Nee ik mocht het glas en het rietje niet houdenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:10 schreef ExTec het volgende:
Geen geld, 10,45 eu voor een pepsi
Mocht je het glas houden, of niet?
Niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee ik mocht het glas en het rietje niet houden![]()
En als je dan nog 1 minuut verder loopt kom je op plaatsen waar alleen maar spanjaarden zitten je alleen in het spaans geholpen wordt en is het 1/6 van de prijs.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:13 schreef Snakey het volgende:
OP de Ramblas iets gaan drinken, dan zit er sowieso een steekje bij je los. Loop 1 van de eerste de beste zijstraten in en je drinkt voor 1/3 van de prijzen die op de Ramblas vragen.
Ach, je maakt als het zoveel boeit een keer die foutquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als je dan nog 1 minuut verder loopt kom je op plaatsen waar alleen maar spanjaarden zitten je alleen in het spaans geholpen wordt en is het 1/6 van de prijs.
En vaak ook nog gratis tapas bij je drankjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als je dan nog 1 minuut verder loopt kom je op plaatsen waar alleen maar spanjaarden zitten je alleen in het spaans geholpen wordt en is het 1/6 van de prijs.
Ik dacht dat het allemaal cocktails warenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee kijk het eindbedrag voor 11 drankjes
Dan geef ik liever dat geld aan 6 biertjes op 1 minuut van de ramblas uit. Daar is het ook nog eens niet toerisitisch en zie je wel hoe de spanjaarden leven ipv een stel toeristen die als schapen achter en door elkaar over de ramblas grazen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:20 schreef ExTec het volgende:
Anderzijds moet je het er ook voor over hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |