klopt. Hoorde het net van dixons. Heb wel een externe webcam gratis gekregen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Aangezien er op de NL-versie Vista Home Basic zit en op de UK-versie Vista Home Premium, zal de NL-versie wel een uitgeklede versie zijn of zo.
ja, hij is aangepast nadat ik gebeld hadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Yngwie het volgende:
[..]
http://www.dixons.nl/De_o(...).aspx#specifications
IEEE 1394 : nee
Ingebouwde webcam : nee
quote:
Jawel, maar niet op geletquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dat ding niet bekeken in de winkel?
Dat is toch juist het voordeel (...) van iets bij de Dixons halen?
Dat je het product van tevoren kan zien en testen?
verder ist een kek dingetje hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Epic...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, hij is aangepast nadat ik gebeld hadduh
no shit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je snapt hopelijk wel dat als je die gratis webcam verkoopt je alsnog geen webcam hebt?
Hier ging het alleen veeeeeeeeeeeel makkelijkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Albert Hein 2.0 dus.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
no shit?
Het ging me ook helemaal niet écht om die webcam. Ik gebruik die zooi toch nooit. Maar aangezien ze wel zeggen dattie erin zat... vond ik dat bel waardig. En nu heb ik een gratis webcam waar ik geen fuck mee doe, en verkoop. Isch korting in theorie op laptop.
Schooier. Al die moeite voor 15 euroquote:Heb hem daar o.a ook voor gekocht.
Oh ik dacht dat je die webcam wel nodig had?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kloptmaar op de dixons site staat dat ie er wel inzit. Dan kan ik daar toch "aanspraak" op maken? Of dat ze me een korting geven?
Heb hem daar o.a ook voor gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |