FOK!forum / Klaagbaak / Vodafone klantenservice onbereikbaar
stefan1187donderdag 6 augustus 2009 @ 17:55
Ik dus net bellen met de Vodafone Klantenservice met een vraag over m'n mobiel internet abonnement (voor laptop).

Op nummer: 06 54 50 01 00 (zoals op de website staat aangegeven... nummer voor vaste lijnen)

Ik bellen... eerst moest ik mijn 10-cijferige telefoonnummer intoetsen...
Krijg ik eerst een heel geneuzel over Vodafone Passport
Eindelijk komt dan het menu waar ik kies voor optie 4... voor overige vragen.

Gaat dat wijf mij vertellen dat ik voor al mijn vragen terecht kan op de website... en dat ik met mijn mobieltje moet bellen naar 1200... (maar dan krijg ik HI... want daar zit een HI simkaart in )
En ik heb geen vodafone mobiel

Gevolgd door de mededeling: De verbinding wordt nu verbroken.


5x geprobeerd... Geen resultaat

Klacht: Vodafone klantenservice niet bereikbaar


Verwachte reacties:

TS heeft Vodafone
TS heeft HI
maickeltjedonderdag 6 augustus 2009 @ 18:05
Is dat de nieuwste soort mobiel?

Een VODAFONE MOBIEL? ik heb er nog nooit van gehoord..
Chinlessdonderdag 6 augustus 2009 @ 18:05
Met je mobiel kan je ook dat 06nr bellen.
Anders gewoon een andere keuze maken iets over vragen over bellen int buitenland oid. kom je bij dezelfde mensen
BoyGeniusdonderdag 6 augustus 2009 @ 18:08
is inderdaad behoorlijk kut als je de klantenservice hebben moet.

Succes!
Kroketschaapjedonderdag 6 augustus 2009 @ 18:12
Misschien moet je het eens proberen via
0906-vodafone..

Dat wil nog wel eens lukken!
Cahirdonderdag 6 augustus 2009 @ 18:12
TS heeft KPN
stefan1187donderdag 6 augustus 2009 @ 18:14
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef Cahir het volgende:
TS heeft KPN
Je hebt me . Die had ik over het hoofd gezien .
boyvdonderdag 6 augustus 2009 @ 18:43
Mwuhaha vodafone klantenservice is echt diep trieste kankerzooi.

Vorige week sloten ze zomaar mijn abonnement af, waardoor ik ook niet eens de klantenservice meer kon bellen. Moest uiteindelijk ook via een 06-nummer enkele keren dik een kwartier (met leuke kosten uiteraard) aan de lijn hangen om alles weer geregeld te krijgen. Had net zo goed m'n hele abo kunnen afkopen
Ploertendoderdonderdag 6 augustus 2009 @ 18:46
Ik wist het, ik wist het Ik zei het gisteren nog
eightvrijdag 7 augustus 2009 @ 00:10
ik had gisteren op de vodafone site een nieuw aangevraagd.
vervolgens kreeg ik er een toegestuurd via sms.
echter nu wordt ik om de 5 minuten bestookt met hetzelfde smsje.
Kheb m nu al 24 x gekregen
Klantenservice krijg je idd niemand te pakken, en via de site een mail lukt ook al niet.
en waarom niet? omdat het wachtwoord niet juist is!
Snevervrijdag 7 augustus 2009 @ 00:41
Je moet ook naar een Vodafone winkel gaan. Daar kun je gratis bellen en je krijgt voorrang