abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:14:59 #1
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_71656020
Ikzelf heb een Samsung Omnia i900 8 GB van Vodafone .
Heb deze telefoon gekozen vooral voor goed mobile internet , en ik moet zeggen dat deze Opere Browser prima werkt .
Elke dag gebruik ik wel Mobile Internet , dus wel handig voor mij .
Maar Windows Mobile 6.1 is op zich geen slechte besturingsysteem maar ik gebruik geen syngronisatie voor e-mail,s / geen interrese in navigatie software / en andere Windows Mobile interreseren mij ook niet .
Nu ik volgende maand een nieuwe Telefoon kan aanschaffen heb ik de volgende vraag aan jullie ?
Is de Samsung Jet een gebruiksvriendelijke telefoon waar je goed mee kan surfen ?
Is het Internet Surfen misschien een verbetering tegenover de Omnia ?
Is de overstap naar de Samsung Jet wel echt aan te raden ?
Alvast Bedankt .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:24:45 #2
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_71656277
Opzich is het een prima ding. Een van de betere smartphones op het moment denk ik.
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:20:26 #3
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_71657648
quote:
foto Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef Bakkerbier het volgende:
Opzich is het een prima ding. Een van de betere smartphones op het moment denk ik.
Samsung Jet is IIRC geen smartphone.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_71661291
Het schijnt een puik apparaat te zijn voor films, je pleurt er een DIVX'je op en hij speelt het af.
Als ik een review op youtube kijk, dan lijkt mij het internetten niet echt het beste wat je kunt hebben.
Verder zit er vrijwel alles op wat je op een Windows Mobile telefoon ook vind volgens mij, dus ook e-mail enzo.

Kijk anders eens naar de HTC Hero, ziet er ook leuk uit, en wat professioneler vind ik, ik vind samsung meer een gadget merk, ze maken mooie dingen enzo, maar komen naar mijn idee niet echt professioneel over.

Ik zou zeggen, kijk hier even http://tweakers.net/pricewatch/ en kijk wat voor telefoons jij leuk vind, en zoek er reviews van op, wat kun je ermee en wat kun je er niet mee.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_71661330
Het is OS is een reden hem niet te kopen, neem een iPhone of iets met Android, dan heb je toegang tot talloze apps wat zeker wel een gigantische meerwaarde geeft.
pi_71661369
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Het is OS is een reden hem niet te kopen, neem een iPhone of iets met Android, dan heb je toegang tot talloze apps wat zeker wel een gigantische meerwaarde geeft.
Inderdaad, samsungs OS beperkt je tot applicaties e.d. die zij erop willen hebben, net zoiets als met een aaiphone, alleen heb je daar wel een stukje meer keuze.
Daarom wees ik ook al de HTC Hero aan, om die reden. Maar zocht het er niet bij te zetten
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_71662606
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef Antony1989 het volgende:
aaiphone
en dat voor een 20-jarige.
pi_71663749
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Inderdaad, samsungs OS beperkt je tot applicaties e.d. die zij erop willen hebben, net zoiets als met een aaiphone, alleen heb je daar wel een stukje meer keuze.
Fuck off man de iPhone heeft 60.000 apps..

Oke Apple is af en toe wat Amerikaans preuts en een beetje slaaf van AT&T, nu blij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop