niet morgen, wel dinsdag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef AArt het volgende:
net terug van vakantie.. even al mijn kleren wassen en hopen dat het droog is voor morgenochtend en dan lekker op tijd naar boedapest!!
nog meer mensen die morgen met WizzAir gaan?
4 euro dag ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
En hoe duur is het bier en eten in de trein? Weet iemand dat toevallig?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
WOW wtf!Nou dan haal ik morgen zelf wel even wat lekkers voor onderweg
Jazeker, morgen rond het middaguur!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef AArt het volgende:
nog meer mensen die morgen met WizzAir gaan?
Jezus.quote:
Nee niet eensquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
Oh ja, een hoop mensen gingen gewoon in het toilet roken, maar rookmelder doar
Om het half uur of 45 minuten ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
Lol, ach dat overleef ik wel weer. Stopt ie dan regelmatig op stations dan?
Nee johquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Hoe streng zijn ze verder? Er staat dat je maar 6 bier mag meenemen/drinken, letten ze daar ook op?
Tering, dat is wel erg veel zeg!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om het half uur of 45 minuten ofzo
Maakt geloof ik 2 lange stops van 20 minuten
Ik dacht dat hij vanaf Nederland gelijk door zou rijden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om het half uur of 45 minuten ofzo
Maakt geloof ik 2 lange stops van 20 minuten
Je ID is in principe toch ook genoeg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee joh
Vorig jaar was er eentje waarvan z`n ticket was gestolen op Sziget, heeft het helemaal tot Nederland gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |