quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:50 schreef WurM het volgende:
Username: WurM
Heroes: Cpt.Crawler & Kpt.Kruper
Truste jongenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Toegevoegd, ga morgen weer spelen. Goede avond!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is je ingame name ook alweer ?
TotalSeduction was het he?
Heb je VIP slot gegeven.
Ja, krijg alleen hier op stage server admin ding niet aan de praat :Squote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef Muchachooo het volgende:
hoeveel slots heeft de server?
en nu we toch bezig zijn, mag ik ook een VIP-slot?
Ik weet dit klinkt heel ego enzo, maar toen ik het speelde riep niemand het, en ik deed het 1keer en daarna zag ik het overal, dus het kan toeval zijn geweest, of gewoon een geile hypequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is dat geroep altijd met "last kill" ? Is dat cool ofzo?
Dus jij bent de aanstichter van die onzin?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet dit klinkt heel ego enzo, maar toen ik het speelde riep niemand het, en ik deed het 1keer en daarna zag ik het overal, dus het kan toeval zijn geweest, of gewoon een geile hype
dat kan nooit bewezen wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus jij bent de aanstichter van die onzin?
Ik ga even ontbijten en dan join ik, dan komen er vanzelf mensenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
ghehe:D
Wat jammer is dat een server eenmaal leeg nooit gevuld wordt voor BFH matchmaking.
1 Euro: VIPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Thanks!
Ja wel een goed plan. Nog even kijken hoe we dat moeten gaan doen dan. Denk dat het ook wel handig is als er nog wat mensen admin rechten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |