Ruilen? Hier is het windkracht negen en van het weekend nachtvorstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:12 schreef Bastard het volgende:
Te ... warm...
Heerlijk, voor je het weet een parasol in je holquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:14 schreef Wessiej het volgende:
Zo maar even naar het strand denk ik
3 minuten fietsen, heerlijk.
Ok.. dat is vaag.. ik had toch echt een plaatje van een vol strand..... http://www.openleerhuis.b(...)/663/strand_druk.jpgquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk, voor je het weet een parasol in je hol
[ afbeelding ]
Doe mij maar een koud pilsje in de schaduw aan de rijn ofzo.
Je gebruikte HTML ipv Fora UBBquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef Bastard het volgende:
Verbeteren helpt ook niet!
KUT PEECEEEEESSSSS!!!!
[ afbeelding ]
Oh ok, heldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gebruikte HTML ipv Fora UBBofzo,... heb het aangepast!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:14 schreef Wessiej het volgende:
Zo maar even naar het strand denk ik
3 minuten fietsen, heerlijk.
Gijs ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:34 schreef Bastard het volgende:
Word ook altijd zo geil van dat warme weer he
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks Gijs, voel me al een stuk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja sorry, zo fout gewoon .. ik heb wansmaak ik weet het.. maar hier springen mij nou de tranen van in de ogen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef Chocobo het volgende:
De man met de gitaarMoet elke keer aan B. denken
[ afbeelding ]
Het is een spel voor rockers,... heeft veel humor. Ben best benieuwd, maar ik verwacht gewoon een sandbox in depressie-stijl met gitaar moves. Ga het in ieder geval niet bij release kopen. Misschien ooit budget,... als je er een gitaar bij krijgtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja sorry, zo fout gewoon .. ik heb wansmaak ik weet het.. maar hier springen mij nou de tranen van in de ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:53 schreef Bastard het volgende:OMG!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Acute hoofdpijn voelt opkomen "auw"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Maakt niet uit hoor, hij heeft geen hoofdpijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Acute hoofdpijn voelt opkomen "auw"
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef Chocobo het volgende:Ohh.. .MY... GOD.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thats it, laptop dicht, ik ga naar huis
The truth was in here.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohh.. .MY... GOD.....
Zij is wel fappablequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohh.. .MY... GOD.....
Met heel lang zeuren komt die van zelf hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, hij heeft geen hoofdpijn
Nee daar kom ik nou weer niet vanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Met heel lang zeuren komt die van zelf hoor
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:41 schreef Quinny het volgende:
OK,... nou ben ik ook geil!
Alsje:quote:
Die lijkt teveel op haar man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Snel,... kan iemand me een bitchslap gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The truth was in here.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Snel,... kan iemand me een bitchslap gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tis best triest van je, dat je dat soort filmpjes zoekt
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Ik zocht op nice sex omdat ik het thuis niet krijg!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tis best triest van je, dat je dat soort filmpjes zoekt
Vertelquote:
Ben geen wijffie ja!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vertel![]()
![]()
![]()
![]()
Gheyle neuqieneuqseks met een geil wijffie?
![]()
![]()
![]()
Boehoequote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zocht op nice sex omdat ik het thuis niet krijg!
Ohw jeeee er heeft nog iemand last van de hormonale huuuiissshoouuudingggggquote:
Dat had Sjo ook bij Daan en Jort. Word er zooo moe van. Maarja even doorbijten een paar maanden en dan is het weer normaalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohw jeeee er heeft nog iemand last van de hormonale huuuiissshoouuudinggggg
Je voelt je wel aangesproken, dus hoe laat?quote:
Ik ben benieuwd naar je mening Gijsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:14 schreef Chocobo het volgende:
Ben de demo even aan het downen! Eens kijken of het wat is!
[ afbeelding ]
Ik download hem even voor PS3,... eens kijken of het een cool spel is. Zou de 2e must have movie based game moeten zijn. Ik weet het zo!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je mening Gijs
Ik heb de demo nu 3x gedaan, wat is dit een gaaf spel. Combat is vrij standaard, vierkantje is een strike en driehoekje een counter. Maar doordat het dmv een 'freeflow' mechanisme gaat voelt het goed en werkt de combat dus wel lekker. Maar wat zo tof is aan dit spel is voor mij het sneaken, je voelt je echt als batmanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je mening Gijs
Net besteld voor 34 euro bij gamehubs. Ook Fifa 10 op TheHut voor 33 euro! Mooie prijzenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:40 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole demo van Batman,... vraag me alleen af hoe lang dat in deze setting leuk blijft en hoe groot het spel eigenlijk wel niet is. Graphics zijn super en het vechten is cool gedaan. Stealth-attacks zijn ook erg cool. Krijg alleen nu nog meer zin in Splinter Cell overigens
Voor een movie-game zeer zeer goed tot nu toe. Alleen niet voor de volle pond,... misschien budget en mits het spel echt groot is,... voelt nu als een 6 uur game aan. Even wachten op Eurogamer
Ga je wel van genieten denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Net besteld voor 34 euro bij gamehubs. Ook Fifa 10 op TheHut voor 33 euro! Mooie prijzen
Fifa is sinds 2 jaar geleden heel goed! Dit jaar verwacht ik er ook veel van. Batman wordt wel genieten ja, lekker duister, actie en vooral het stealth, helemaal gek maken die guardsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je wel van genieten denk ikBetmen dan he,... dat FIFA gebeuren hadden ze 5 jaar geleden al een nekschot mogen geven!
Alleen de PSN voorlopig! Vervelende controls wel,.... ik miste de 360 controllerquote:
Ah okay. Morgen even downloaden dan! Het begint weer aan te trekken qua games, voor mij althans, heb een paar games voor een tientje kunnen kopen en er zijn wat XBLA games die ik wil!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen de PSN voorlopig! Vervelende controls wel,.... ik miste de 360 controller
Oh menquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:51 schreef Chocobo het volgende:
Pakje voor Seeeeeepp gevonden
[ afbeelding ]
Klinkt wel goed. Zeker nu Splinter Cell tot 2010 is uitgesteld. Ik zal straks ook eens de demo uitproberen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:40 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole demo van Batman,... vraag me alleen af hoe lang dat in deze setting leuk blijft en hoe groot het spel eigenlijk wel niet is. Graphics zijn super en het vechten is cool gedaan. Stealth-attacks zijn ook erg cool. Krijg alleen nu nog meer zin in Splinter Cell overigens
Voor een movie-game zeer zeer goed tot nu toe. Alleen niet voor de volle pond,... misschien budget en mits het spel echt groot is,... voelt nu als een 6 uur game aan. Even wachten op Eurogamer
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:07 schreef Chocobo het volgende:
De Telegraaf dikt het elke dag harder aan hehttp://www.telegraaf.nl/b(...)_mensen__.html?p=2,1 Dat bangmaken!!
Tis gewoon een griepje!
Dat zei ik vanacht ook tegen mn vrouw.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niks mis met 6 uur games zolang de ervaring maar heftig is.
Ik zei 6 uur Gijs, niet 6 minuten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zei ik vanacht ook tegen mn vrouw.
Komkommertijd.. alles is een hypequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:07 schreef Chocobo het volgende:
De Telegraaf dikt het elke dag harder aan hehttp://www.telegraaf.nl/b(...)_mensen__.html?p=2,1 Dat bangmaken!!
Tis gewoon een griepje!
Oh .. right ja...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zei 6 uur/[i] Gijs, niet 6 [i]minuten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zei ik vanacht ook tegen mn vrouw.
Ik snap er helemaal niks van weet je dat..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:14 schreef Chocobo het volgende:
'Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde', zegt Lisa (14) uit Driebergen, 'zó blij was ik.' Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
Fans in rij bij Starbucks Utrecht CS
[ afbeelding ]
We worden oud Gijs! Echt,......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks van weet je dat..![]()
Allemaal amerikaan wannabe's ofzo?
...Zie ik nou Strol in die rij staan?
Gijs, pleasequote:
Ik ga alleen naar Starbucks voor gratis WiFiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks van weet je dat..![]()
Allemaal amerikaan wannabe's ofzo?
...Zie ik nou Strol in die rij staan?
Gijs, ze hebben me de koffie gister nog thuisgebracht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:32 schreef Bastard het volgende:
Kijk ik ben gewoon lid van de Nespresso club.. ik hoef helemaal niet in de rij te staan.
Adem in en adem uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:20 schreef Chocobo het volgende:
Niet van koffie houden en dan helemaal gek worden en in de rij gaan staan voor Starbucks,........ serieus!!
*zwoel aankijkt*quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:12 schreef Quinny het volgende:
Oh en nespresso is voor yuppen!
"hard weg rent"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quinny!![]()
Jij bent verpleegster toch, heb jij enig idee waarom ik de laatste tijd zo'n last heb van tranende ogen? Jeuk ook soms.
Je zit te dicht bij je TV. Neem eens een boek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quinny!![]()
Jij bent verpleegster toch, heb jij enig idee waarom ik de laatste tijd zo'n last heb van tranende ogen? Jeuk ook soms.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*zwoel aankijkt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gaa eens kijken
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Ik heb het vooral 's ochtends en op werk. Dus het is niet de TV of games (gelukkigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je zit te dicht bij je TV. Neem eens een boek.
Was jij niet die pik die altijd zegt dat je gewoon een extra appel moet eten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quinny!![]()
Ik heb net een appel op, ben hardstikke gezond. Ik word 's ochtends alleen wakker alsof ik net Bambi heb gekekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was jij niet die pik die altijd zegt dat je gewoon een extra appel moet eten?Dat je nooit wat hebt?
Ah gezellig in mn eentjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:32 schreef Bastard het volgende:
Zeg wie zijn er online vanavond?Lekker ff lachen op de chat met zn allen?
Ik wil eigenlijk een sandbox-game a la GTA met zombies.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol: er komt een Zombie RPG: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=370530
Half 9 zoiets vragen. Dan slaap ik nog!quote:
Prototypequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een sandbox-game a la GTA met zombies.Maar dit klinkt ook cool.
Indien dat niet GoW2quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Half 9 zoiets vragen. Dan slaap ik nog!
Als je om 22:30 nog online bent kom ik misschien ook wel ff. Heb je RSV2?
quote:
Meh. Ik vind die toch niet zo heel erg gaaf. Misschien ben ik 'm te snel gaan spelen na inFamous, maar nu heb ik er ff geen zin in.quote:
Nee, maar dat is niet verplicht om te lachen gieren en brullenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Half 9 zoiets vragen. Dan slaap ik nog!
Als je om 22:30 nog online bent kom ik misschien ook wel ff. Heb je RSV2?
Ik las Bambi gegetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb net een appel op, ben hardstikke gezond. Ik word 's ochtends alleen wakker alsof ik net Bambi heb gekeken
Welke icon, ik zie al weken een rood kruisjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Je nieuwe usericon is gay Strol!
Okay, dan kijk ik wel wat het wordt. Als er niemand RSV2 gamet dan ga ik voor Falloutquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef Magneet het volgende:
gewoon een Party starten, boeiend wat je aan het gamen bent
Ik heb hem ook al weggedaan, na 2 uur is het idee van de leuke krachten wel voorbij en wordt het erg saai.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meh. Ik vind die toch niet zo heel erg gaaf. Misschien ben ik 'm te snel gaan spelen na inFamous, maar nu heb ik er ff geen zin in.
Het is overigens geen zombiegame zoals het hoort aangezien je superpowers hebt, en dat hoort niet. Dead Rising brengt veel beter de juiste sfeer over.
Ik heb het gered tot 6u, en dat waren leuke uren. Maar toch, de game roept me niet te gaan spelen terwijl Fallout constant mij terug roept de Wasteland in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al weggedaan, na 2 uur is het idee van de leuke krachten wel voorbij en wordt het erg saai.
Huhquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke icon, ik zie al weken een rood kruisje
Ow, dan heb je bij Weergaveopties Webicons op "ja" gezet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke icon, ik zie al weken een rood kruisje
Kwam hem tegen op NeoGAF. Forum is af en toe een goudmijn.quote:
In ieder geval niet op "nice sex" anders kende je dit plaatje alquote:
Ik zie niksquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, dan heb je bij Weergaveopties Webicons op "ja" gezet.Ik zal hem daar ook even online goed linken. Doet hij het nu?
Dan ligt het aan jouquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kwam hem tegen op NeoGAF. Forum is af en toe een goudmijn.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=355399
Nee nu doet hij het wel Gijsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou
Kijk eens bij je opties.
Die wegvliegende slippers.quote:
Er is er nog een met MK erinquote:
OMFGquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is er nog een met MK erin
[ afbeelding ]
Ik lach me dood om dat topic. Thnx Strol
Strolie heeft een windje gelaten en die is niet weggetrokkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)franse-stranden.html
Krijgen we dat weer
Straks zijn er bepaalde periode dat je gewoon niet op een bepaalde zone mag komen op aarde anders ga je gewoon dood.
Lijkt wel science fiction en slecht ook..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)franse-stranden.html
Krijgen we dat weer
Straks zijn er bepaalde periode dat je gewoon niet op een bepaalde zone mag komen op aarde anders ga je gewoon dood.
Lijkt wel science fiction en slecht ook..
Volgens mij plakken ze deze zin standaard achter elk nieuwsberichtquote:De opwarming van de aarde werd toen als oorzaak gezien
badaboem tsccchhhquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strolie heeft een windje gelaten en die is niet weggetrokken
Opwarming van Mars ? Ik denk dat het te maken heeft met de opwarming van de aardequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:12 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij plakken ze deze zin standaard achter elk nieuwsbericht
Was van de week ook al nieuws over 'vreemde' gassen op Mars, methaangas dat veel sneller wordt afgebroken dan mogelijk zou zijn. De volgende vraag is dan weer hoe het methaangas in de atmosfeer komt en men denkt dat dit afkomstig is van bepaalde micro-organismes op MarsAliens!
Was een nieuw verhaaltjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Opwarming van Mars ? Ik denk dat het te maken heeft met de opwarming van de aarde![]()
*eens*quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
Toch kut als je een afwijzing krijgt op een sollicitatie, ook al heb je dan al een vaste baan.
Waar had je op gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
Toch kut als je een afwijzing krijgt op een sollicitatie, ook al heb je dan al een vaste baan.
Afgewezen worden is altijd kut. Zeker als je bij je huidige bedrijf alleen maar positieve beoordelingen krijgt. Afgelopen jaar ook een paar keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
huh? Lijkt me alleen goed als je positieve beoordelingen krijgt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Afgewezen worden is altijd kut. Zeker als je bij je huidige bedrijf alleen maar positieve beoordelingen krijgt.
klopt maar een ander bedrijf vind je niet sucken. Wat zijn die positieve beoordelingen dan nog waard?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef kepler het volgende:
[..]
huh? Lijkt me alleen goed als je positieve beoordelingen krijgt?
quote:We are writing following your recently dispatched order for
Final Fantasy VII: Advent Children - Complete
Our systems have identified that two of these products have been shipped to you and will be delivered shortly. In light of this we would be grateful if you can arrange to send the duplicate item back to us at the freepost address below. Please include the invoice and return in the original packaging so that we are able to update our records.
Play.com
Naar iets anders als ICT.. en dat was het probleem waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar had je op gesolliciteerd?
Dat zijn wel mooie dingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Magneet het volgende:
kreeg aan de onderkant van de pagina net een google ad voor Shutters van Gijsmet wel 3 jaar garantie http://www.gijs.nl/
Dat is idd iets heel anders dan de ICT Gijs! Wil je weer zo graag terug in de verpleging?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naar iets anders als ICT.. en dat was het probleem waarschijnlijk
Ze vroegen verplegers voor een justitiele inrichting bij mij in de woonplaats, dus dan ga je werken op een uitzetcentra en detentie verblijf als verpleger. Ze vroegen naar mensen die BIG geregistreerd staan, sta ik net niet omdat die registratie 1 jaar na mijn diploma is ingvoerd maar ik weet dat als ik de handelingen onder toezicht nog een keer uitvoer ik die registratie gewoon heb.
Maar goed, eenmaal aangenomen zou ik geshoold worden naar verpleegkundige door hun maar helaas heb ik niet de juiste vooropleiding om door te gaan naar een gesprek.
Ja jammerdebammer dan maar.. kom misschien nog wel eens wat tegen. Ik had vroeger gewoonde de SPW moeten doen (zelfde niveau andere richting) daar had ik willen zitten.
Ja al jaren maar wat ik wil kan blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is idd iets heel anders dan de ICT Gijs! Wil je weer zo graag terug in de verpleging?
Vind dat nog steeds wat voor jou. Een betaalde in-service opleiding dan niets voor je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naar iets anders als ICT.. en dat was het probleem waarschijnlijk
Ze vroegen verplegers voor een justitiele inrichting bij mij in de woonplaats, dus dan ga je werken op een uitzetcentra en detentie verblijf als verpleger. Ze vroegen naar mensen die BIG geregistreerd staan, sta ik net niet omdat die registratie 1 jaar na mijn diploma is ingvoerd maar ik weet dat als ik de handelingen onder toezicht nog een keer uitvoer ik die registratie gewoon heb.
Maar goed, eenmaal aangenomen zou ik geshoold worden naar verpleegkundige door hun maar helaas heb ik niet de juiste vooropleiding om door te gaan naar een gesprek.
Ja jammerdebammer dan maar.. kom misschien nog wel eens wat tegen. Ik had vroeger gewoonde de SPW moeten doen (zelfde niveau andere richting) daar had ik willen zitten.
De huur/hypotheek moet ook betaald worden he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind dat nog steeds wat voor jou. Een betaalde in-service opleiding dan niets voor je?
komen van die open dir afquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die lolcats zijn wel een heeeeel lange baard hoor
Zo waar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
De huur/hypotheek moet ook betaald worden he.
Dank je wel voor het meezoeken maar face it, FRS zuigt. Vraag mij af of ze daar wel op tijd kunnen leveren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar!
Over uitgaven gesproken. De LE van Forza 3 is maar 5 Euro duurder bij FRS dan de normale. Aangezien jij zo weg bent van het spel krijg je er misschien spijt van dat je hem niet genomen hebt! Mooie pre-order aktie hier:
http://www.freerecordshop(...)3-collectors-edition
QFT!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dank je wel voor het meezoeken maar face it, FRS zuigt. Vraag mij af of ze daar wel op tijd kunnen leveren.
Nee heb de preorder staan voor gewone editie (de vorige keer moest ik een week langer wachten omdat ik een LE besteld had en waren de orginele wel verstuurd) bij bol.com . Die leveren op de releasedate, laten we maar duimen.
Vorige keer toen ik moest wachten haalde ik hem nog bij de MM op , had ik er 2
Quoted For Truth dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quoted For Truth dacht ikMaar kan ook Quantum Fail Terror zijn,... geen idee. Ik probeer bij te blijven!
Ja ik las ook al van dat niet iedereen Tamiflu krijgt bij die tacohoest.. nou dan weet ik wel genoeg hoor, zal wel geen ernstig iets zijn dan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk
http://www.telegraaf.nl/b(...)ering___.html?p=16,1
For The Win..quote:
Forza FTWquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
For The Win..
Weet alleen niet wanneer het nou gepast is om te gebruiken
De doos is rechthoekig, het plaatje op de voorkant toont een met pijlen doorzeefde ridder en het cellofaan waarin de game nog verpakt zit is licht spiegelend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... Demon's Souls impressies aub!
[ afbeelding ]
XDquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De doos is rechthoekig, het plaatje op de voorkant toont een met pijlen doorzeefde ridder en het cellofaan waarin de game nog verpakt zit is licht spiegelend.
QFT,... Demon's FTW!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De doos is rechthoekig, het plaatje op de voorkant toont een met pijlen doorzeefde ridder en het cellofaan waarin de game nog verpakt zit is licht spiegelend.
Ja.. dat is de nieuwstequote:
Gijs.. ik zocht gewoon op een harde pik voor je.,..quote:
Die man van mij ligt nu te slapen op de bankquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef Bastard het volgende:
Kwamen er nog mensen online straks?
[ afbeelding ]
Z'n hand in een kom water leggen en klaarstaan met het fototoestel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die man van mij ligt nu te slapen op de bank
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Z'n hand in een kom water leggen en klaarstaan met het fototoestel.
die heb ik al belachelijk veel gezien. moet vaak de ramen en de deur aan de achterkant dichthouden dit jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik las ook al van dat niet iedereen Tamiflu krijgt bij die tacohoest.. nou dan weet ik wel genoeg hoor, zal wel geen ernstig iets zijn dan!
Echt iedereen bang maken.. net als met die wespenplaag... oe worden we al bang hee, 2 miljoen wespen meerrrrr dan andere jaren, das best een hoop.
Maar ik heb dit jaar nog geen wesp gezien
Vanmiddag aangevallen door 3 wespen in de speeltuinquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
die heb ik al belachelijk veel gezien. moet vaak de ramen en de deur aan de achterkant dichthouden dit jaar.
Gijs, ik heb je al vaker proberen te hypen maar ik doe het gewoon nog een keer. Ga Persona 4 gamen!!!. Ik nader nu de ontknopping, en serieus: wat een game, wat een verhaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vanmiddag aangevallen door 3 wespen in de speeltuin
Gijs ik geloof je blind. Met VC had je ook zo gelijk. Ik ga deze ook gamen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb je al vaker proberen te hypen maar ik doe het gewoon nog een keer. Ga Persona 4 gamen!!!. Ik nader nu de ontknopping, en serieus: wat een game, wat een verhaalHoort in het rijtje van de beste JRPG's ooit thuis: FFVII, FFX, Chrono Trigger en Skies of Arcadia.
Als JRPG liefhebber moet je deze game ervaren! Het is zoooooooo goed!Zwaar respect voor de makers
Ik zat donderdag op een terras in Delft en toen had ik er al drie in mn glas gedoodquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vanmiddag aangevallen door 3 wespen in de speeltuin
denken dat je stoer bent omdat je 'macht' hebt op fokquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Sukkel...beetje trollen in een reeks waar de helft van de posters mod is.
Ik denk dat je zijn IQ op de vingers van 1 hand kunt tellen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
denken dat je stoer bent omdat je 'macht' hebt op fok![]()
Ik moest er ook wel om lachen! Iedereen blauw,... gaat die trollen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Sukkel...beetje trollen in een reeks waar de helft van de posters mod is.
Ik denk dat je zijn IQ op de vingers van 1 hand kunt tellen.
quote:Modern Warfare 2 Features Cameo From 50 Cent
Rapper 50 Cent will be strapping on the bulletproof vest once again in a video game—but not one of his own. Instead, he'll be making a cameo in Call of Duty: Modern Warfare 2.
http://kotaku.com/5332780(...)rom-50-cent-and-more
Als wat? Terrorist? Schietschijf?quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als wat? Terrorist? Schietschijf?
Ok, besteldquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:46 schreef Quinny het volgende:
B. en Magneet... jullie moeten de film Kikkerdril kopen voor jullie kinderen. is echt onwijs leuke film voor ze. Daan en Jort blijven hem graag zien. Moet nu wel een keer gaan pannekoek picknicken met ze
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef kepler het volgende:
zo, 4 uur slaap en 12 uur werken is echt een super combinatie![]()
Morgen is het zondag!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, besteld
Morgen in huis, samen met 3 dvd box van Taxi voor een tientje.. pap ook wat kijken
Huur betalen is overratedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:11 schreef kepler het volgende:
of mn huur betalen...
Ergens deze week danquote:
Ik een stuk of 30quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:10 schreef Bastard het volgende:
Die meiden hebben ook iets van 20 tekenfilms ofzo
hier ook een hoop Dora dvd's en andere Nickelodeon crap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:10 schreef Bastard het volgende:
Die meiden hebben ook iets van 20 tekenfilms ofzo
Zo voed je kinderen niet op! Koop snel een Bassie en Adriaan dvd box. Laatst ook gekocht voor 20 euro bij de V&D, gister met een paar gasten de plaaggeest gekeken, geniaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier ook een hoop Dora dvd's en andere Nickelodeon crap.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo voed je kinderen niet op! Koop snel een Bassie en Adriaan dvd box. Laatst ook gekocht voor 20 euro bij de V&D, gister met een paar gasten de plaaggeest gekeken, geniaal
Zitten ze dan ook voor de tv te schreeuwen, RUGZAK RUGZAKquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaa... Bassie en Adriaan. Dat blijft zo leuk. Zelfs Daan en Jort vinden dat geweldig.
Dora vinden ze ook leuk helaas
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zitten ze dan ook voor de tv te schreeuwen, RUGZAK RUGZAK?
die heb ik op on demand als ik dat wil alleen haat ik zequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo voed je kinderen niet op! Koop snel een Bassie en Adriaan dvd box. Laatst ook gekocht voor 20 euro bij de V&D, gister met een paar gasten de plaaggeest gekeken, geniaal
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
die heb ik op on demand als ik dat wil alleen haat ik ze
ik zie het wel als ik het gedownload hebquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens Magneet wie denk je wie gaan winnen @ UFC 101? Denk aan Penn en Griffin, wel zin in, even kijken of vannacht een live stream lukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kenny lijkt wel alsof die uit een concentratiekamp komt
Nee ze worden helemaal gek als die niet pedagogisch verantwoorde vos komtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zitten ze dan ook voor de tv te schreeuwen, RUGZAK RUGZAK?
Swieber niet stelen Swieber niet stelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee ze worden helemaal gek als die niet pedagogisch verantwoorde vos komt
En dan heb je nog dat vreselijk onopvoedkundige k*t programma "het zandkasteel"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Swieber niet stelen Swieber niet stelen
oh nee
Net als mamaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:46 schreef Quinny het volgende:
Heerlijk weer dat geklooi met hoeveelheid flesvoeding
En ding is overduidelijk Sepp gaat een Boedha worden![]()
wat was ik blijd at Miranda een borstvoedingsextremist isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:46 schreef Quinny het volgende:
Heerlijk weer dat geklooi met hoeveelheid flesvoeding
En ding is overduidelijk Sepp gaat een Boedha worden![]()
Borstvoeding is leuk als het goed gaat. Niet als je voor en na de voeding moet wegen, en dan weer bij moet gaan voeden. En als je na een uur eindelijk klaar ben nog eens kan gaan kolven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat was ik blijd at Miranda een borstvoedingsextremist isGwen is er sinds een week vanaf oftewel na Miranda der operatie heeft ze niks meer gehad. 1 1/2 jaar dus, ongeveer een maandje korter dan Merlijn.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:21 schreef Chocobo het volgende:
Michael,...?
Dit beeld is 3000 jaar oud en komt uit Egypte!
[ afbeelding ]
das minder ja, hebben wijd us niet aan gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Borstvoeding is leuk als het goed gaat. Niet als je voor en na de voeding moet wegen, en dan weer bij moet gaan voeden. En als je na een uur eindelijk klaar ben nog eens kan gaan kolven.
Een rede dus om te gaan stoppen vond ik. Echt geen tijd voor met nog 2 mannetjes die ook aandacht willen hebben.
Het ziet er erg mooi uit. Maar ik vraag me af of het niet snel gaat vervelen. Luchtgevechten en grondaanvallen, meer lijkt er niet te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:41 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
http://www.gametrailers.c(...)il-2-sturmovik/53927
Ik ga hem lezen, samen met die van VPquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem lezen, samen met die van VP
Leuk verhaalquote:
ik ben gewoon heel blij dat ik Daan en Jort eindelijk eens een keer normaal op de foto hebquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef Magneet het volgende:
had hem al zien staan op Hyves ja, Daan typisch pas, Jort is weer heel erg jouw en Sepp is gewoon cute!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik ben gewoon heel blij dat ik Daan en Jort eindelijk eens een keer normaal op de foto heb
Ja Daan is echt Pas, echt in alles.
En Jort dat ben ik ( vooral als die boos is, volgens mijn moeder)
Bout film heb hem zelf ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:00 schreef Bastard het volgende:
Vanavond deze kijken http://www.imdb.com/title/tt0913968/
Vliegtuigen wat had je anders verwacht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het ziet er erg mooi uit. Maar ik vraag me af of het niet snel gaat vervelen. Luchtgevechten en grondaanvallen, meer lijkt er niet te doen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Chocobo het volgende:
Valkyria Chronicles uitgespeeld60 uur over gedaan! Wat een spel!!
[ afbeelding ]
Ik zou naakt weglopen als dat een baard zou zijn voor je!quote:
Prachtig he?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Chocobo het volgende:
Valkyria Chronicles uitgespeeld60 uur over gedaan! Wat een spel!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |