Hahahaha, geloof me, dan had ik geen topic geopendquote:
Het volume was hetzelfde alleen dan op andere plaatsenquote:
Zo ken ik er ook één. Ze loopt nu al 2 weken met dezelfde topje aan en ook nog eens zonder bhquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef Penisbaard het volgende:
Van die dikke lelijke wijven die denken dat andere mensen op hun tieten zitten te wachten
dat dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef Penisbaard het volgende:
Van die dikke lelijke wijven die denken dat andere mensen op hun tieten zitten te wachten
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:29 schreef Boomfluisteraar het volgende:
André van Duin heeft veel koeien in z'n tuin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ze staat al jaren zo recht overeind. Haar spieren zijn dus zodanig stijf geworden dat ze geen neuqieneuqseks meer kan bedrijven.quote:
Mmhhhhhhhh Crack_quote:
dezelfde topjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook één. Ze loopt nu al 2 weken met dezelfde topje aan en ook nog eens zonder bhEn ze meurt verschrikkelijk
Gewoon neerleggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee, ze staat al jaren zo recht overeind. Haar spieren zijn dus zodanig stijf geworden dat ze geen neuqieneuqseks meer kan bedrijven.
Het is laat voor mij... vergeef het mijquote:
Herkenbaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef Kaasstengel het volgende:
Mensen die andere mensen afzeiken omdat ze zelf onzeker zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |