Anyways iemand m in youtubeformaat zetten hier?

pi_71989795
M'n karaoke filmpjes zijn erger dan verwacht

Pendulum was vet ! Had er nog nooit van gehoord maar ga zo maar ff wat downloaden
pi_71989887
Ik vond dit soort nummers van Pendulum toch een stuk vetter:

Maar ik was een van de weinigen daar volgens mij .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')