quote:scheit hekel
quote:Overloos gelul
quote:sóchtends
quote:nix beters
Fail, fail, fail, fail, FAIL.quote:compoeterspelletjes
Standaard Nederlands?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:33 schreef Bob-B het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die ook maar enig verhaal ophangen zijnde in niet standaard Nederlands
Nee standaard Nederlands, de opvolger van het vroegere algemeen beschaafd Nederlands wat niet meer bestaat sinds Fries een officiele taal in Nederland is. Die standaard Nederlands.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:34 schreef lighted het volgende:
[..]
Standaard Nederlands?
Is dat wat ze in de nieuwsberichten proberen?
Maar we moeten wel wat te klagen danwel af te zeiken hebben.quote:
Neuh, GTA ook goei?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:34 schreef azazeltje het volgende:
tot nu toe allemaal wowers die reageren. hahahaa..
Je kunt quoten wat je wil.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:34 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Fail, fail, fail, fail, FAIL.
1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:31 schreef azazeltje het volgende:
Oehhhh.... wat heb ik een schijt hekel aan mensen die WOW (WORLD OF wARCRAFT)
2quote:spelen en er een uitgebreid verhaal over vertellen... Get A
3quote:mfl (mother fucking life) denk ik dan.. Overloos
4quote:gelul (pardon my french) over goblins en draken en andere onzin in dat stupide spel... Ik ga toch ook niet lopen lullen over de drol die ik s'ochtends
5quote:in de wc draai... ofwel soms..![]()
het
6quote:erge is dat je de WOw'ers e
7quote:tussen de menigte zo uit haalt..
Mensen zonder sociaal leven..wereld vreemd
8quote:en geen vrienden...Elke dag gekluisterd aan de p.c.
9quote:en nix
10quote:beters te doen...
Begrijp me niet verkeerd... ik vind een compoeterspelletjes
11quote:best leuk..
Maar om daar een avondvullende discussie over te beginnen.... nee liever niet.
Als je op een feestje zit er er
12quote:doet zo'n nitiwit
13quote:verslag van al zijn of haar wow avonturen... ben je gewoon f*Cked...
1quote:
2quote:nu toe allemaal wowers
3quote:die reageren. hahahaa..
Je hebt gewoon polio, lepra en la tourette, pauper.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Wat een slecht toetsenbord "en een potje bier" al niet te weeg kan brengen..
En dan toch de OP achteraf editenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Wat een slecht toetsenbord "en een potje bier" al niet te weeg kan brengen..
Hahaha! Scherp, scherp!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En dan toch de OP achteraf editen
*lol* zo ben ik... ik ben de mede-fokkers (wowers) graag van dienst.. anders begrijpen ze het misschien niet.. hahahaha..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En dan toch de OP achteraf editen
HAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef azazeltje het volgende:
[..]
*lol* zo ben ik... ik ben de mede-fokkers (wowers) graag van dienst.. hahahaha..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
hahahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:50 schreef azazeltje het volgende:
Ik had dit topic beter: me against the world kunnen noemen.. *lol*
Waarom is dit eigenlijk nog openquote:
Ook jou wens ik een lekker poesje toe.. wauwser,,,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:50 schreef Siniti het volgende:
IKS DEE IKSDEE XD XD =D =D =D ^_^ ^^ ^^ XD XD
Gaat ook gebeuren... morgen op dumpert te zien...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:51 schreef leeell het volgende:
[..]
hahahaha
![]()
je had beter jezelf neer kunnen schieten hadden we allemaal nog een verzetje gehad
Overmatig kommagebruikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Ook jou wens ik een lekker poesje toe.. wauwser,,,
Onzin. Maak 'm frontpage poster. Daar valt hij niet eens op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef leeell het volgende:
Ts is mongool en faalt episch hard en zou moeten gezuiverd worden uit de samenleving
Even een dubbele tvp dan en de posthistorie goed in de gaten houden!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:56 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren... morgen op dumpert te zien...
*lol* XD XD HEY HEBJE MSN JE LIJKT ME AARDIGquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:50 schreef azazeltje het volgende:
Ik had dit topic beter: me against the world kunnen noemen.. *lol*
troll troll is trollquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
*lol* XD XD HEY HEBJE MSN JE LIJKT ME AARDIG
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
*lol* XD XD HEY HEBJE MSN JE LIJKT ME AARDIG
super postquote:
ik zou het effe opzoeken in de wow van dale...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Overmatig kommagebruik
En wat is een wauwser?
mag ik jou msn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:34 schreef azazeltje het volgende:
tot nu toe allemaal wowers die reageren. hahahaa..
Ik speelde WoW en wat wil je daarmee zeggen? Dat ik niet sociaal ben, dat ik geen vrienden heb?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:02 schreef azazeltje het volgende:
[..]
ik zou het effe opzoeken in de wow van dale...
Je leeft in een droomwereld... als ik naast je op het station zou doodvallen.. zou je me mond op mond geven... hahahahaha....quote:
ho ho... dat is een pre wow username he knul.. *s*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:03 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
mag ik jou msn?
Met je obvious Wow-created username
praat niet tegen andere mensen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Je leeft in een droomwereld... als ik naast je op het station zou doodvallen.. zou je me mond op mond geven... hahahahaha....
Hahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Je leeft in een droomwereld... als ik naast je op het station zou doodvallen.. zou je me mond op mond geven... hahahahaha....
ik ga nooit met de trein.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef azazeltje het volgende:
[..]
en praat ook niet tegen mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef azazeltje het volgende:
[..]
ho ho... dat is een pre wow username he knul.. *s*
Zie hier... een afspiegeling van de samenleving....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
praat niet tegen andere mensen!
Vuile vadsige pauper.
schijtjongquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:08 schreef azazeltje het volgende:
ik ben heel erg dik, kan niet zo goed typen en huil elke avond omdat ik geen vriendjes heb.
hahah *lol* *lol* *lol* *lol*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:08 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Zie hier... een afspiegeling van de samenleving....
Come to daddy... heb een olifantenhuid wat schunnig taalgebruik getreft... *lol*
Bakkerbier.... het je hebt ee optie op scheldwoorden lijkt wel...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
en praat ook niet tegen mij.
Smerige kutuser
oej... wie is Ritmo?... die moet ik eens leren kennen....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:11 schreef leeell het volgende:
[..]
hahah *lol* *lol* *lol* *lol*
tering, jij ben nog erger dan Ritmo
vandaar het slechte typen...quote:Geregistreerd op: woensdag 10 maart 2004 @ 15:27
Laatste bezoek: 41 seconden geleden.
Aantal posts: 18 (gemiddeld 1 per dag)
Die wou ik doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:50 schreef Siniti het volgende:
IKS DEE IKSDEE XD XD =D =D =D ^_^ ^^ ^^ XD XD
stuur hem ff een PM met die quote van mij over jou + Ritmo vind ie leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef azazeltje het volgende:
[..]
oej... wie is Ritmo?... die moet ik eens leren kennen....
hahahhahahahhahaha *lol*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:14 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Pardon... ? ik ga echt geen luiers voorschieten om poepjesprobleem op te lossen Bakkerbier...
hahaha.. fok is nie het enige forum h00r...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
vandaar het slechte typen...
Je doet het nooit
Herinner je mond op mond nog... korte termijn geheugen is niet geweldig he...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:14 schreef leeell het volgende:
[..]
stuur hem ff een PM met die quote van mij over jou + Ritmo vind ie leuk
als je het niet doet sterf je binnen 1 uur
hey eindelyk een medestander op dit f0rum xD *lol*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:16 schreef azazeltje het volgende:
[..]
hahaha.. fok is nie het enige forum h00r...
maar nu ik weet dat jij hier zit.. ben ik helemaal om...
Volgende maand zal het aantal post zijn verdubbeld... alleen maar vanwege jou.. *you wish..*
tyf op, verdoemde mongool dat je er wel niet bentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Herinner je mond op mond nog... korte termijn geheugen is niet geweldig he...
wat lief, ik zie et begin van een romancequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:16 schreef azazeltje het volgende:
[..]
hahaha.. fok is nie het enige forum h00r...
maar nu ik weet dat jij hier zit.. ben ik helemaal om...
Volgende maand zal het aantal post zijn verdubbeld... alleen maar vanwege jou.. *you wish..*
Niet zo boos reageren, dat is juist wat de troll graag wil.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:19 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
tyf op, verdoemde mongool dat je er wel niet bent
ik doe nog liever een dode negertquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:20 schreef I_Shot_The_Sheriff het volgende:
[..]
wat lief, ik zie et begin van een romance
ik kan het niet tegenhoudenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet zo boos reageren, dat is juist wat de troll graag wil.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Onzin. Maak 'm frontpage poster. Daar valt hij niet eens op.
Ik vermoed dat jij volgend jaar te vinden bent op de plek waar koninginnedag gehouden word...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:19 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
tyf op, verdoemde mongool dat je er wel niet bent
en jij bent dan degene onder mijn autoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:22 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij volgend jaar te vinden bent op de plek waar koninginnedag gehouden word...
IN EEN SUZUKI SWIFT... hahahahahahahahahahaaaaaa...
Je humor is trouwens erg slecht, werk daar eens aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:22 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij volgend jaar te vinden bent op de plek waar koninginnedag gehouden word...
IN EEN SUZUKI SWIFT... hahahahahahahahahahaaaaaa...
Help.. help... een bedreiging....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:23 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
en jij bent dan degene onder mijn auto
een beloftequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Help.. help... een bedreiging....
Nee..mensen uitmaken voor van alles en nogwat.. dat getuigt van klasse...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je humor is trouwens erg slecht, werk daar eens aan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:27 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Nee..mensen uitmaken voor van alles en nogwat.. dat getuigt van klasse...
hallo... even wakker worden....
Even wOW uitzetten en misschien het topic eens objectief doorlezen...
geloof dat ik al een aantal x een doodverwensing naar m'n hooft geslingerd heb gekregen...
l8ERz....
Probeer eens fatsoenlijk te typen, misschien dat ik dan wel daadwerkelijk lees wat je nou typt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:27 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Een wOW uitzetten en misschien het topic eens objectief doorlezen...
geloof dat ik al een aantal x een doodverwensing naar m'n hooft geslingerd heb gekregen...
l8ERz....
TS beschouwt alle negatief reagerende users als wowersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:27 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Een wOW uitzetten en misschien het topic eens objectief doorlezen...
l8ERz....
Dat doe je toch wel... anders zou je niet reageren...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Probeer eens fatsoenlijk te typen, misschien dat ik dan wel daadwerkelijk lees wat je nou typt.
Neu hoor... alleen welk "normaal" mens reageerd er nah op z'n topic..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:29 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
TS beschouwt alle negatief reagerende users als wowers
dude, je hebt een soort paranoide wow stoornis
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:32 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Neu hoor... alleen welk "normaal" mens reageerd er nah op z'n topic..![]()
tis alsof ik honing aan m'n kont heb ....
Wat is een komt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:32 schreef azazeltje het volgende:
[..]
Neu hoor... alleen welk "normaal" mens reageerd er nah op z'n topic..![]()
tis alsof ik honing aan m'n komt heb ....
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:35 schreef Bakkerbier het volgende:
TS heef een geestelijke beperking
Verbeter dan gelijk even al je andere foutenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:37 schreef azazeltje het volgende:
[..]
synoniem voor kont... had mezelf al verbeterd..
Effe googlen.. en dan weet je gewoon dat je met een wower te doen hebt.. hahahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef leeell het volgende:
LF Enchanter to do :Rape: On Azazatleadfasdg4wq3-0tjsdfgjkadsfui
paying for mats + fee
sorry... ben lui...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Verbeter dan gelijk even al je andere fouten
jaah dacht ik ook alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:40 schreef Siniti het volgende:
Ik vind TS trouwens wel een aparte trol, pas 5 jaar na registratie begint ie met trollen.
Volgens mij heeft ie eerst op een ander acc Genaamd ritmo gezetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:40 schreef Siniti het volgende:
Ik vind TS trouwens wel een aparte trol, pas 5 jaar na registratie begint ie met trollen.
Is vast allemaal onderdeel van het plan, hij heeft dit topic al 5 jaar lang klaarliggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:40 schreef Siniti het volgende:
Komt omdat ik meer wilde weten over laminaat... dus als je nog effe verder de 007 uithangt, kan je m'n andere topic van vandaag ook vinden...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:40 schreef Siniti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |