ja dat weet ik toch ook niet , dat idee krijg ik gewoon bij je als ik dingen van je leesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat de skihut, ben wel dol op wijntjes en val juist op verlegen mannen. Dus ben ik nog steeds benieuwd hoezo je die associatie hebt
LOLquote:
Maar ik post echt nooit dingen die ook maar iets met zoiets te maken hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:29 schreef Joene het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch ook niet , dat idee krijg ik gewoon bij je als ik dingen van je lees
Sorry als het zo overkomt ? misschien ben je juist wel compleet het tegenovergestelde
Het spijt me ,Ripquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:31 schreef Ripley het volgende:
Echt beledigendIk hou niet van dat ordinaire gedoe
ik begreep net van niet J ,toch jammer anders hadden we met zn 3en naar zo een faut skihut feest gekenne.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:32 schreef Jarno het volgende:
Zeg J.
Is die Rip een beetje skihut freak denk je?
Beetje GHB d'r in en feesten maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:34 schreef Joene het volgende:
[..]
ik begreep net van niet J ,toch jammer anders hadden we met zn 3en naar zo een faut skihut feest gekenne.
het zal toch nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En met "wij" bedoel ik natuurlijk "jullie", J's.
Er is, me dunkt, toch wel een reden voor dat er steeds minder vrouwen in deze reeks verschijnen, J.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:43 schreef Joene het volgende:
het zal toch niet
het was nog niet eens disndag morgen.
Elke ICT'er heeft een autist in zich.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef Joene het volgende:
Ja dat heb ik denk ik ook een beetje J. dat onvriendelijke niet sociale enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |