Oftewel: Hoe goed ben je echt, niet gekeken naar je W/L, K/D of Exp Points.quote:Skill based ranking score
Als ze daar allemaal niet naar kijken, hoe bepalen ze dan hoe goed je bent?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:31 schreef WurM het volgende:
Van de site:
[..]
Oftewel: Hoe goed ben je echt, niet gekeken naar je W/L, K/D of Exp Points.
Kzie al allemaal gesponsorde servers....quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Weer even een post gemaakt op de site van de server host. Als ze aanbieden geld terug te geven accepteer ik het.
EA #$&@! maar op.
die zie ik al anderhalf jaarquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:35 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Kzie al allemaal gesponsorde servers....
Hmm Salty Pretzels.quote:Op zondag 20 september 2009 12:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar nu zijn ze niet meer allemaal van Pretzels
quote:Monday the 5th of October as from 17.00 hrs CET
This will be a very important date, that's for sure. Since this is the date that our server providers go LIVE with their servers and the clock can only tick down from there. It has been a grueling battle, we know that we have had such dedicated soldiers fight alongside us and kept the faith but we are now here. After months of hard work and more importantly, patience from all of you, you can finally become King or Queen of your very own server! This means that you get to choose which maps to play on, how many times a map is played before changing, set a VIP status for friends to allow them in even when the game is full and much, much more!
This isn't a prank, this isn't a joke and no more waiting. This time we mean that you can play on your own servers very, very soon.
So why not check out our trusted server providers and become the king or queen of your very own castle starting on the 5th!
Er is er al eentje besteld geloof ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zijn er nog mensen die nog een eigen server willen proberen
ook al is het maar voor een maand,
+ Dat er een nieuwe map is.
als we al met zn 5e zijn is het maar 4 euro
Wie o Wie?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Er is er al eentje besteld geloof ik.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:26 schreef vijfhonderd het volgende:
Speel t hele spel niet meer. Zal t ook niet meer spelen.
Ik heb de pwnage van de commando ervaren. De commando is veels te overpowered met lvl 16+ spelers. Hoezeer je de klasse ook nerft. De goede commando blijft OP tegen goede soldiers en gunners.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:50 schreef WurM het volgende:
Username: WurM
Heroes: Cpt.Crawler & Kpt.Kruper
Truste jongenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Toegevoegd, ga morgen weer spelen. Goede avond!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is je ingame name ook alweer ?
TotalSeduction was het he?
Heb je VIP slot gegeven.
Ja, krijg alleen hier op stage server admin ding niet aan de praat :Squote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef Muchachooo het volgende:
hoeveel slots heeft de server?
en nu we toch bezig zijn, mag ik ook een VIP-slot?
Ik weet dit klinkt heel ego enzo, maar toen ik het speelde riep niemand het, en ik deed het 1keer en daarna zag ik het overal, dus het kan toeval zijn geweest, of gewoon een geile hypequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is dat geroep altijd met "last kill" ? Is dat cool ofzo?
Dus jij bent de aanstichter van die onzin?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet dit klinkt heel ego enzo, maar toen ik het speelde riep niemand het, en ik deed het 1keer en daarna zag ik het overal, dus het kan toeval zijn geweest, of gewoon een geile hype
dat kan nooit bewezen wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus jij bent de aanstichter van die onzin?
Ik ga even ontbijten en dan join ik, dan komen er vanzelf mensenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
ghehe:D
Wat jammer is dat een server eenmaal leeg nooit gevuld wordt voor BFH matchmaking.
1 Euro: VIPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Thanks!
Ja wel een goed plan. Nog even kijken hoe we dat moeten gaan doen dan. Denk dat het ook wel handig is als er nog wat mensen admin rechten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |