Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt omdat ik even een baaldag had @ work en moet afreageers
en bb ligt katsdronken in bad.quote:
Nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en bb ligt katsdronken in bad.
bb wiebelt, zegt wtf??
SQ: je hebt 7 van die beugels op, dat staat gelijk aan 12 flessen bavaria
bb:
Morgen katerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb wiebelt, zegt wtf??
bb:
de beugels waren in de aanbieding, namelijk houdbaar tot aug-09quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb wiebelt, zegt wtf??
bb:
meervoud nog welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb er anders ook al 9 op. Maar ik ben dan ook een kansloze werklozen
biebelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, biebel heeft meestal vrij op vrijdag
What's in a name
Als jij de verklaring van goed gedragquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoef pas om 13:00 te werken, dus ik kan me helemaal de kenker drinken....
Ik doe nu 's avonds ook de monteurs van Noord-NL aansturen, da's echt tof, al die Frysken en Drenthen
Groenewoud?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de beugels waren in de aanbieding, namelijk houdbaar tot aug-09
in onze supermarkt verkopen ze vooral merkloos bier. Polski's
nee doe ik niet, ga geen klanten naaienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij de verklaring van goed gedragbinnen hebt kun jij ook alles in de soep laten lopen daar
UPCquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee doe ik niet, ga geen klanten naaien
Stel je voor dat ik op Son en Breugel moest plannen en zou zeggen: stik de moord maar, ik ga dat hele kutdorp zonder internet laten zitten!!!
Dan ging jij dood en zou ik het mezelf nooit vergeven
ik zou je cookies ff weggooien, denk dat bb flink gesurft heeft:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
ehhhh
Buurt Date Noord Brabant
Duizenden Singles Chatten en Daten. Doe nu mee en ontmoet je Date!
Eindhoven.Stedendating.nl/Date
AJAX TV Live bij UPC
Nú Sport1 de 1e 3 maanden voor slechts ¤ 5 p/mnd bij UPC!
UPC.nl/Sport1-Actie
Vreemdgaan
Gebonden vrouw zoekt man om stiekum vreemd te gaan!
www.vreemd-gaan.com
Buurt Dating
Meld je Gratis aan en maak contact Met singles in de buurt
www.datingeasy.nl/inschrijven
ArTiC ga es slapen
alleen de snuitlibel moet voldoende zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee doe ik niet, ga geen klanten naaien
Stel je voor dat ik op Son en Breugel moest plannen en zou zeggen: stik de moord maar, ik ga dat hele kutdorp zonder internet laten zitten!!!
Dan ging jij dood en zou ik het mezelf nooit vergeven
daarom de "stel je voor"quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom de "stel je voor"
Misschien zitten er bij UPC ook wel plennerts die geen contractverlenging krijgen
dan zou ik zelf sterven tijdens de modempingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen de snuitlibel moet voldoende zijn
shit, nu wil ik er 1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou je cookies ff weggooien, denk dat bb flink gesurft heeft:
mijn google ad:
Krimpkous Geel 3.2 X55
Koop uw Krimpkous Geel 3.2 X55 online Geen verzendkosten vanaf ¤ 20.-!
www.conrad.nl
laten krimpenquote:
De draadjes die bb zou vastmaken zodat hun licht in de tuin zouden gaan krijgen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Draadjes aan elkaar maken natuurlijk.
met krimpkous? eh...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Draadjes aan elkaar maken natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
De draadjes die bb zou vastmaken zodat hun licht in de tuin zouden gaan krijgen?
doe maar solderen en een krimpkousje eroverheen voor een beschermend/isolerend laagje over de verbindingquote:
bahquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
bb: kom je zo naar be-hed?
SQ: ik lig er voor 1 uur in, anders mag je me anaal verkrachten
bb: blijf je nog even beneden?
dat zijn krimpkousjes van de vorige eeuw.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe maar solderen en een krimpkousje eroverheen voor een beschermend/isolerend laagje over de verbinding
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zeker met mijn schrale aars
Beter dat dan, als......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juups
zullen we even samen stuiteren?
Goed plan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juups
zullen we even samen stuiteren?
juups is gestresst omdat hij nu de zekerheid heeft dat zijn dochter binnen nu en 33 dagen geboren is.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juups is gestresst omdat hij nu de zekerheid heeft dat zijn dochter binnen nu en 33 dagen geboren is.
Ik kan me voorstellen dat het niet weten wanneer erg lastig is
ik had ooit een collega wiens vrouw borderline had, die hadden gewoon van tevoren een bevallingsdatum afgesproken, ongeveer een week voor de uitgerekende datum. Die vrouw kon die onzekerheid ook niet aan. Kan het me goed voorstellenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Juup© het volgende:
Ik heb al weken mijn onrust kunnen onderdrukken e.d., maar nu het einde van de zwangerschap in zicht komt merk ik dat ik heel onrustig ben.
Zo was er ook een in OUD die dat zo geregeld had, maar de baby dacht er anders over en kwam eerder. Gelukkig allemaal goed gekomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ooit een collega wiens vrouw borderline had, die hadden gewoon van tevoren een bevallingsdatum afgesproken, ongeveer een week voor de uitgerekende datum. Die vrouw kon die onzekerheid ook niet aan. Kan het me goed voorstellen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met meer kan je niet op de maat springen.
T'Pauquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef Stormqueen het volgende:
china in your haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand
dromquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké dan. bb is toch al in dromenland
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drom
ben zo benieuwd naar Snuitlibel
beetje persen misschien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:53 schreef Juup© het volgende:
[..]Geduld, geduld (dat is iets wat ik dus niet heb).
ik ben er ook hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef -moppie- het volgende:
Ha Juup![]()
Al die zuiplappen liggen zeker nog in hun nest
zou je dat willen dan?quote:
ik dacht alquote:
Niet meer, vanmorgen toen ik eruit wilde welquote:
Hier ook geen zon maar het is keibenauwd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:01 schreef Inu het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n shitweer? Hier gisteravond alleen keiharde regen en nu bewolkt
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef ColtZ40 het volgende:
En weer een kamer klaar.En drie liter lichter.
Wat is het werm.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus nu het logeerbed in mekaar rossen?
Duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hier ook geen zon maar het is keibenauwd.
Bui komt er aan denk ik zo
Smakelijk!quote:
He FUFRquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef FUFR het volgende:
TVP, eerste helft verkansie zit er op!
Maandag spanje
Neem je Tamiflu mee?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef FUFR het volgende:
TVP, eerste helft verkansie zit er op!
Maandag spanje
echt, viel bijna om van verveling, was blij met jullie bezoekquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He FUFR![]()
Hoe is het na een week op de camping te hebben gezeten?
ik is niet bangquote:
zo warm is het toch niet? (riep hij vanaf zijn kantoor in de aircoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Ga hier bijna van mijn eigen af.Dat is toch niet normaal meer.
Scan de boeken in! Dan kan je 5 flessen dropshot meenemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef FUFR het volgende:
ik heb mijn kofferinhoud aangepast voor spanje: 1x laptop, 15x boek
Daarom ben je naar huis/werk gegaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo warm is het toch niet? (riep hij vanaf zijn kantoor in de airco)
Hedde gij ze van de scooter geschuptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:26 schreef FUFR het volgende:
vanmorgen nog een telefonische aanvaring gehad met de parkmanager ivm hard rijden e.d.
hem beloofd alle hardrijders aan te geven zonder zelf in te grijpen zoals gisteravond met 2 scootercrossers..
nee! ik neem die dropjes mee en maak m ter plekkequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Scan de boeken in! Dan kan je 5 flessen dropshot meenemen.
bij de strot gevat en gedreigd zun kop van zunne romp te trekken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hedde gij ze van de scooter geschupt
aan de parkmanager te horen gaan ze de hardrijdende tokkies, de loslopende honden en geluidsoverlast aanpakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef ColtZ40 het volgende:
Nu nog een steen door de ramen van die belg met kangoo.
een Juup antwoord ligt voor de hand maar ik pasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe lang het nog is tot 21:00?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een Juup antwoord ligt voor de hand maar ik pas
Welterustenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik rol me gewoon op onder m'n bureau en ga slapen
En ze doen elke week of maand niets anders dan die lijst herhalen volgens mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom staan de top 20's van hitlijsten altijd vol met kutmuziek?
Nu weer the Wind of Change in de nineties top 590
Draai gewoon 2 unlimited ofzo, ik probeer wakker te blijvenradio-apen
JA, MAAR ZO VAAK HEB IK GEEN AVONDDIENST :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ze doen elke week of maand niets anders dan die lijst herhalen volgens mij
eindelijk, 2 Unlimitedquote:
Zo iets maar dan op jouw wang?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt een kneiter van een puist midden op mijn wang![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo iets maar dan op jouw wang?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eindelijk, 2 Unlimited![]()
no no, no no no no, no no no no, no no there's no limiiiiiiiiiit
oeh, knijpenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo iets maar dan op jouw wang?
[ afbeelding ]
Zo'n eierprikkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bah.
Ik zou dan een aardappelmesje nemen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n eierprikker
[ afbeelding ]
of leeglepelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bah.
Ik zou dan een aardappelmesje nemen
daar ben ik dinsdag pas, is dat tijd genoeg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
iemand zin om een EV-kastje omver te rijden?
in boxtel ofzo...?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
iemand zin om een EV-kastje omver te rijden?
in boxtel ofzo...?
mutsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mbt sms buddy, enorm bedankt voor het aanbod maar ik kan zelf internetten via de GSM, had DuchessX niet in de gaten
en wat voor 1quote:
dat moet wel Michael zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
en nu raden wat er op nummer 1 stond in de nineties top 590
dan klopt die lijst nietquote:
Ziggo failquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou tijdens de avonddienst altijd een lijstje bij van alle storingen die binnen komen. Op een normale avond ziet dat er zo uit:
....
nm, kan geen plaatjes uploaden hier
quote:
Blij niet, maar vind het wel lekker.quote:
Zonde van de brommer, verder wel lachenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Net naar de friettent geweest met mijn runner 180 jeweetzFriet besteld begint het te regenen, friet klaar en het regenen stopt. Stap ik op mijn scooter en rij weg en geef vervolgens vol gas
komt mijn achter kant mijn voorkant voorbij vol op mijn plaat voor een vol terras.
![]()
Wonder boven wonder nagenoeg geen schade.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zonde van de brommer, verder wel lachen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wonder boven wonder nagenoeg geen schade.
http://www.rijwielhandel-(...)4E3B8D6479F9F70F05EAquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
@ Artic
[TK] Mountainbike TREK 3900 + kleding etc.
Is dit wat?
Ik heb 2 fietsen nodig!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.rijwielhandel-(...)4E3B8D6479F9F70F05EA
euh...frame is redelijk okay lijkt me...voor een Trek dan
afmontage is een beetje op de Russische manier: degelijk maar loeizwaar
voorvork:
kleding koop je niet 2e hands, dat moet perfect zitten namelijk. dus geen knoop waard.
Fiets is niet meer dan 150 waard
voor 399,- koop je een splinternieuwe Cube met dezelfde afmontage iig, dat zou ik dan doen.
http://www.bike2build.nl/product/details/number/BK4324
de jouwe was toch vrij nieuw nog?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 2 fietsen nodig!
Mijne valt bijna uit elkaar
De mijne ook inmiddelsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, die is een jaar of 5 a 6 oud
als je mijn fiets nou koopt Colt, dan heb je tenminste een geil ietsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De mijne ook inmiddels![]()
veel te weinig op gereden
Hoe lang ben je en wat kost het?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je mijn fiets nou koopt Colt, dan heb je tenminste een geil iets
1m84quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1m84
1500![]()
ik heb zo'n gevoel dat je nee gaat zeggen
Er wonen daar vast genoeg junks ofzo die een fiets voor je jattenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
de mijne is gewoon OP
Ik wil twee nieuwe, een voor hier, een voor bij Ado
Ik heb wel wat geld hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er wonen daar vast genoeg junks ofzo die een fiets voor je jatten
ow...fiets kopen?quote:
je stond er gisteren nog naastquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat voor iets
Maakt niet uit, kost maar 1500 euroquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat voor iets
ik bedoel: mijn fiets kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoel wat voor iets ik wil.
nog niet de helft van de nieuwprijs dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kost maar 1500 euro
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog niet de helft van de nieuwprijs dus
iets met op de stang vallen icm wat je gisteren verteldequote:
Ja, auw!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iets met op de stang vallen icm wat je gisteren vertelde
ohquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, auw!!!
En dat staat hier gewoon op fok ook hoor, dus
Voor 150 euro heb je een nieuwe omafietsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoel wat voor iets ik wil.
Zoiets?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een jaarabonnement op de Viva aangeschaft en nou krijgtde beachcruiser die je erbij krijgt.
wt...f?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, dus bb is sleuven aan het graven voor de tuinverlichting.
Trekt ie ineens een stropdas uit de grond. En nog 1. En nog 3. En 10 plastic broekriemen. En een berg kinderkleding. Like, wtf![]()
Moeten we de politie nu bellen?
ze liggen er volgens mij al sinds 1986. Ik hoopte op een lijk, maar helaasquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Inu het volgende:
Aaah, brakheid
Als je geen lijken tegenkomt lijkt me niet dat je de politie hoeft te bellenZijn het wel leuke kleren?
34 danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:49 schreef ArTiC het volgende:
hoewel het wel weer typisch geweest was als het kind geboren was om 12 uur, 24 minuten, en 5 seconden op 7-8-09
IHet zou de TT waardig zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze liggen er volgens mij al sinds 1986. Ik hoopte op een lijk, maar helaas
34 iddquote:
And countingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:47 schreef ArTiC het volgende:
ow..tis vandaag 8 augustus, dé dag volgens moppie- Moppie: 8 Augustus - JB: 12 Augustus - ColtZ40: 14 Augustus - Artic: 18 augustus - febster: 23 Augustus - Stormqueen: 7 september
de dag is nog niet voorbij he...het kan in 2,5 uur ofzo gebeurd zijn.quote:
en dat zonder alcoholquote:
Graag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Straks poeps ze hem na het eten uit.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Straks poeps ze hem haar na het eten uit.
-moppie-quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:14 schreef Juup© het volgende:
Er is iig iets aan de gang zo te merken, dus wie weet
Ietsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
-moppie-
Wat is er aan de gang dan????
Dat weet ik niet, geen ervaring mee. DuchessX ook niet. Maar pas wanneer de steken c.q. krampen met enige regelmaat gaan komen dan gaan wij timen en als het om de 5 minuten komt bellen wij het ziekenhuis maar eensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:20 schreef ColtZ40 het volgende:
En hoe weet je dan zo zeker dat het geen weeën zijn?
Je krijgt vanzelf een brief! Water mogen ze niet afsluiten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:05 schreef Inu het volgende:
Oeh, ik ga voor 10 augustus, dat is wel een leuke datum
Ik moet volgens mij mn wateraansluiting aanvragen voor mn nieuwe huis, maar ik weet niet waar... Op de website van de woningbouw staat iets over Vitens, maar die herkennen mn postcode niet
Ik moest voor warm water iets afsluiten bij Eneco ivm stadsverwarming, maar krijg ik dan vanzelf een rekening voor het gewone water van de leverancier?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een brief! Water mogen ze niet afsluiten.
Stadsverwarming heb ik geen ervaring mee. Wel weet ik zeker dat je gewoon koud water hebt tijdens de verhuizing.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik moest voor warm water iets afsluiten bij Eneco ivm stadsverwarming, maar krijg ik dan vanzelf een rekening voor het gewone water van de leverancier?
Nja, zal het ook wel zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Stadsverwarming heb ik geen ervaring mee. Wel weet ik zeker dat je gewoon koud water hebt tijdens de verhuizing.
Is het nieuw dan? Normaal neem je bij overdracht de meterstanden op samen met iemand van de huurstichting en krijg je een lijst met huidige leveranciers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, zal het ook wel zienVind het ook beetje bout van de woningbouw dat ze ons dit allemaal zelf uit laten zoeken. Er komen 1000 mensen te wonen daar, dan is het voor iedereen toch veel handiger als ze een soort van to do lijstje maken met waar je alles moet regelen?
Dankquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef ArTiC het volgende:- Moppie: 8 Augustus - Inu: 10 Augustus - JB: 12 Augustus - ColtZ40: 14 Augustus - Artic: 18 augustus - febster: 23 Augustus - Stormqueen: 7 september
Nee, dan laat ik het jullie wel wetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:18 schreef ColtZ40 het volgende:
Juup zijn jullie aan het puffén?
Ja, eerste opleveringquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is het nieuw dan? Normaal neem je bij overdracht de meterstanden op samen met iemand van de huurstichting en krijg je een lijst met huidige leveranciers.
Ge(mis)bruik jouw vrouwelijke charmesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, eerste opleveringDe onderste 10 verdiepingen zijn ook nog niet eens helemaal af als ik erin trek
Ik krijg een kortingskaart van de NS, gaat dat ding pas de 22e inMoet ik echt korting gaan bietsen bij vreemden tot die tijd
Waarom krijg je die kaart?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, eerste opleveringDe onderste 10 verdiepingen zijn ook nog niet eens helemaal af als ik erin trek
Ik krijg een kortingskaart van de NS, gaat dat ding pas de 22e inMoet ik echt korting gaan bietsen bij vreemden tot die tijd
O, okee, en tot de 22e betalen is te duur?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef febster het volgende:
Post hbo/uni mensen krijgen die, om ze in het OV te houden.
Net zoveel als voor een heel jaar hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, okee, en tot de 22e betalen is te duur?
Ik bedoel gewoon een kaartje kopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:16 schreef febster het volgende:
[..]
Net zoveel als voor een heel jaar he
diskriminasie!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef febster het volgende:
Post hbo/uni mensen krijgen die, om ze in het OV te houden.
geen nieuws dus:quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen nieuws dus:- Moppie: 8 Augustus - Inu: 10 Augustus - JB: 12 Augustus - ColtZ40: 14 Augustus - Artic: 18 augustus - febster: 23 Augustus - Stormqueen: 7 september - Juup©: voor 7 september
ja, dan verander ik mijn voorspelling ff in voor 31 decemberquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, dan verander ik mijn voorspelling ff in voor 31 december
Die is aan het slettebakken bij de katers in de buurtquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:16 schreef ColtZ40 het volgende:
I hope so!
Dit is echt niks, ze is nog nooit zolang weg geweest (eens moet de eerste keer zijn natuurlijk).
overal gekeken maar niks
Gelukkig geloof ik niet in godenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het de goden verzoeken is Juup, nu komt ze op 8 september
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het de goden verzoeken is Juup, nu komt ze op 8 september
Kneus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:59 schreef falco18 het volgende:
Slotje! onzin mag niet van SuperwormJim
pak hem!quote:
pak hem verbaal danquote:
Is duurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon een kaartje kopen?
Ik volg t neit
O, okee, ik weet zo niet waar je naartoe moetquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Is duurAls ik gewoon een kortingskaartje koop en naast iemand ga zitten die wel een OV heeft oid en vraag of ik net mag doen of ik bij diegene hoor hoef ik minder te betalen
Maar volgens mij hoef ik maar 3 treinkaartjes tot de 22e, dus in principe valt het wel mee
![]()
Moet vannacht om 4 uur de bus naar het vliegveld, echt shit...
Moet morgen Eindhoven-Utrecht en een week later weer terug en dan Schiphol-Utrecht... maar alle korting is mooi meegenomenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, okee, ik weet zo niet waar je naartoe moetmaar als je maar drie keer hoeft, valt het idd wel mee
das waar, t scheelt altijdquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet morgen Eindhoven-Utrecht en een week later weer terug en dan Schiphol-Utrecht... maar alle korting is mooi meegenomen
Ja, ik ben er ook nog niet helemaal gerust op stiekemquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar, t scheelt altijd
Al zou ik dan wel zo'n schijterd zijn die vraagt of ze mee kan reizen VOOR het kopen van het kaartje
Papa komt me ophalenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook nog niet helemaal gerust op stiekemmisschien eens even mn vader bellen of die niet toevallig morgen naar Amsterdam moet ofzo
Ik heb een kortingskaartquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
schrapers
Zo, de eerste sollcitatie van de nieuwe ronde is weer verstuurd
Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
schrapers
ja, jij hebt een kortingskaart jahquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een kortingskaart
Scheelt echt belachelijk veel, al zou ik maar drie keer in een jaar gaan, dan had ik m er al uit
Dan maar een schraper hoor
Jij betaalt er gewoon voor, dus jij bent geen schraperquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een kortingskaart
Scheelt echt belachelijk veel, al zou ik maar drie keer in een jaar gaan, dan had ik m er al uit
verwende vrouwenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Papa komt me ophalen![]()
* Inu is verwend nest
SCHRAPER!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een kortingskaart
O, ik dacht dat dat ook onder schrapen vielquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij hebt een kortingskaart jahDus ben jij ook geen schraper
baan als webcoho... geen idee of ik WW krijg, ik ga er niet aan meedoen dit keerquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij betaalt er gewoon voor, dus jij bent geen schraper
Waar heb je op gesolliciteerd SQ? Krijg je nu ook weer WW trouwens?
daar gaan we weerquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
schrapers
achermequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dat ook onder schrapen viel
Morgen gaan de kindjes weer voor 2 weken weg
Ik baal nu al
gaan ze met M. mee?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dat ook onder schrapen viel
Morgen gaan de kindjes weer voor 2 weken weg
Ik baal nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |