Editors!quote:
Niemand houd u tegenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
KAK!
Vond Budapest wel heerlijk, vorige zomer daar een weekje vertoefd, beide eilanden verkend, heerlijke stad. Wil nog steeds keertje Sziget doen
Jah man, echt. Te vet deze band.quote:
Uhu, I know, maar goed er waren wat omstandigheden enzo...quote:
Inderdaad.quote:
Beter zou zijn Oerol maar dan groter en met muziek danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhu, I know, maar goed er waren wat omstandigheden enzo...![]()
Maar kan iedereen sowieso Budapest (en Margitsziget) aanraden, echt heerlijke plekken.
Hoop nog steeds dat ze hier in R'dam keer Noordereiland platgooien en zoiets mee doen
Dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben alleen bang dat Snow Patrol gaat tegenvallen. Het priveoptreden van een paar weken geleden kunnen ze echt niet overtreffen.
Ja inderdaad, wat je toen ook zei over strakke schema's enzo. Daar was toen niks van terug te zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ach het word hoe dan ook wel tof. Tis vaak wel tof om daar met de gedachte te staan vanne dat ze dan opeens hartstikke serieus zijn enzo
Omdat Hongarije een niet-euro land is, kost dat geld ja. Maar dat zal niet zo heel veel zijn hoor - ik gok zo een eurootje of drie? Ligt ook aan je bank, moet je even op hun website kijken wat de opneemtarieven voor niet-euro landen zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, ik hoor van de een dat je moet bij betalen als je daar wilt pinnen en van de ander niet? Hoe zit dat? Ik weet dat als je bv bij het GWK geld omruilt, dat je wel moet betalen, maar pinnen ook?!
Ik op dinsdagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:51 schreef HanSchwulo het volgende:
a.s. dinsdagmiddag is het zo ver.
nog meer mensen die met wizzair richting budapest gaan?
Jh heeft volgens mij dezelfde vlucht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:51 schreef HanSchwulo het volgende:
a.s. dinsdagmiddag is het zo ver.
nog meer mensen die met wizzair richting budapest gaan?
niet morgen, wel dinsdag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef AArt het volgende:
net terug van vakantie.. even al mijn kleren wassen en hopen dat het droog is voor morgenochtend en dan lekker op tijd naar boedapest!!
nog meer mensen die morgen met WizzAir gaan?
4 euro dag ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
En hoe duur is het bier en eten in de trein? Weet iemand dat toevallig?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
WOW wtf!Nou dan haal ik morgen zelf wel even wat lekkers voor onderweg
Jazeker, morgen rond het middaguur!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef AArt het volgende:
nog meer mensen die morgen met WizzAir gaan?
Jezus.quote:
Nee niet eensquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
Oh ja, een hoop mensen gingen gewoon in het toilet roken, maar rookmelder doar
Om het half uur of 45 minuten ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
Lol, ach dat overleef ik wel weer. Stopt ie dan regelmatig op stations dan?
Nee johquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Hoe streng zijn ze verder? Er staat dat je maar 6 bier mag meenemen/drinken, letten ze daar ook op?
Tering, dat is wel erg veel zeg!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om het half uur of 45 minuten ofzo
Maakt geloof ik 2 lange stops van 20 minuten
Ik dacht dat hij vanaf Nederland gelijk door zou rijden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om het half uur of 45 minuten ofzo
Maakt geloof ik 2 lange stops van 20 minuten
Je ID is in principe toch ook genoeg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee joh
Vorig jaar was er eentje waarvan z`n ticket was gestolen op Sziget, heeft het helemaal tot Nederland gehaald.
OP NAAR BOEDAPEST CHICKIEE!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
*pakt spullen*
Weer ziet er goed uit mensen!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
OP NAAR BOEDAPEST CHICKIEE!!!![]()
* Chaos-Zero doet dat zondag wel op Amsterdam CS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef Zotheid het volgende:
En als je dan Hongaars geld in je handen hebt komt het gevoel helemaal.
* Zotheid heeft alvast 8000 forint gehaald
Maar waarschijnlijk ben je er wel eerder dan degene die met de trein gaan. De trein zou eerst rond 12 uur aankomen, nu pas om een uurtje of half 3 's middagsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef Rayan het volgende:
Maandag met whizzair, de vlucht van 12 uur!! haha denk dat ik echt de allerlaaste ben van fok die vertrekt
Mijn trein komt wel rond 12 uur aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ben je er wel eerder dan degene die met de trein gaan. De trein zou eerst rond 12 uur aankomen, nu pas om een uurtje of half 3 's middags
Voor 38,01 euro had ik 8000 Forint.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is trouwens goedkoper? Hier wisselen of daar?
Nee.quote:
day zero half 12 at mokka chukaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
Blijven steeds minder mensen over zo en van een meeting is niet te spreken
Volgens mij is het dit jaar dan anders. Deze treinen zijn speciaal voor Sziget.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee.
Althans, vorig jaar was een gewone DB trein hoor, ook gewone passagiers die in Wenen of Milaan moeten zijn.
Bordje voor wat? Meeting?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zal morgen nog eventjes een bordje maken
ik jat die van de immer falende lowlands meet wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |