Ja, maar die zijn toch anders. Dan zouden de kinderen iedere keer als ze iets zeggen willen een schok krijgen, en dat is niet nodig. Deze hebben gewoon een remote control en als je ziet dat ze iets fout doen dan kun je op een knopje drukken en krijgen ze een schok.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Troel het volgende:
Bij een dierenspeciaalzaak (en nee, dat is geen geintje). Ze worden bijvoorbeeld gebruikt als honden niet willen komen, maar ook als honden teveel blaffen, zodat ze automatisch een schokje krijgen als de stembanden zich aanspannen.
Ik denk trouwens dat het verboden is in Nederland om op kinderen te gebruiken.
Je hebt verschillende soortenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn toch anders. Dan zouden de kinderen iedere keer als ze iets zeggen willen een schok krijgen, en dat is niet nodig. Deze hebben gewoon een remote control en als je ziet dat ze iets fout doen dan kun je op een knopje drukken en krijgen ze een schok.
Het is gewoon gemakkelijk en heel effectief. Stel je zit op een bankje bij de speeltuin en je kind slaat een ander kind met een schepje op het hoofd. Dan kun je wel gaan gillen of er op af rennen, maar je kunt ook relaxed blijven zitten en even op die knop duwen. Je kind maakt een sprongetje en in die hersentjes ervan wordt geprogrammeerd: "ander kindje slaan = auw" Werkt toch perfect? En het is schadeloos.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:16 schreef DJMO het volgende:
waarom zou je dat in godsnaam willenje kind is toch geen beest ofzo
dus jij bent te lui om op te staan en je kind uit te gaan leggen dat het niet mag, dat het dat andere kindje pijn doet? alles voor het gemak van de mens, maar opvoeden is er op deze manier niet meer bij. gewoon normen en waarden aanleren werkt beter dan je kind een stroomstoot gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon gemakkelijk en heel effectief. Stel je zit op een bankje bij de speeltuin en je kind slaat een ander kind met een schepje op het hoofd. Dan kun je wel gaan gillen of er op af rennen, maar je kunt ook relaxed blijven zitten en even op die knop duwen. Je kind maakt een sprongetje en in die hersentjes ervan wordt geprogrammeerd: "ander kindje slaan = auw" Werkt toch perfect? En het is schadeloos.
Nou, het mooie is dat die kinderen als ze dat bandje eenmaal om hebben al zo mak als lammetjes worden! Dus het aandoen van het bandje is na een aantal malen flink funken al voldoende voor het gewenste gedrag. Bij wijze van spreken kun je hem na een maand ook zonder batterijen gebruiken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
dus jij bent te lui om op te staan en je kind uit te gaan leggen dat het niet mag, dat het dat andere kindje pijn doet? alles voor het gemak van de mens, maar opvoeden is er op deze manier niet meer bij. gewoon normen en waarden aanleren werkt beter dan je kind een stroomstoot geven
hierop heb ik nog maar één ding te zeggen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, het mooie is dat die kinderen als ze dat bandje eenmaal om hebben al zo mak als lammetjes worden! Dus het aandoen van het bandje is na een aantal malen flink funken al voldoende voor het gewenste gedrag. Bij wijze van spreken kun je hem na een maand ook zonder batterijen gebruiken!
als ik danny was geweest, had ik zelf zijn ip plus dit topic naar de kinderbescherming gestuurd .. ja zo'n rat ben ik dan weer wel ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:26 schreef FicoF het volgende:
TS:
Leer opvoeden.![]()
Maar om het je makkelijk te maken. Zoek eens op taser, de politie gebruikt die ook. Hier een demonstratiefilmpje: Link
Overigens vermoed ik dat de kinderbescherming je IP adres al aan het navragen is bij Danny.
dude...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef beelz het volgende:
Kinderen elektrische schokken geven?
Sign me up! Ik haat kinderen nog meer dan dat ik panda's haat.
Toen ik een jaar of 5 was, was ik zo dronken dat ik in de dierentuin probeerde een panda te buttsexen. Die panda vond dat niet zo'n strak plan en besloot me dood te maken. Sindsdien haat ik panda's en ben ik aan het ontbindenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dude...![]()
hoe kan je die nou haten.... Ze zijn zo liefals ze net geboren zijn
en dan worden ze ouder en oooh zo lief
die panda's
Dus als wraak wil je biefstuk van een panda maken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 5 was, was ik zo dronken dat ik in de dierentuin probeerde een panda te buttsexen. Die panda vond dat niet zo'n strak plan en besloot me dood te maken. Sindsdien haat ik panda's en ben ik aan het ontbinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |