OP NAAR BOEDAPEST CHICKIEE!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
*pakt spullen*
Weer ziet er goed uit mensen!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
OP NAAR BOEDAPEST CHICKIEE!!!![]()
* Chaos-Zero doet dat zondag wel op Amsterdam CS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef Zotheid het volgende:
En als je dan Hongaars geld in je handen hebt komt het gevoel helemaal.
* Zotheid heeft alvast 8000 forint gehaald
Maar waarschijnlijk ben je er wel eerder dan degene die met de trein gaan. De trein zou eerst rond 12 uur aankomen, nu pas om een uurtje of half 3 's middagsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef Rayan het volgende:
Maandag met whizzair, de vlucht van 12 uur!! haha denk dat ik echt de allerlaaste ben van fok die vertrekt
Mijn trein komt wel rond 12 uur aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ben je er wel eerder dan degene die met de trein gaan. De trein zou eerst rond 12 uur aankomen, nu pas om een uurtje of half 3 's middags
Voor 38,01 euro had ik 8000 Forint.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is trouwens goedkoper? Hier wisselen of daar?
Nee.quote:
day zero half 12 at mokka chukaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
Blijven steeds minder mensen over zo en van een meeting is niet te spreken
Volgens mij is het dit jaar dan anders. Deze treinen zijn speciaal voor Sziget.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee.
Althans, vorig jaar was een gewone DB trein hoor, ook gewone passagiers die in Wenen of Milaan moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |