Samsung Jet is IIRC geen smartphone.quote:foto Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef Bakkerbier het volgende:
Opzich is het een prima ding. Een van de betere smartphones op het moment denk ik.
Inderdaad, samsungs OS beperkt je tot applicaties e.d. die zij erop willen hebben, net zoiets als met een aaiphone, alleen heb je daar wel een stukje meer keuze.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Het is OS is een reden hem niet te kopen, neem een iPhone of iets met Android, dan heb je toegang tot talloze apps wat zeker wel een gigantische meerwaarde geeft.
Fuck off man de iPhone heeft 60.000 apps..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Inderdaad, samsungs OS beperkt je tot applicaties e.d. die zij erop willen hebben, net zoiets als met een aaiphone, alleen heb je daar wel een stukje meer keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop