Ja, sinds 18 december.quote:
volgens mij niet.quote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet iemand al of ie 1943 gaat downloaden? Hij is nog niet uit voor de PC of wel?
Ah ok!quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
volgens mij niet.
ik ga hem iig niet downloaden, maarja ik heb em ook al voor de xbox360...
voor eventjes is het wel leuk. maar ik denk dat ik het niet meer dan 10 uur heb gespeeld...quote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah ok!Ja ik ben hem wel van plan om even tussendoor te spelen todat BF:BC2 uitkomt enzo.
En het is maar 13 euro incl, en (heb het net opgezocht, komt uit in Q1 2010)
whoa way to go, dit topic was al een maand niet meer actiefquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb m nu ook weer even aangeslingerd, vorige week, na maanden, even gespeeld en toen dik geowndDe lol lijkt er wel een beetje af. Zie nu ook dat ze de Valour Points flink hebben generfd. Nu kun je kleding en wapens nog maar voor 3 dagen kopen (eerst 30! dagen) en onbeperkt als je die nare munten koopt voor echt geld
Ja weet het, maar wilde dit toch even met jullie delenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:32 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
whoa way to go, dit topic was al een maand niet meer actief
haha ja iedereen speelt hier net zo actief als dat ze in het topic posten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja weet het, maar wilde dit toch even met jullie delenMoest er toch ergens mijn zegje over doen. Was gewoon weer nieuwsgierig geworden naar eventuele vorderingen van DICE. Speelt iemand het hier eigenlijk nog een beetje actief? (misschien retorische vraag
)
Ik vond het ook erg leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Frollo het volgende:
Ik heb het 945 potjes volgehouden, als ik mijn profiel mag geloven.
Maar goed, ik heb de normale BF spellen nooit gedaan. Voor mij was het de eerste shooter waarin je echt in tanks en vliegtuigen kon gaan zitten en dat was voor mij echt een openbaring. Zo tof!
Kunnen de haters nu eens uitleggen wat er niet goed is aan BFH?
Behalve dan dat het VP systeem nu fucked up is, want dat weet ik natuurlijk al en daar ben ik dus ook op afgeknapt.
In andere battlefields, zijn wapens niet vanzelfsprekend zo nauwkeurigquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Frollo het volgende:
Ik heb het 945 potjes volgehouden, als ik mijn profiel mag geloven.
Maar goed, ik heb de normale BF spellen nooit gedaan. Voor mij was het de eerste shooter waarin je echt in tanks en vliegtuigen kon gaan zitten en dat was voor mij echt een openbaring. Zo tof!
Kunnen de haters nu eens uitleggen wat er niet goed is aan BFH?
Behalve dan dat het VP systeem nu fucked up is, want dat weet ik natuurlijk al en daar ben ik dus ook op afgeknapt.
Dat klopt volgens mij wel. De map is ook te smal voor twee vlaggen in het midden, met een beetje eerlijke teams is het dus steeds stuivertje wisselen rond die kerk. De vlaggen bij de stranden blijven meestal wel van de partij die er in de buurt start.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:04 schreef Frollo het volgende:
[ afbeelding ]
Drie vlaggen maar, klopt dat? (plaatje is van voor de daadwerkelijke release van de map)
Altijd leuk natuurlijk om als commando dan juist toch die base vlag te pakken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij wel. De map is ook te smal voor twee vlaggen in het midden, met een beetje eerlijke teams is het dus steeds stuivertje wisselen rond die kerk. De vlaggen bij de stranden blijven meestal wel van de partij die er in de buurt start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |