DL 380 G6, -tig cores, tientallen GB's geheugen, ganz geil ESX bakkie iig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:03 schreef Joene het volgende:
maar het blijven leuke bakkies die ml 350 G series
Leipe shit ouwequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
DL 380 G6, -tig cores, tientallen GB's geheugen, ganz geil ESX bakkie iig.
Ja ik denk ik vraag het [hier] eens ipv [daar].quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef Joene het volgende:
Ik denk bij T althans daar heeft H hem gebracht toen die haar toch ff ging neuken heb ik begrepen.
Misschien pompt ze hem ff vol.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik denk ik vraag het [hier] eens ipv [daar].
Dat lijkt me echt enorm kut. Dat je zo ondertussen al aan je 3e blikje cola zit maar dat je liever dus een goudgele jongen uit de koelkast zou trekken enzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef Joene het volgende:
Dat scheeld J , ik heb dat wel is soms zo 's avonds werken midden in de zomer maar dat is toch een partij kut jongen. Dan zit iedereen lekker aan een pilsje buiten , heeft je vrouw een Milf over de vloer je weet wel.
Heb jij een tuinstroompaaltje J?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:30 schreef Joene het volgende:
ik kan natuurlijk uit mn tuinstroompaaltje ff een stroompje pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |