Heb 'm uninstalled en ben opnieuw aan het installeren. Maar dan nu op de vraag wie het kan spelen op only for me geklikt i.p.v. iedereen op deze computer. Zou niet weten waar het anders aan zou moeten liggen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef Frollo het volgende:
Nee hoor, daar ligt het zeker niet aan.
Dat player profile kijkt gewoon een keer per etmaal wat je de afgelopen 24 uur allemaal hebt gedaan in het spel, maar het functioneren van het spel zelf staat daar los van.
Mja, in tegenstelling tot de meesten hier vond ik het nog steeds een leuk spelletje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef drumstickNL het volgende:
![]()
!!!!!!
Dat ga ik dus nóóit weer spelen.
Ik vond het ook een leuk spelletje maar een aantal verandering vind ik echt niets aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mja, in tegenstelling tot de meesten hier vond ik het nog steeds een leuk spelletje.
Maar dit is wel een heel erg opzichtige middelvinger richting de niet-betalende spelers.
Dice wil dat spelers gaan betalen en daarom worden niet-betalende spelers benadeeld door het ze erg moeilijk te maken niet te gaan betalen omdat zo het spelen niet leuk is.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:43 schreef hanskraaijjr het volgende:
hoezo een middelvinger tegen de niet betalende spelers? Het hoort gratis te zijn en de betalende speler verneukt het spel met hun extra kracht en wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |