Zoek het even op www. gaydating .nl en dan doorklikken naar parkeerplaatsen.quote:
Tussen weert en roermond. Gelukkig wel op de pakeerplaats ik reed gelukkig hard genoeg om hem in de vrij nog een kilometertje of 1,5 uit te laten rollen.quote:
Hmm... mijn vorige post klinkt na deze op zich heel vreemd....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zoek het even op www. gaydating .nl en dan doorklikken naar parkeerplaatsen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Hmm... mijn vorige post klinkt na deze op zich heel vreemd....
Die had ik dan wel weer zien aankomen. ANWB zou inderdaad verstandiger zijn, vooral gezien het feit dat ik 2 auto's heb en niemand anders er in rijdt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, Route Mobiel, een verkapte ANWB.
Ik stel voor dat je dan in het komende uur dat je vast nog moet wachten waarom je dan route mobiel hebt gekozen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Die had ik dan wel weer zien aankomen. ANWB zou inderdaad verstandiger zijn, vooral gezien het feit dat ik 2 auto's heb en niemand anders er in rijdt.
Tja, dat wist meneer Route Mobiel ook niet. Ik heb de hele tijd dat ik aan't wachten was de auto van contact gehaald en weer op contact gezet om te kijken of het motormanagement lampje al uit was: Niets. Komt meneer Route Mobiel aan, probeert het en het kreng startte gewoon.quote:
Ach niets mis met de producten van de Aldi. Ik ga er alleen nooit naar toe omdat de rijen altijd zo lang zijn. Die gast van Route Mobiel was er nog best snel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef Ploertendoder het volgende:
Route Mobiel... dat is toch de Aldi onder de pech hulpdiensten?
Die gasten van Routmobiel kunnen niks behalve slepen. Stelletje beunhazen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Tja, dat wist meneer Route Mobiel ook niet. Ik heb de hele tijd dat ik aan't wachten was de auto van contact gehaald en weer op contact gezet om te kijken of het motormanagement lampje al uit was: Niets. Komt meneer Route Mobiel aan, probeert het en het kreng startte gewoon.
Ach ja, ik ben nu thuis, dus maandag gaat hij naar de garage (hij stotterde onderweg naar huis nog een keer), morgen met de andere auto naar het werk.
Korte review van Route Mobiel dan nog:
+ Hij was er inderdaad in ongeveer een half uur
+ Gast is nog 10 km meegereden om te kijken of auto het bleef doen
- In tegenstelling tot de ANWB die met een busje met apparatuur en dat soort shit komen, kwam die van Route Mobiel gelijk met een autoambulance
TS rijdt waarschijnlijk een Fransequote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:45 schreef NoBody122 het volgende:
Wat was er precies mis mee dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |